Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.
Būtini slapukai įgalina pagrindines tinklapio funkcijas.Svetainė negali tinkamai veikti be šių slapukų, juos galima išjungti tik pakeitus naršyklės nuostatas.
Statistikos slapukai
Analitiniai slapukai padeda mums tobulinti mūsų tinklalapį, renkant ir pateikiant statistinę informaciją apie jo naudojimą.
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS
(BIURO, TARNYBOS), KURIE NĖRA KITAME ĮSTAIGOS PADALINYJE, VEDĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
Pareigybės lygmuo – skyriaus (biuro, tarnybos) vadovas (V lygmuo).
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės administracijos direktoriui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
Administracinių paslaugų teikimas.
Dokumentų valdymas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
Vieno langelio principo įgyvendinimas.
Vidaus administravimo veikla, susijusi su dokumentų valdymu.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
Organizuoja ir tobulina vieno langelio principo įgyvendinimą, asmenų priėmimo ir aptarnavimo kokybę savivaldybėje.
Organizuoja vieningos asmenų aptarnavimo, administracinių paslaugų teikimo ir dokumentų valdymo tvarkos parengimą savivaldybėje.
Organizuoja ir kontroliuoja administracinių paslaugų procesus, konsultuoja ir teikia siūlymus administracinių paslaugų vadovams dėl poreikio steigti naujas administracines paslaugas.
Dalyvauja kuriant, diegiant ir tobulinant savivaldybės administracijos veiklos kokybės valdymo sistemą.
Pagal poreikį analizuoja asmenų, savivaldybės tarnautojų ir darbuotojų patekimą į savivaldybės pastatą įeigos kontrolės sistemos duomenis ir teikia informaciją administracijos direktoriui.
Tvirtina skyriaus teikiamų administracinių paslaugų aprašymus. Pasirašo pažymas apie dokumentų sutvarkymą ir dokumentų istoriją. Tvirtina visus su valstybės archyvu derinamus ir vidinius archyvinius dokumentus.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
studijų kryptis – vadyba;
studijų kryptis – viešasis administravimas;
studijų kryptis – verslas;
arba:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
darbo patirtis – viešojo administravimo srityje;
darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 5 metai.
Atitikimas kitiems reikalavimams:
gebėti dirbti su kompiuterinėmis programomis;
išmanyti kibernetinio saugumo pagrindus.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
vertės visuomenei kūrimas – 4;
organizuotumas – 4;
patikimumas ir atsakingumas – 4;
analizė ir pagrindimas – 5;
komunikacija – 5.
Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS
(BIURO, TARNYBOS), NESANČIO KITAME ĮSTAIGOS PADALINYJE, VEDĖJO PAVADUOTOJO (SAVIVALDYBIŲ VIEŠOJO ADMINISTRAVIMO ĮSTAIGOSE)
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
Pareigybės lygmuo – poskyrio vadovas (vedėjo pavaduotojas) (VII lygmuo).
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
Administracinių paslaugų teikimas.
Dokumentų valdymas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
Administracinių paslaugų teikimo funkcijų vykdymo organizavimas.
Vidaus administravimo veikla, susijusi su dokumentų valdymu.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
Prireikus priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
Prireikus valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
Užtikrina struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimą.
Užtikrina struktūrinio padalinio veiklų vykdymą.
Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimą.
Koordinuoja administracijos teikiamų administracinių paslaugų sąrašo ir administracinių paslaugų teikimo aprašymų rengimą, jų tvirtinimą.
Koordinuoja su dokumentų valdymu ir administravimu susijusią informaciją, dokumentacijos plano ir registrų sąrašo rengimą, rengia teisės aktus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo ir administravimo veiklų valdymo, prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo ir administravimo nuostatų vykdymą.
Registruoja norminių teisės aktų (direktoriaus įsakymų) projektus Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos Teisės aktų informacinėje sistemoje (TAIS). Teikia įregistruoti Teisės aktų registre (TAR) administracijos direktoriaus įsakymus, kuriuos skelbti TAR privaloma pagal teisės aktus.
