Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.
Būtini slapukai įgalina pagrindines tinklapio funkcijas. Svetainė negali tinkamai veikti be šių slapukų, juos galima išjungti tik pakeitus naršyklės nuostatas.
Statistikos slapukai
Analitiniai slapukai padeda mums tobulinti mūsų tinklalapį, renkant ir pateikiant informaciją apie jo naudojimą.
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS TURTO SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – V pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės administracijos direktoriui. II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Administracinių paslaugų teikimas.
5. Pagalba valstybės ar vietos valdžią įgyvendinantiems asmenims atliekant jiems nustatytas funkcijas, išskyrus vidaus administravimo funkcijas, kaip jos apibrėžtos Viešojo administravimo įstatyme. III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
6. Gyvenamo ir negyvenamo savivaldybės nekilnojamo turto sutarčių kontrolė ir priežiūra. Gyvenamojo namo butų ir kitų patalpų savininkų bendrijos valdymo organų, savivaldybės paskirtų administratorių kontrolė ir priežiūra, administracinių teisės pažeidimų protokolų surašymas.
7. Gyvenamo būsto nuomos, išsipirkimo, negyvenamų patalpų panaudos, nuomos, pardavimo administracinių paslaugų teikimas. Pirmo būsto jaunoms šeimoms paramos administravimas.
8. Pagalba merui vykdant savivaldybei valstybės perduotą civilinės saugos organizavimo funkciją savivaldybės lygio ekstremaliosios situacijos valdymo klausimais (Krizių valdymo ir civilinės saugos įstatymo 13 str.), dalyvaujant savivaldybės operacijų centro veikloje. IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
9. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
10. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
11. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
13. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
14. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
15. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
16. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
17. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
18. Organizuoja statinių, kurie neturi savininkų (ar kurių savininkai nežinomi), pripažinimo bešeimininkiais procedūras.
19. Organizuoja socialinio būsto plėtros nuomos procedūras nuomojant būstą iš fizinių ar juridinių asmenų, socialinio būsto pirkimo, savivaldybės, valstybės biudžeto lėšomis, procedūras, jų įgyvendinimą, vykdo kontrolę.
20. Kontroliuoja asmenų, turinčių teisę ir pageidaujančių valstybės paramos, Apsirūpinant gyvenamosiomis patalpomis, sąrašų sudarymą, jaunos šeimos pirmam būstui paramos suteikimą.
21. Vykdo savivaldybės administracijos apskaitoje esančio turto (išskyrus žemę) panaudos, nuomos sutarčių kontrolę.
22. Surašo administracinių nusižengimų protokolus pagal administracijos direktoriaus suteiktus įgaliojimus.
23. Padeda merui vykdyti savivaldybei valstybės perduotą civilinės saugos organizavimo funkciją savivaldybės lygio ekstremaliosios situacijos valdymo klausimais (Krizių valdymo ir civilinės saugos įstatymo 13 str.), dalyvaudamas savivaldybės operacijų centro veikloje.
24. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus. V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
25. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
25.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
25.3. studijų kryptis – politikos mokslai (arba);
arba:
25.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.5. darbo patirtis – turto valdymo patirtis;
25.6. darbo patirties trukmė – 5 metai.
26. Atitikimas kitiems reikalavimams:
26.1. atitikti teisės aktų nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma, šiai pareigybei nustatyta institucijos vadovo patvirtintame pareigų, kurias einantiems asmenims reikia leidimų dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, sąraše. VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
27. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
27.1. vertės visuomenei kūrimas – 4;
27.2. organizuotumas – 4;
27.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
27.4. analizė ir pagrindimas – 5;
27.5. komunikacija – 5.
28. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
28.1. strateginis požiūris – 4;
28.2. veiklos valdymas – 4;
28.3. lyderystė – 4.
29. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
29.1. informacijos valdymas – 4;
29.2. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas – 4.
