Pagrindinės trupės administratoriaus funkcijos ir pareigos:
organizuoti Alytaus miesto teatro trupės veiklą Lietuvoje ir užsienyje;
aktyviai dalyvauti vykdant teatro produktų ir paslaugų realizavimą;
rengti teatro repertuarą, vykdyti jo informacinę sklaidą bei koordinuoti vykdymą;
rengti renginių ir lankomumo ataskaitas;
bendradarbiauti su Lietuvos ir užsienio teatrais, kultūros įstaigomis.
Reikalavimai kandidatams:
· aukštasis išsilavinimas;
· kultūrinės veiklos (renginių organizavimas ir vykdymas) darbo patirtis;
· kultūros srities sutarčių projektų, dokumentų rengimo, įforminimo ir tvarkymo reikalavimų išmanymas;
· geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
· geri komandinio darbo įgūdžiai – komunikabilumas, kūrybiškumas, savarankiškumas, iniciatyvumas, atsakingumas;
· užsienio kalbų mokėjimas.
CV prašome siųsti el. paštu [email protected] iki rugsėjo 18 d.
Tel. pasiteirauti (8 315) 73 858.