Kreipiasi į Saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų technologinės apsaugos nustatymo komisiją dėl administracijos direktoriaus įsakymais patvirtintų oficialiųjų žymėjimo ženklų ir dokumentų blankų įvertinimo ir priskyrimo technologinės apsaugos lygiui ir polygiui.
Koordinuoja Alytaus miesto savivaldybės seniūnaičių rinkimus ir jų veiklą.
Prireikus atlieka Alytaus miesto savivaldybės tarybos Etikos komisijos atsakingojo sekretoriaus pareigas.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
studijų kryptis – komunikacija;
studijų kryptis – viešasis administravimas;
studijų kryptis – teisė;
arba:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
darbo patirtis – viešojo administravimo srityje;
darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai.
Atitikimas kitiems reikalavimams:
gebėti dirbti su kompiuterinėmis programomis;
išmanyti kibernetinio saugumo pagrindus.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
vertės visuomenei kūrimas – 4;
organizuotumas – 4;
patikimumas ir atsakingumas – 4;
analizė ir pagrindimas – 4;
komunikacija – 5.
Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS
PATARĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
Pagrindinė veiklos sritis:
administracinių paslaugų teikimas.
Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
dokumentų valdymas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
Pagrindinės veiklos srities specializacija:
asmenų aptarnavimas vieno langelio principu.
Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
dokumentų rengimas ir registravimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą.
Priima asmenų prašymus suteikti administracines paslaugas bei kitus dokumentus ir juos registruoja vieno langelio informacinėje sistemoje VLIS „Avilys“ pagal dokumentacijos plane nustatytus registrus.
Teikia administracines paslaugas: leidimus laidoti; pažymas apie asmens palaidojimo vietą; charakteristikas dėl leidimo laikyti ginklą; išduoda kitus su administracinių paslaugų teikimu susijusius dokumentus.
Rengia savivaldybės teikiamų administracinių paslaugų sąrašą bei teisės aktų projektus dėl šio sąrašo patvirtinimo, pakeitimo. Rengia administracinių paslaugų teikimo ataskaitas. Rengia bei teikia duomenis administracinių paslaugų stebėsenos rodikliams apskaičiuoti.
Pasibaigus ketvirčiui ir metams, teisės aktų nustatyta tvarka Viešųjų ir administracinių paslaugų analizės informacinėje sistemoje PASIS suveda administracinių paslaugų rodiklius.
Prireikus atlieka Alytaus miesto savivaldybės tarybos Etikos komisijos atsakingojo sekretoriaus pareigas.
Registruoja dokumentus į jungtinius registrus.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
darbo patirtis – dokumentų valdymo srities patirtis;
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS
VYRESNIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
Pareigybės lygmuo – vyresnysis specialistas (X lygmuo).
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
Administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
Likviduotų įmonių archyvų tvarkymo funkcija.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją.
Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus vidutinio sudėtingumo klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus.
Organizuoja administracinių paslaugų teikimą.
Priima ir aptarnauja asmenis.
Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
Užtikrina tinkamą ir kokybišką likviduotų Alytaus miesto įmonių archyvinių dokumentų tvarkymą, teikia administracines paslaugas.
Rengia ir teikia informaciją apie likviduotų įmonių saugyklų plotą, priimamų dokumentų ir bendrą saugomų dokumentų kiekį, dokumentus perdavusių likviduotų įmonių skaičių bei teisės aktų nustatyta tvarka atrinktų naikinti (nurašytų) dokumentų kiekį.
Priima iš likviduotų įstaigų, įmonių dokumentus tolimesniam saugojimui miesto savivaldybės archyve, tikrina jų sutvarkymą, perduodamų dokumentų (bylų) apskaitos dokumentus. Rengia likviduotų įmonių dokumentų (bylų) perėmimo aktus ir išduoda archyvinių dokumentų perdavimo toliau saugoti pažymas.