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS TURTO SKYRIAUS PATARĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra. III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
4.1. Sprendimų ir klausimų su Turto valdymu, naudojimu ir disponavimu įgyvendinimas. Pažymos patvirtinančios jaunos šeimos teisę į finansinę paskatą pirmąjį būstą įsigyjančioms jaunoms šeimoms, išdavimas. IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
6. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
7. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
8. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
9. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
10. Rengia savivaldybės ir valstybės turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo tvarkos aprašą, prižiūri jo įgyvendinimą savivaldybės administracijoje ir savivaldybei pavaldžiose įstaigose.
11. Vykdo savivaldybės vardu perkamų butų (socialinių būstų) pirkimo procedūroms reikalingas procedūras.
12. Nagrinėja ir rengia valstybės turto perėmimo savivaldybės nuosavybėn ar valdyti, naudoti patikėjimo teise bei šio turto perdavimo savivaldybės įstaigoms dokumentus.
13. Rengia atstovavimo savivaldybei, įgyvendinant jai priklausančių akcijų suteikiamas teises uždarosiose akcinėse bendrovėse bei atstovavimo viešosiose įstaigose tvarkos dokumentus.
14. Organizuoja parduodamų objektų pirkimo-pardavimo procedūras, rengia sutartis ir kitus dokumentus.
15. Vaduoja skyriaus vedėją jam nesant.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus. V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
17. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
17.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
17.3. studijų kryptis – teisė (arba);
arba:
17.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.5. darbo patirtis – turto privatizavimo patirtis;
17.6. darbo patirties trukmė – 2 metai. VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
18. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
18.1. vertės visuomenei kūrimas – 4;
18.2. organizuotumas – 4;
18.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
18.4. analizė ir pagrindimas – 5;
18.5. komunikacija – 4.
19. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
19.1. įžvalgumas – 4;
19.2. konfliktų valdymas – 4;
19.3. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas – 4.
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS TURTO SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas. III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
4.1. Savivaldybės gyvenamųjų patalpų privatizavimo (išsipirkimo) vykdymas. Procedūrų į valstybės teikiamą paramą būstui įsigyti administravimas. IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
7. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
8. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
10. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
11. Rengia ir tvarko savivaldybės gyvenamojo ploto pardavimo dokumentus, organizuoja nekilnojamojo turto rinkos vertės nustatymą, teikia užsakymus notarų biurams dėl sandorio sudarymo.
12. Valstybės iš dalies kompensuojamų būsto kreditų prašymų nagrinėjimas, teisės į paramą nustatymas, pažymų išdavimas.
13. Savivaldybės biudžeto planavimas pagal skyriaus priemones, strateginio veiklos plano rodiklių planavimas.
14. Savivaldybės gyvenamųjų patalpų nuomos mokesčio apskaičiavimas ir administravimas pagal galiojančius teisės aktus.
15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus. V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
16. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
16.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
16.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
16.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
16.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
16.5. darbo patirtis – nekilnojamojo turto administravimo patirtis;
16.6. darbo patirties trukmė – 1 metai. VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
17. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
17.1. vertės visuomenei kūrimas – 3;
17.2. organizuotumas – 3;
17.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
17.4. analizė ir pagrindimas – 3;
17.5. komunikacija – 4.
18. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
18.1. informacijos valdymas – 3;
18.2. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 3.
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS TURTO SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra. III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
4.1. Daugiabučių namų valdytojų veiklos priežiūra ir kontrolė. Gyvenamųjų namų butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų ir savivaldybės paskirtų administratorių veiklos priežiūros ir kontrolės, gyvenamųjų namų butų ir kitų patalpų savininkų bendrojo naudojimo objektų administratorių parinkimas. IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
6. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
7. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
8. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
10. Fiksuoja, kaupia, saugo informaciją apie teisės aktų nustatyta tvarka paskirtus gyvenamųjų namų butų ir kitų patalpų savininkų bendrojo naudojimo objektų administratorius, teikia informaciją suinteresuotoms ir tokią informaciją gauti turinčioms teisę institucijoms.
