ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ SKYRIAUS
PATARĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinis reglamentavimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):00
4.1. pagalba valstybės ar vietos valdžią įgyvendinantiems asmenims atliekant jiems nustatytas funkcijas, išskyrus vidaus administravimo funkcijas, kaip jos apibrėžtos Viešojo administravimo įstatyme.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:00
5.1. Norminių teisės aktų projektų rengimas įgyvendinant Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo ir poįstatyminių teisės aktų, reglamentuojančių viešuosius pirkimus, reikalavimus.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:0
6.1. Pagalba merui vykdant savivaldybei valstybės perduotą civilinės saugos organizavimo funkciją savivaldybės lygio ekstremaliosios situacijos valdymo klausimais.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl administracinio reglamentavimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl administracinio reglamentavimo rengimą
8. Rengia išvadas dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja išvadų dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo rengimą.
9. Stebi teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimo stebėseną.
10. Dalyvauja pagal kompetenciją darbo grupių, komisijų veikloje.
11. Konsultuoja priskirtos srities klausimais ir (ar) priima, aptarnauja asmenis ir (ar) informuoja visuomenę apie valstybės ar vietos valdžią įgyvendinančių asmenų veiklą arba prireikus koordinuoja pagal kompetenciją asmenų priėmimą, aptarnavimą ir (ar) informacijos visuomenei apie valstybės ar vietos valdžią įgyvendinančių asmenų veiklą teikimą.
12. Rengia pagal kompetenciją ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
13. Rengia pagal kompetenciją teisės aktų projektus arba prireikus koordinuoja pagal kompetenciją teisės aktų projektų rengimą.
14. Sistemina, analizuoja įstatymus, kitus norminius teisės aktus bei kitą informaciją pagal kompetenciją ir teikia pasiūlymus ir (ar) išvadas arba prireikus koordinuoja įstatymų, kitų norminių teisės aktų bei kitos informacijos pagal kompetenciją sisteminimą, analizavimą ir pasiūlymų ir (ar) išvadų teikimą.
15. Rengia ir teikia informaciją pagal kompetenciją susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos pagal kompetenciją susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais rengimą ir teikimą.
16. Rengia ir teikia pasiūlymus su administraciniu reglamentavimu susijusiais klausimais.
17. Pagal struktūriniam padaliniui priskirtą kompetenciją dalyvauja komisijų, darbo grupių veikloje.
18. Rengia ir vykdo Viešųjų pirkimų įstatyme ir kituose teisės aktuose numatytus reikalavimus, privalomus Alytaus miesto savivaldybės administracijos ir Alytaus miesto savivaldybės valdomų perkančiųjų organizacijų centralizuotiems ir decentralizuotiems viešiesiems pirkimams.
19. Vertina Alytaus miesto savivaldybės administracijos ir Alytaus miesto savivaldybės valdomų perkančiųjų organizacijų centralizuotų ir decentralizuotų viešųjų pirkimų dokumentus pirkimų valdymo sistemoje ir viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje, juos derina arba motyvuotai atmeta.
20. Vykdo Alytaus miesto savivaldybės administracijos ir Alytaus miesto savivaldybės valdomų perkančiųjų organizacijų centralizuotų ir decentralizuotų viešųjų pirkimų vidaus kontrolę (nuo paskelbimo iki ataskaitų pateikimo).
21. Padeda merui vykdyti savivaldybei valstybės perduotą civilinės saugos organizavimo funkciją savivaldybės lygio ekstremaliosios situacijos valdymo klausimais (Krizių valdymo ir civilinės saugos įstatymo 13 str.), dalyvaujant savivaldybės operacijų centro ir gyventojų kolektyvinės apsaugos organizavimo grupės veikloje.
22. Rengia, teikia pasiūlymus ir konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais bei vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
23. Vykdo kitas teisės aktuose nustatytas su krizių valdymo ir civilinės saugos sistemos uždavinių įgyvendinimu susijusias funkcijas ir nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
24. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
24.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
24.2. studijų kryptis – teisė;
24.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
24.4. studijų kryptis – vadyba (arba);
24.5. studijų kryptis – ekonomika;
arba:
24.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
24.7. darbo patirtis – viešųjų pirkimų organizavimo patirtis;
24.8. darbo patirties trukmė – 2 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
25. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
25.1. komunikacija – 4;
25.2. analizė ir pagrindimas – 5;
25.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
25.4. organizuotumas – 4;
25.5. vertės visuomenei kūrimas – 4.
26. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
26.1. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas – 4;
26.2. informacijos valdymas – 4.