Kontroliuoja likviduotų įmonių saugomų dokumentų būklę, esant būtinumui organizuoja jų atkūrimą. Patikrina likviduotų įmonių dokumentus pagal saugojimo terminus, rengia dokumentų bylų perdavimo ir nurašymo aktus.
Iš nurašomų likviduotų įmonių dokumentų (bylų) atrenka išliekamąją vertę turinčius dokumentus, sudaro naujas bylas ir užtikrina jų apskaitą. Sudaro bylų, kurių saugojimo terminas pratęstas atlikus vertės ekspertizę, sąrašus.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
išsilavinimas – ne žemesnis kaip aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS
VYRESNIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
Pareigybės lygmuo – vyresnysis specialistas (X lygmuo).
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
Pagrindinė veiklos sritis:
dokumentų valdymas.
Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
Pagrindinės veiklos srities specializacija:
dokumentų valdymo ir archyvų tvarkymo.
Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
archyvinių paslaugų teikimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
Administruoja dokumentus.
Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją.
Į apskaitą įtraukia bylas.
Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą.
Organizuoja dokumentų vertės ekspertizę.
Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo ir administravimo nuostatų vykdymą.
Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą.
Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo ir administravimo veiklų vykdymo.
Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui.
Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją.
Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus vidutinio sudėtingumo klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus.
Organizuoja administracinių paslaugų teikimą.
Priima ir aptarnauja asmenis.
Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo.
Užtikrina tinkamą ir kokybišką likviduojamų savivaldybės reguliavimo sferoje esančių įmonių ir įstaigų archyvų dokumentų tvarkymo funkciją.
Užtikrina Alytaus miesto savivaldybės archyvo dokumentų priėmimą, apskaitą, išsaugojimą ir išdavimą.
Užtikrina savivaldybės administracijos dokumentų valdymo priežiūrą vieno langelio informacinėje sistemoje VLIS „Avilys“.
Derina Alytaus miesto savivaldybės reguliavimo sferoje esančių įstaigų ir įmonių dokumentacijos planus, dokumentų registrų sąrašus, bylų apyrašus ir dokumentų naikinimo aktus.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
išsilavinimas – ne žemesnis kaip aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS ARCHYVARO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. PAREIGYBĖ
Vidaus administravimo skyriaus archyvaras yra darbuotojas dirbantis pagal darbo sutartį ir priskiriamas trečiai pareigybių grupei.
Pareigybės lygis – A2.
II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą.
Turėti ne mažesnę kaip vienerių metų viešojo administravimo darbo patirtį.
Būti gerai susipažinusiam ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Vietos savivaldos, Viešojo administravimo, Teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybės institucijų, Asmens duomenų teisinės apsaugos, Dokumentų ir archyvų įstatymus, Dokumentų rengimo, Elektroninių dokumentų valdymo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, kitus įstatymus ir teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, dokumentų rengimą ir įforminimą.
Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją ir rengti vidaus teisės aktus ir išvadas.
Mokėti dirbti kompiuterio „Microsoft Office" ir „Avilys" programų paketais.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Užtikrindamas savivaldybės likviduotų įmonių duomenų tvarkymą archyvaras:
teisės aktų nustatyta Tvarka priima ir nagrinėja asmenų prašymus išduoti dokumentų kopijas iš likviduotų įmonių archyvo;
pagal kompetenciją, teisės aktų nustatyta tvarka institucijoms, organizacijoms ir gyventojams pateikia dokumentų saugomų likviduotų įmonių archyve patvirtintas kopijas, išrašus;
bendradarbiauja su Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba likviduotų įmonių klausimais;
teikia tarnybinę pagalbą asmenims likviduotų įmonių archyvų klausimais;
pagal savo kompetenciją teikia dokumentus, reikalingus teisminiams procesams;
rengia ir teikia duomenis administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui apie pareiškėjams siunčiamus atsakymus ir prašomų dokumentų kopijas;
išduoda likviduotų įmonių ir įstaigų bylas (dokumentus) laikinai naudoti ir surašo perdavimo aktus;
atrenka archyve saugomų dokumentų, kurių saugojimo terminas pasibaigęs, neturinčių išliekamosios vertės bylas, naikinti;
esant reikalui surašo bylų dingimo aktus;
esant reikalui dalyvauja Dokumentų ekspertų komisijos darbe;
tvarko saugyklose saugomų dokumentų apskaitą tiesiniais metrais (matuoja dokumentus, tvarko jų suminę apskaitą);
analizuoja ir apibendrina informaciją, susijusią su likviduotų įmonių archyvinių dokumentų priėmimu, naikinimu, saugyklų plotų poreikio nustatymu;
mobiliuoju įrenginiu skenuoja archyvo dokumentus ir daro jų kopijas;
dalyvauja rengiant informaciją apie valstybės biudžeto asignavimų poreikį valstybės perduotai savivaldybei priskirtų archyvinių dokumentų tvarkymo funkcijai atlikti;
vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal skyriaus kompetenciją tam, kad būtų pasiekti skyriaus tikslai ir uždaviniai.