11. Vykdo gyvenamojo namo butų ir kitų patalpų savininkų bendrijos valdymo organų, savivaldybės paskirtų administratorių, kai butų ir kitų patalpų savininkai neįsteigia gyvenamojo namo butų ir kitų patalpų savininkų bendrijos arba nesudaro jungtinės veiklos sutarties, taip pat kai bendrija likviduota arba nutraukta jungtinės veiklos sutartis, veiklos priežiūrą ir kontrolę.
12. Dalyvauja savivaldybės atlaisvintų gyvenamųjų patalpų būklės vertinimo apžiūroje, vykdo tokių patalpų monitoringą.
13. Surašo administracinių nusižengimų protokolus pagal administracijos direktoriaus suteiktus įgaliojimus.
14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus. V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
15. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
15.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
15.2. studijų kryptis – vadyba (arba);
15.3. studijų kryptis – verslas (arba);
arba:
15.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
15.5. darbo patirtis – kontrolės srities patirtis ;
15.6. darbo patirties trukmė – 1 metai. VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
16. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
16.1. vertės visuomenei kūrimas – 3;
16.2. organizuotumas – 3;
16.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
16.4. analizė ir pagrindimas – 3;
16.5. komunikacija – 4.
17. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
17.1. konfliktų valdymas – 3;
17.2. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas – 3.
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS TURTO SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra. III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
4.1. Daugiabučių namų valdytojų veiklos priežiūra ir kontrolė. Gyvenamųjų namų butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų ir savivaldybės paskirtų administratorių veiklos priežiūros ir kontrolės, gyvenamųjų namų butų ir kitų patalpų savininkų bendrojo naudojimo objektų administratorių parinkimas. IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
6. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
7. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
8. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
10. Vykdo statinių, kurie neturi savininkų (ar kurių savininkai nežinomi), pripažinimo bešeimininkiais procedūras.
11. Kontroliuoja išlaidas susijusias su butų ir kitų patalpų savininkų bendrosios nuosavybės administratorių, gyvenamųjų namų butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų teikiamomis sąskaitomis už Savivaldybei bendrosios nuosavybės teise priklausančiomis patalpomis, jų remontu bei eksploatavimo išlaidų apmokėjimu.
12. Surašo administracinių nusižengimų protokolus pagal administracijos direktoriaus suteiktus įgaliojimus.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus. V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
14. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
14.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
14.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
14.3. studijų kryptis – ekonomika (arba);
arba:
14.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
14.5. darbo patirtis – kontrolės srities patirtis ;
14.6. darbo patirties trukmė – 1 metai. VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
15. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
15.1. vertės visuomenei kūrimas – 3;
15.2. organizuotumas – 3;
15.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
15.4. analizė ir pagrindimas – 4;
15.5. komunikacija – 3.
16. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
16.1. konfliktų valdymas – 3;
16.2. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas – 3.
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS TURTO SKYRIAUS VYRESNIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – X pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. administracinių paslaugų teikimas. III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Savivaldybės ir kitų gyvenamųjų patalpų nuomos administravimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Prašymų mokėti būsto nuomos ar išperkamosios nuomos mokesčio dalies kompensaciją administravimas. IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją.
8. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas.
9. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
10. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
11. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
12. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus vidutinio sudėtingumo klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus.
13. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą.
14. Priima ir aptarnauja asmenis.
15. Kontroliuoja asmenų, pirkusių pagal valstybės garantijas gyvenamąsias patalpas išsimokėtinai, skolinių įsipareigojimų vykdymą, tvarko jų bylas, teikia informaciją Buhalterinės apskaitos skyriui apie įmokų mokėjimą ir rengia raštus apie visišką atsiskaitymą už privatizuotas (parduotas) gyvenamąsias patalpas.
16. Sudaro ir tvarko asmenų, turinčių socialinio būsto nuomos teisę, sąrašus ir rengia su tuo susijusius teisės aktus, kontroliuoja nuomos sutarčių vykdymą.
