Alytaus miesto savivaldybės administracija skelbia konkursą biudžetinės įstaigos Alytaus kraštotyros muziejaus direktoriaus (toliau – Direktorius) pareigoms eiti.
Direktorius skiriamas į pareigas 5 metų kadencijai (Muziejų įstatymo 14 straipsnio 1 dalis, Alytaus kraštotyros muziejaus nuostatų, patvirtintų 2023 m. rugpjūčio 31 d. sprendimu Nr. T-203 „Dėl Alytaus kraštotyros muziejaus nuostatų patvirtinimo“, 34 punktas).
Biudžetinės įstaigos Alytaus kraštotyros muziejaus kodas 191058256, buveinės adresas Savanorių g. 6, 62142 Alytus.
Konkursas vykdomas vadovaujantis Konkursų valstybės ir savivaldybių įmonėse, iš valstybės, savivaldybių ir Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetų bei iš kitų valstybės įsteigtų fondų lėšų finansuojamose valstybės ir savivaldybių įstaigose ir viešosiose įstaigose, kurių savininkė ar dalininkė, turinti daugiau kaip 1/2 balsų visuotiniame dalininkų susirinkime, yra valstybė ar savivaldybė, ir savivaldybių kultūros centruose, kurių teisinė forma yra viešoji įstaiga ir kurių dalininkės yra dvi ar daugiau savivaldybių, organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017-06-21 nutarimu Nr. 496 „Dėl Lietuvos Respublikos darbo kodekso įgyvendinimo“
Darbo pobūdis – organizuoti ir kontroliuoti įstaigos veiklą, siekiant vykdyti įstatuose numatytus tikslus ir atlikti direktoriaus pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas.
Pretendentų atrankos būdas – testas žodžiu (pokalbis).
Direktoriaus pareiginės algos koeficientas – 1,9 (pareiginės algos bazinio dydžio).
Specialieji reikalavimai šias pareigas einančiam darbuotojui:
1. turi turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą ir magistro kvalifikacinį laipsnį arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją, įgytą baigus humanitarinių mokslų, socialinių mokslų, menų studijų krypčių grupių studijas, ir ne mažesnę kaip 2 metų įmonės, įstaigos ar organizacijos ir (ar) jos padalinių vadovaujamo darbo patirtį, arba būti baigus verslo ir viešosios vadybos mokslų, teisės studijų krypčių grupių studijas ir turėti ne mažesnę kaip 2 metų kultūros srities įmonės, įstaigos ar organizacijos ir (ar) jos padalinių vadovaujamo darbo patirtį;
2. mokėti dirbti su „Microsoft Office“ programiniu paketu („Microsoft Word“, „Microsoft Excel“, „Microsoft Outlook“, „Microsoft PowerPoint“), interneto naršyklėmis ir vaizdo konferencijoms skirtomis programomis („Zoom“, „Teams“ ar kt.);
3. mokėti lietuvių kalbą trečiosios valstybinės kalbos mokėjimo kategorijos lygiu, kaip nustatyta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“ patvirtintame Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų nustatymo ir jų taikymo tvarkos apraše;
4. mokėti užsienio kalbą (anglų, prancūzų ar vokiečių) ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą);
5. išmanyti dokumentų valdymą reglamentuojančius teisės aktus, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
6. išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymą, Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, Kilnojamųjų kultūros vertybių apsaugos įstatymą, Muziejų įstatymą, Nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos įstatymą, Valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymą, Valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymą, Viešųjų įstaigų įstatymą, Vietos savivaldos įstatymą, Muziejų rinkinių valdymo ir tvarkymo nuostatus, patvirtintus Lietuvos Respublikos kultūros ministro įsakymu, Kultūros įstaigų darbuotojų profesinės veiklos ir etikos taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2017 m. rugpjūčio 16 d. įsakymu Nr. ĮV-884 „Dėl Kultūros įstaigų darbuotojų profesinės veiklos ir etikos taisyklių patvirtinimo“, kitus su muziejų administravimu ir veikla susijusius teisės aktus ir gebėti juos praktiškai pritaikyti;
7. būti susipažinęs su muziejų srities tarptautiniais dokumentais (1954 m. UNESCO Kultūros vertybių apsaugos ginkluoto konflikto metu konvencija ir jos Pirmasis bei Antrasis protokolai, 1970 m. UNESCO Nelegalaus kultūros vertybių įvežimo, išvežimo ir nuosavybės teisės perdavimo uždraudimo priemonių konvencija, 1995 m. UNIDROIT Pavogtų ar neteisėtai išvežtų kultūros objektų konvencija, 2003 m. UNESCO Nematerialaus kultūros paveldo išsaugojimo konvencija, 2005 m. UNESCO Konvencija dėl kultūros raiškos įvairovės apsaugos ir skatinimo, Tarptautinės muziejų tarybos (ICOM) Muziejų etikos kodeksas);
8. turėti šias vadovavimo sričių kompetencijas:
8.1. strateginio valdymo (gebėjimas kurti, formuoti ir įgyvendinti Muziejaus strategines veiklos kryptis, inicijuoti ir valdyti strateginius pokyčius, sistemiškai analizuoti ir objektyviai vertinti Muziejaus strategijos procesus, priimti tinkamus sprendimus, nustatyti veiklos prioritetus, užtikrinti Muziejaus tikslų įgyvendinimą, plėtoti partnerystes nacionaliniu ir tarptautiniu lygmenimis);
8.2. žmogiškųjų išteklių valdymo (gebėjimas užtikrinti veiksmingą komandinį darbą, motyvuoti darbuotojus, siekiant Muziejaus misijos ir tikslų įgyvendinimo, žmonių grupių procesų išmanymas, darbuotojų atrankos ir motyvacinės sistemos užtikrinimas, sąlygų sudarymas darbuotojų kvalifikacijos tobulinimui laiku, bendravimo ir bendradarbiavimo tiek Muziejaus viduje, tiek su visomis suinteresuotomis šalimis skatinimas);
8.3. materialinių ir finansinių išteklių valdymo (gebėjimas veiksmingai valdyti materialinius, finansinius išteklius, jų šaltinius bei paskirstyti pagal prioritetus, inicijuoti papildomų išteklių pritraukimą, užtikrinti, kad visi ištekliai būtų valdomi skaidriai ir už jų panaudojimą atsiskaitoma);
8.4. infrastruktūros valdymo (gebėjimas racionaliai ir veiksmingai valdyti ir tobulinti Muziejaus infrastruktūrą);
8.5. veiklos procesų pagrindų išmanymo (veiklos procesų analitika ir valdymas, gebėjimas teikti ir plėtoti kokybiškas paslaugas, efektyvaus ir produktyvaus valdymo išmanymas, Muziejaus veiklos planavimas iš anksto numatant galimas stiprybes, silpnybes, galimybes ir grėsmes, geriausio veiklos rezultato su mažiausiomis sąnaudomis siekimas, suinteresuotų asmenų įtraukimas į Muziejaus veiklos gerinimo procesus);
8.6. rinkodaros išmanymo (paslaugų portfelio optimizavimas ir valdymas, rinkodaros strateginių, taktinių ir operatyvinių veiklų planavimo, rinkodaros procesų išmanymas, gebėjimas naudoti komunikacijos priemones);
8.7. lyderystės ir kūrybiškumo (aiškių tikslų sau ir pavaldiems asmenims iškėlimas ir jų įgyvendinimas, Muziejaus valdymo nuolatinis tobulinimas, remiantis Muziejaus misija, vizija ir tikslais, naujovių diegimo skatinimas, paslaugų kokybės gerinimas, kūrybinio mąstymo taikymo principai ir metodai).
Pretendentas privalo pateikti šiuos dokumentus:
1. Prašymą leisti dalyvauti konkurse.
2. Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
3. Išsilavinimą patvirtinančius dokumentus, kitus dokumentus, patvirtinančius pretendento atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams.
4. Gyvenimo aprašymą – nurodyti vardą, pavardę, gimimo datą, gyvenamosios vietos adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, išsilavinimą, darbo patirtį, savo privalumų sąrašą (nurodyti dalykines savybes).
5. Turint aukštąjį universitetinį išsilavinimą ir magistro kvalifikacinį laipsnį arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją, įgytą baigus humanitarinių mokslų, socialinių mokslų, menų studijų krypčių grupių studijas, ne mažesnę kaip 2 metų įmonės, įstaigos ar organizacijos ir (ar) jos padalinių vadovaujamo darbo patirtį, įrodančio dokumento (-ų) kopiją (-as); baigus verslo ir viešosios vadybos mokslų, teisės studijų krypčių grupių studijas, ne mažesnę kaip 2 metų kultūros srities įmonės, įstaigos ar organizacijos ir (ar) jos padalinių vadovaujamo darbo patirtį įrodančio dokumento (ų) kopiją (-as).
5. Užpildytą pretendento anketą.
6. Pretendento, kaip įstaigos vadovo, veiklos programą.
7. Užsienio kalbą (anglų, prancūzų ar vokiečių) ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą) įrodantį dokumentą.
Dokumentų pateikimas:
Pretendentų dokumentai priimami per 10 darbo dienų po konkurso paskelbimo Viešojo valdymo agentūros interneto svetainėje ir konkursą organizuojančios įstaigos interneto svetainėje per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą:
http://portalas.vtd.lt/lt/4/vtd-web-servisai/vtdkonkursai-319.html
Pateikiant pretendentų dokumentus kilus pagrįstų abejonių dėl pretendento atitikties konkurso skelbime nustatytiems kvalifikaciniams reikalavimams ir prireikus patikslinti ar papildyti pateiktus dokumentus, terminas pretendentams, kurie jau pateikė dokumentus, gali būti pratęstas 5 darbo dienoms, jeigu pretendentų prašoma pateikti papildomus dokumentus, reikalingus pretendento atitikčiai nustatytiems kvalifikaciniams reikalavimams įvertinti.
Informaciją apie konkursą rasite https://alytus.lt/lt/skelbimai/darbo-pasiulymai.
Apie konkursą galima pasiteirauti: Virginija Auruškevičienė, Alytaus miesto savivaldybės administracijos Teisės skyriaus patarėja, tel. (0 315) 55 142, el. p. [email protected]