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS
VYRESNIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
Pareigybės lygmuo – vyresnysis specialistas (X lygmuo).
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
Pagrindinė veiklos sritis:
dokumentų valdymas.
Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
Pagrindinės veiklos srities specializacija:
gaunamų dokumentų ir sutarčių tvarkymas.
Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
likviduotų įmonių archyvų tvarkymo funkcija.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
Administruoja dokumentus.
Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją.
Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą.
Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją.
Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus vidutinio sudėtingumo klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus.
Organizuoja administracinių paslaugų teikimą.
Priima ir aptarnauja asmenis.
Užtikrina tinkamą ir kokybišką gaunamų (rašytine, įskaitant elektronine, grafine, garsine ar vaizdine forma) dokumentų, sutarčių savivaldybėje tvarkymą. Analizuoja ir rengia savivaldybės administracijos vykdomų užduočių ataskaitas.
Į vieno langelio informacinę sistemą VLIS „Avilys“ įveda naujai besikreipiančių asmenų duomenis (pavadinimą, įstaigos kodą ir kitus duomenis ryšiui palaikyti) ir atsako už jų teisingumą.
Vieno langelio informacinėje sistemoje VLIS „Avilys“ registruoja prašymus ir atsakymus į asmenų ar jų įgaliotų atstovų prašymus išduoti dokumentų kopijas iš likviduotų įmonių archyvo, siunčiamuosius dokumentus dėl likviduojamų įmonių dokumentų perdavimo ir kitų faktų nustatymo patvirtinimo.
Administruoja savivaldybės elektroninio pašto dėžutę [email protected] ir atsako už joje gautų dokumentų registravimą Vieno langelio informacinėje sistemoje VLIS „Avilys“.
Pavaduoja atostogų, tarnybinių komandiruočių ir kitais nebuvimo darbe atvejais vyresnįjį specialistą atsakingą už siunčiamų ir vidaus dokumentų tvarkymą.
Nustatytąja tvarka tvirtina savivaldybės gaunamųjų dokumentų, sutarčių, archyvinių dokumentų kopijas, nuorašus ir išrašus.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
išsilavinimas – ne žemesnis kaip aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS
VYRESNIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
Pareigybės lygmuo – vyresnysis specialistas (X lygmuo).
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
Pagrindinė veiklos sritis:
dokumentų valdymas.
Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
administracinių paslaugų teikimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
Pagrindinės veiklos srities specializacija:
savivaldybės siunčiamų ir vidaus dokumentų tvarkymas.
Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
likviduotų įmonių archyvų tvarkymo funkcija.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
Administruoja dokumentus.
Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją.
Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą.
Organizuoja dokumentų vertės ekspertizę.
Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo ir administravimo veiklų vykdymo.
Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją.
Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus vidutinio sudėtingumo klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus.
Priima ir aptarnauja asmenis.
Vieno langelio informacinėje sistemoje VLIS „Avilys“ tvarko siunčiamus ir vidaus dokumentus ir atsako už jų apskaitą, kuria rezoliucijų projektus ir užduotis.