17. Nagrinėja prašymus, nustato teisę, išduoda pažymas, sudaro sutartis, asmenims, turintiems teisę į nuomos mokesčio kompensavimą, administruoja tokių sutarčių vykdymą.
18. Vykdo prašymų mokėti būsto nuomos ar išperkamosios nuomos mokesčio dalies kompensacijų nagrinėjimą.
19. Vykdo šeimų ir asmenų įrašymą į Šeimų ir asmenų, turinčių teisę į socialinį būstą, sąrašą.
20. Vykdo piliečių prašymų atkurti nuosavybės teises į išlikusį nekilnojamąjį turtą nagrinėjimą ir sprendimų priėmimą.
21. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus. V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
22. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
22.1. išsilavinimas – aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
23. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
23.1. vertės visuomenei kūrimas – 2;
23.2. organizuotumas – 2;
23.3. patikimumas ir atsakingumas – 2;
23.4. analizė ir pagrindimas – 3;
23.5. komunikacija – 2.
24. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
24.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 2;
24.2. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas – 2.
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS TURTO SKYRIAUS SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Turto skyriaus specialistas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį ir priskiriamas trečiai pareigybių grupei.
2. Pareigybės lygis – A2. II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Specialistas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
3.1. turėti aukštąjį universitetinį arba koleginį vadybos studijų krypties išsilavinimą;
3.2. turėti ne mažesnę nei 2 metų administravimo, vadybos ar ekonominio darbo patirtį;
3.3. būti susipažinęs ir taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, vietos savivaldą, valstybės tarnybą. Išmanyti Valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymą, Savivaldybės materialiojo turto nuomos viešojo konkurso ir nuomos be konkurso organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašą, Alytaus miesto savivaldybės ir valstybės turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo tvarkos aprašą, Biudžeto sandaros, Dokumentų rengimo taisykles, Turto valdymo ir verslo skyriaus (toliau – skyrius) veiklos nuostatus, Vidaus tvarkos taisykles, pareigybės aprašymą;
3.4. mokėti dirbti „Microsoft Office“ kompiuterio programų paketu;
3.5. mokėti planuoti ir organizuoti savo darbą, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti ataskaitas, vidaus teisės aktus. III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis specialistas vykdo šias funkcijas:
4.1. rengia dokumentus ir vykdo savivaldybei nuosavybės teise priklausančių negyvenamųjų patalpų ar kitų statinių nuomą, rengia nuomos sutartis, turto perdavimo ir priėmimo aktus, juos atnaujina ir nutraukia;
4.2. kontroliuoja Alytaus miesto savivaldybės administracijos (toliau – Savivaldybės administracija) apskaitoje esančio turto (išskyrus žemę) negyvenamų patalpų nuomos ir panaudos sutarčių vykdymą;
4.3. rengia dokumentus ir vykdo savivaldybei nuosavybės teise priklausančių negyvenamųjų patalpų ar kitų statinių suteikimą pagal panaudos sutartis, panaudos sutarčių sudarymą, atnaujinimą bei nutraukimą;
4.4. rengia dokumentus ir vykdo ilgalaikio ir trumpalaikio turto (kilnojamųjų daiktų), esančio Savivaldybės administracijos apskaitoje, suteikimą pagal panaudos sutartis, sutarčių sudarymą, atnaujinimą bei nutraukimą;
4.5. analizuoja negyvenamų patalpų nuomininkų, panaudininkų įsiskolinimo už suteiktas paslaugas klausimus, inicijuoja dokumentų rengimą teismui dėl sutarčių nutraukimo;
4.6. informuoja UAB Alytaus regiono atliekų tvarkymo centrą apie savivaldybės negyvenamųjų patalpų mokėtojų, mokančių vietinę atliekų tvarkymo rinkliavą, duomenų pasikeitimą;