Užtikrina tinkamą ir kokybišką likviduotų Alytaus miesto įmonių archyvinių dokumentų tvarkymą. Vieno langelio informacinėje sistemoje VLIS „Avilys“ registruoja atsakymus į asmenų ar jų įgaliotų atstovų prašymus išduoti dokumentų kopijas iš likviduotų įmonių archyvo, siunčiamuosius dokumentus dėl likviduojamų įmonių dokumentų perdavimo ir kitų faktų nustatymo patvirtinimo.
Inicijuoja ir vykdo viešuosius pirkimus, rengia sutartis šios pareigybės kompetencijos klausimais.
Pavaduoja atostogų, tarnybinių komandiruočių ir kitais nebuvimo darbe atvejais vyresnįjį specialistą atsakingą už gaunamų dokumentų tvarkymą.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
išsilavinimas – ne žemesnis kaip aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
Pareigybės lygmuo – vyriausiasis specialistas (IX lygmuo).
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
Pagrindinė veiklos sritis:
administracinių paslaugų teikimas.
Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
dokumentų valdymas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
Pagrindinės veiklos srities specializacija:
asmenų aptarnavimas vieno langelio principu.
Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
dokumentų rengimas ir registravimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui arba prireikus koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą.
Prireikus teikia administracines paslaugas: leidimus laidoti; pažymas apie asmens palaidojimo vietą; charakteristikas dėl leidimo laikyti ginklą; išduoda kitus su administracinių paslaugų teikimu susijusius dokumentus. Priima ir registruoja asmenų prašymus dėl administracinių paslaugų teikimo.
Administruoja leidimų patekti į savivaldybės pastatą sistemą, išduoda leidimus, tvarko jų apskaitą. Registruoja asmenis konsultacijoms su skyrių specialistais.
Registruoja asmenis į priėmimą pas savivaldybės vadovus, derina priėmimo laiką ir informuoja asmenį.
Atlieka asmenų apklausas, apibendrina duomenis ir teikia pasiūlymus dėl paslaugų kokybės ir jų teikimo organizavimo gerinimo.
Rengia priimamojo darbuotojų budėjimo grafikus. Užtikrina informaciniuose stenduose skelbiamos informacijos apie savivaldybės struktūrinių padalinių teikiamas paslaugas atnaujinimą.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
studijų kryptis – ekonomika;
studijų kryptis – viešasis administravimas;
arba:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. PAREIGYBĖ
Vidaus administravimo skyriaus specialistas yra darbuotojas dirbantis pagal darbo sutartį ir priskiriamas ketvirtai pareigybių grupei.
Pareigybės lygis – C.
II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą.
Būti gerai susipažinusiam ir gebėti taikyti Vietos savivaldos, Viešojo administravimo, Teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybės institucijų, Asmens duomenų teisinės apsaugos, Archyvų įstatymus, Dokumentų rengimo, Elektroninių dokumentų valdymo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, kitus įstatymus ir teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, dokumentų rengimą ir įforminimą, savivaldybės institucijų bei įstaigų sistemą, veiklos principus, suvokti esmines jų funkcijas.
Gebėti:
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti įvairialypę informaciją ir jos pagrindu teikti pasiūlymus (vertinimus) ir išvadas;
dirbti komandoje;
bendrauti, bendradarbiauti;
mokėti dirbti „Microsoft Office" programiniu paketu.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Priima asmenų prašymus, nustato, kokia jų esmė, kokios informacijos reikia sprendimams priimti, kokią informaciją ir dokumentus pagal galiojančius teisės aktus privalo pateikti asmuo, kuris kreipiasi, numato, kokią informaciją administracija gali gauti iš savo padalinių, pavaldžių ir kitų institucijų, ir paprašo asmenį, kuris kreipiasi, pateikti informaciją ir dokumentus, kurių administracija negali gauti arba kuriuos pagal galiojančius teisės aktus privalo pateikti šis asmuo, bet jų nepateikia.
Registruoja asmenų prašymus bei kitus dokumentus pagal dokumentacijos plane numatytus registrus.
Analizuoja savivaldybės administracijos teikiamų paslaugų procesus bei teikia siūlymus dėl jų tobulinimo.
Atlieka įvairias asmenų apklausas, apibendrina duomenis ir teikia pasiūlymus dėl paslaugų kokybės ir jų teikimo organizavimo gerinimo.
Dalyvauja rengiant priimamojo veiklos analizes bei ataskaitas.
Esant reikalui, rengia informaciją savo veiklos klausimais.
Archyvuoja savivaldybės gautų prašymų, skundų ir pranešimų bylas ir perduoda jas į savivaldybės archyvą.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal skyriaus kompetenciją tam, kad būtų pasiekti skyriaus tikslai ir uždaviniai.
Šias pareigas vykdantis darbuotojas atsako už funkcijų, išvardytų šiame pareigybės aprašyme bei kituose vidaus teisės aktuose, atlikimą tinkamai ir laiku.
VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS
SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
Vidaus administravimo skyriaus specialistas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį ir priskiriamas trečiai pareigybių grupei.
Pareigybės lygis – A2.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą viešojo administravimo, ekonomikos arba socialinio darbo studijų krypties su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu išsilavinimą;
turėti ne mažesnę kaip vienerių metų viešojo administravimo patirtį;
būti gerai susipažinęs ir gebėti taikyti Vietos savivaldos, Viešojo administravimo, Valstybės tarnybos, Teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybės institucijų, Asmens duomenų teisinės apsaugos, Dokumentų ir archyvų įstatymus, Dokumentų rengimo, Elektroninių dokumentų valdymo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, kitus įstatymus ir teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, dokumentų rengimą ir įforminimą;
gebėti dirbti kompiuterio „Microsoft Office“ programų paketais. Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti įvairialypę informaciją ir jos pagrindu teikti pasiūlymus (vertinimus) ir išvadas.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Užtikrindamas vidaus teisės aktų rengimo, dokumentų ir jų registrų tvarkymo sričių vidaus administravimo veiklą:
registruoja vieno langelio informacinėje sistemoje „Avilys“ (toliau – VLIS „Avilys“) savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus bendrosios kompetencijos klausimais ir juos saugo bylose nustatytą laiką;
publikuoja VLIS „Avilys“ savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus bendrosios kompetencijos klausimais ir patikrina, ar jie yra tinkamai publikuojami teisės aktų paieškos sistemoje (ar tinkamos teisės akto sąsajos, nepaviešinti asmens duomenys);
esant poreikiui VLIS „Avilys“ formuoja užduotis atsakingiems savivaldybės administracijos tarnautojams ir darbuotojams pagal administracijos direktoriaus įsakyme suformuluotus įpareigojimus;
jei savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu keičiamas kitas teisės aktas, patikrina, ar jis nėra įregistruotas Teisės aktų registre;
užregistravus norminį savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymą ar jo pakeitimą, VLIS „Avilys“ teikia su juo susipažinti Vidaus administravimo skyriaus tarnautojui, atsakingam už teisės aktų teikimą Teisės aktų registrui;
užregistruotus administracijos direktoriaus įsakymus išsaugo skaitmeninėse laikmenose ir kartą per mėnesį teikia Vyriausybės atstovui Alytaus apskrityje;
nustatytąja tvarka tvirtina administracijos direktoriaus įsakymų nuorašus, išrašus ir kopijas;
administracijos direktoriaus įsakymų nuorašus, išrašus ir kopijas išsiunčia rengėjų nurodytiems adresatams, VLIS „Avilys“ pateikia susipažinti savivaldybės administracijos tarnautojams ir darbuotojams;
parengia ir nustatyta tvarka į savivaldybės archyvą perduoda archyvines bylas pagal šios pareigybės kompetenciją, parengia jų perdavimo ir priėmimo aktus.