4.7. dalyvauja administracijos direktoriaus įsakymu sudarytos Savivaldybės turto pripažinimo nereikalingu arba netinkamu (negalimu) naudoti komisijos darbe, rengia aktus, administracijos direktoriaus įsakymų, tarybos sprendimų projektus ir su jais susijusius dokumentus;
4.8. nagrinėja prašymus, susijusius su mažmeninės prekybos, daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių vykdymu, kad būtų užtikrintos vartotojų teisės, ir pagal savo kompetenciją rengia atsakymus į juos;
4.9. rengia skyriaus dokumentacijos planų projektus, nuolat, ilgai ir trumpai saugojamų bylų perdavimo aktus ir perduoda skyriaus dokumentų bylas į Savivaldybės administracijos archyvą;
4.10. rengia Alytaus miesto savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų projektus savo atliekamų funkcijų klausimais ir teikia dėl jų išvadas;
4.11. dalyvauja komisijų ir darbo grupių, į kurias paskirtas, veikloje;
4.12. rengia ir teikia siūlymus Lietuvos savivaldybių asociacijai dėl įstatymų ir kitų teisės aktų projektų, vykdomų funkcijų;
4.13. vykdo kitas Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais nustatytas funkcijas, padedančias įgyvendinti skyriaus uždavinius, atlieka kitus skyriaus vedėjo pavedimus, kad būtų pasiekti skyriaus tikslai;
4.14. specialistas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS TURTO SKYRIAUS SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Turto skyriaus specialistas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį ir priskiriamas ketvirtai pareigybių grupei.
2. Pareigybės lygis – A2. II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Specialistas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
3.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu;
3.2. turėti ne mažesnę nei 3 metų darbo patirtį su nekilnojamojo turto administravimu;
3.3. būti susipažinęs ir taikyti Lietuvos Respublikos Civilinį kodeksą, Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, vietos savivaldą;
3.4 gebėti taikyti teisės aktus, reglamentuojančius valstybės ir savivaldybių turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo, išmanyti Paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti įstatymų nuostatas dėl asmenų (šeimų), turinčių nuomos teisę išsinuomoti savivaldybės būsto (bendrabučių) gyvenamąsias patalpas, išmanyti Finansinės Paskatos pirmąjį būstą įsigyjančioms jaunoms šeimoms įstatymą, Biudžeto sandaros, Dokumentų rengimo taisykles, Turto skyriaus (toliau – skyrius) veiklos nuostatus, Vidaus tvarkos taisykles, pareigybės aprašymą;
3.5 mokėti dirbti „Microsoft Office“ kompiuterio programų paketu;
3.6. valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti teisės aktus; 3.7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti veiklą, priimti sprendimus, bendrauti ir bendradarbiauti. III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis specialistas vykdo šias funkcijas:
4.1. rengia ir prižiūri savivaldybės gyvenamųjų patalpų (bendrabučių) nuomos sutarčių vykdymą, nuomos mokesčių mokėjimą, rengia įspėjimus nuomininkams ir teikia dokumentus Teisės skyriui dėl sutarčių nutraukimo ir iškeldinimo iš patalpų;
4.2. sudaro ir tvarko asmenų, turinčių nuomos teisę į bendrabučių gyvenamąsias patalpas, sąrašus ir rengia su tuo susijusius teisės aktų projektus;
4.3. teikia savivaldybei nuosavybės teise priklausančių (bendrabučių) gyvenamųjų patalpų dokumentus VĮ Registrų centrui dėl sutarčių įregistravimo ir išregistravimo;
4.4. registruoja asmenų, turinčių savivaldybės būsto (bendrabučių) nuomos teisę, duomenis informacinėje sistemoje „SPIS“;
4.5. nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl savivaldybės gyvenamųjų (bendrabučio) patalpų, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą;