Techniškai aptarnauja administracijos direktoriaus organizuojamus informacinius ir kitus pasitarimus, rengia jų protokolus.
Pagal savo kompetenciją teikia pasiūlymus dėl veiklos tobulinimo, optimizavimo ir naujovių diegimo.
Esant reikalui, rengia ataskaitas ir teikia informaciją savo veiklos klausimais.
Dalyvauja įgyvendinant projektus, susijusius su dokumentų valdymo procesų tobulinimu, naujų dokumentų valdymo sistemų diegimu.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal skyriaus kompetenciją tam, kad būtų pasiekti skyriaus tikslai ir uždaviniai.
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
Pareigybės lygmuo – vyriausiasis specialistas (IX lygmuo).
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
Pagrindinė veiklos sritis:
administracinių paslaugų teikimas.
Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
dokumentų valdymas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
Pagrindinės veiklos srities specializacija:
asmenų aptarnavimas vieno langelio principu.
Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
dokumentų rengimas ir registravimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.
Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui arba prireikus koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą.
Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą.
Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
Priima asmenų prašymus suteikti administracines paslaugas bei kitus dokumentus ir juos registruoja vieno langelio informacinėje sistemoje VLIS „Avilys“ pagal dokumentacijos plane nustatytus registrus.
Teikia administracines paslaugas: leidimus laidoti; pažymas apie asmens palaidojimo vietą; charakteristikas dėl leidimo laikyti ginklą; išduoda kitus su administracinių paslaugų teikimu susijusius dokumentus.
Administruoja ir įformina savivaldybės teikiamas administracines paslaugas, Nustatyta tvarka keičia savivaldybės teikiamų paslaugų specifikacijas vieno langelio informacinėje sistemoje VLIS „Avilys“.
Rengia administracinių paslaugų teikimo ataskaitas. Rengia bei teikia duomenis administracinių paslaugų stebėsenos rodikliams apskaičiuoti.
Registruoja dokumentus į jungtinius registrus.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
studijų kryptis – viešasis administravimas;
studijų kryptis – vadyba;
arba:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
Skyriaus tikslas yra organizuoti administracinių paslaugų teikimą ir asmenų aptarnavimą, užtikrinti efektyvų savivaldybės dokumentų valdymą, savivaldybės ir likviduotų įmonių archyvinių dokumentų tvarkymą ir saugojimą, administruoti vadovų skirtų užduočių atlikimo kontrolę.
Svarbiausi skyriaus uždaviniai yra šie:
organizuoti asmenų aptarnavimą vieno langelio principu, administracinių paslaugų teikimą ir valdymą;
įstaigos veiklos dokumentus tvarkyti ir įtraukti į apskaitą taip, kad būtų užtikrintas priėjimas prie visų įstaigos turimų dokumentų;
išsaugoti dokumentus reikiamą laiką, kad būtų užtikrinti įstaigos veiklos įrodymai ir su įstaigos veikla susijusių asmenų prievolės ir teisėti interesai;
atlikti valstybės perduotą savivaldybei priskirtų archyvinių dokumentų tvarkymo funkciją;
padėti organizuoti administracijos vadovų darbą ir administruoti jų skirtų užduočių atlikimo kontrolę.
Siekdamas nustatyto tikslo ir įgyvendindamas jam nustatytus uždavinius, skyrius atlieka šias funkcijas:
aptarnauja asmenis vieno langelio principu ir teikia administracines paslaugas pagal skyriaus kompetenciją;
administruoja savivaldybės administracijos teikiamų administracinių paslaugų procesą, inicijuoja naujų administracinių paslaugų aprašymų rengimą;
atlieka asmenų aptarnavimo ir jų prašymų nagrinėjimo kokybės analizę ir apie tai informuoja administracijos vadovus, teikia pasiūlymus dėl asmenų aptarnavimo tobulinimo;
išduoda leidimus laidoti Alytaus miesto savivaldybės kapinėse;
organizuoja administracijos dokumentų valdymo procesus, konsultuoja tarnautojus dokumentų rengimo ir valdymo klausimais;
rengia įstaigos Dokumentacijos planą ir Registrų sąrašą, kontroliuoja, kaip jų laikomasi, rengia laikinai ir ilgai saugomų bylų apyrašus;
rengia sutarčių, įsakymų, tarybos sprendimų, mero potvarkių ir kitų dokumentų projektus skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;
registruoja administracijos direktoriaus įsakymais tvirtinamų norminių teisės aktų projektus Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos Teisės aktų informacinėje sistemoje, direktoriaus įsakymais patvirtintus norminius teisės aktus teikia registruoti Teisės aktų registre;
skelbia viešo pobūdžio administracijos teisės aktus savivaldybės teisės aktų paieškos sistemoje;
priima ir nustatyta tvarka užregistruoja dokumentus, perduoda juos pagal kompetenciją savivaldybės ar administracijos vadovams, struktūriniams padaliniams ar į struktūrinius padalinius neįnantiems valstybės tarnautojams;
registruoja siunčiamąją korespondenciją, įteikia ar išsiunčia asmenims dokumentus, priima ir siunčia dokumentus faksu, administruoja oficialiąją administracijos elektroninio pašto dėžutę [email protected];
priima administracijos struktūrinių padalinių ir likviduotų įmonių dokumentus toliau saugoti Alytaus miesto savivaldybės archyve, tikrina kaip jie sutvarkyti, užtikrina tinkamą archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą;
konsultuoja administracijos struktūrinių padalinių, savivaldybės reguliavimo sferoje esančių įstaigų ir likviduojamų įmonių darbuotojus, rengiančius dokumentus perduoti į savivaldybės archyvą, teikia jiems metodinę pagalbą;
išduoda asmenims savivaldybės archyve esančių dokumentų išrašus, nuorašus ir kopijas, tvirtina savivaldybės parengtų ir jos oficialiai gautų dokumentų kopijų, išrašų ir nuorašų tikrumą;
rengia dokumentų bylų perdavimo valstybiniam saugojimui, nurašymo, sunaikinimo aktus, atlieka likviduotų įmonių dokumentų vertės ekspertizę;
derina pavaldžių įstaigų dokumentacijos planus, bylų apyrašus, konsultuoja įstaigų darbuotojus dokumentų tvarkymo klausimais;
padeda planuoti administracijos direktoriaus ir direktoriaus pavaduotojų darbą, informuoja administracijos ir kitų institucijų darbuotojus apie rengiamus posėdžius, pasitarimus;
teikia savivaldybės vadovams reikalingą informaciją, duomenis ir dokumentaciją, gautus iš administracijos struktūrinių padalinių ir vykdytojų, organizuoja reikalingos informacijos rengimą;
organizuoja administracijos direktoriaus ir direktoriaus pavaduotojų skirtų užduočių vykdymo kontrolę;
pagal kompetenciją nagrinėja asmenų prašymus, pareiškimus ir skundus, administracijos struktūrinių padalinių ir savivaldybės kontroliuojamų įmonių, savivaldybės institucijų bei įstaigų paklausimus ir rengia jiems atsakymus, konsultuoja juos dėl atsakymų rengimo pagal savo kompetenciją;
inicijuoja, dalyvauja ir vykdo viešuosius pirkimus pagal skyriaus kompetenciją;
inicijuoja ir dalyvauja rengiant investicinius projektus pagal skyriaus kompetenciją;
skiria atstovus dalyvauti darbo grupėse ir komisijose, sudaromose konkrečioms užduotims atlikti;
saugo administracijos antspaudus su Alytaus miesto savivaldybės herbu ir užtikrina, kad jie būtų naudojami savivaldybės administracijos reglamente nustatyta tvarka;
analizuoja savivaldybės administracijos teikiamų paslaugų procesus bei teikia siūlymus dėl jų tobulinimo;
atlieka kitas įstatymais, kitais teisės aktais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus įsakymais pavestas funkcijas.