4.6. vykdo Paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti įstatymo, Finansinės paskatos pirmąjį būstą įsigyjančioms jaunoms šeimos įstatymo, nuostatas;
4.7. vykdyti būstų nuomos teisių įsigijimo iš fizinių ir juridinių asmenų skelbiamų derybų būdų procedūras teisės aktų nustatyta tvarka;
4.8. prireikus organizuoja kadastrinių matavimų atlikimą, savivaldybei priklausančiam nekilnojamam turtui;
4.9. rengia Alytaus miesto savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, administracijos direktoriaus įsakymų projektus savo atliekamų funkcijų klausimais;
4.10. rengia ir teikia siūlymus Lietuvos savivaldybių asociacijai dėl įstatymų ir kitų teisės aktų projektų, vykdomų funkcijų;
4.11. dalyvauja komisijų ir darbo grupių, į kurias paskirtas, veikloje;
4.12. vykdo kitas Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais nustatytas funkcijas, padedančias įgyvendinti skyriaus uždavinius, atlieka kitus skyriaus vedėjo pavedimus, kad būtų pasiekti skyriaus tikslai;
4.13. specialistas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
valstybės ir savivaldybės turto valdymo ir privatizavimo politikos įgyvendinimas;
savivaldybei nuosavybės teise priklausančio ir valstybės turto (išskyrus žemę), perduoto savivaldybei patikėjimo teise, valdymas, naudojimas ir disponavimas juo;
statinių, kurie neturi savininkų, pripažinimo bešeimininkiais procedūrų įgyvendinimas;
gyvenamųjų namų butų ir kitų patalpų savininkų bendrojo naudojimo objektų administravimas;
gyvenamųjų namų butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, savivaldybės paskirtų administratorių, kai butų ir kitų patalpų savininkai neįsteigia gyvenamojo namo butų ir kitų patalpų savininkų bendrijos arba nesudaro jungtinės veiklos sutarties, taip pat kai bendrija likviduojama arba nutraukta jungtinės veiklos sutartis, veiklos priežiūra ir kontrolė;
Asmenų, turinčių teisę į valstybės paramą pirmam būstui įsigyti, programos įgyvendinimas;
socialinio ir savivaldybės būsto nuoma
atstovavimo savivaldybei, įgyvendinant jai priklausančių akcijų suteikiamas teises uždarosiose akcinėse bendrovėse bei atstovavimo viešosiose įstaigose tvarkos dokumentų rengimas;
daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkų bendrosios nuosavybės objektų administravimo organizavimas.
Skyrius, įgyvendindamas jam pavestus uždavinius, vykdo šias funkcijas
rengia ir įgyvendina:
skyriaus funkcijoms priskirtas biudžeto priemones;
skyriaus funkcijoms priskirtas Strateginio veiklos plano priemones
rengia pasiūlymus, susijusius su valstybės ir savivaldybės nekilnojamojo turto (išskyrus žemę) valdymu, naudojimu ir disponavimu juo
teisės aktų nustatyta tvarka įgyvendina savivaldybės nuosavybės ir patikėjimo teise valdomo turto (išskyrus žemę) naudojimą, disponavimą juo bei valdymą;
organizuoja valstybės turto perėjimą teisės aktų nustatyta tvarka savivaldybės nuosavybėn ar patikėjimo teise;
užtikrina perimto turto įtraukimą į apskaitą ir teisinį registravimą;
organizuoja savivaldybei nuosavybės teise priklausančio registruojamo turto (nekilnojamojo turto – negyvenamųjų patalpų, gyvenamųjų namų, butų, gyvenamųjų patalpų bei jiems priskirtų priklausinių – ūkinių pastatų ar jų dalių ir kitų statinių) kadastrinių matavimų atlikimą ir duomenų tikslinimą, teisinę registraciją;
rengia dokumentus ir organizuoja savivaldybei nuosavybės teise priklausančių negyvenamųjų ir gyvenamųjų pastatų ir (ar) patalpų ar kitų statinių nuomą, perdavimą patikėjimo teise ar panaudos pagrindais, sudaro, atnaujina ir nutraukia nuomos ir panaudos sutartis;
rengia dokumentus ir organizuoja ilgalaikio ir trumpalaikio turto (kilnojamųjų daiktų), esančio savivaldybės administracijos apskaitoje, suteikimą patikėjimo teise ir (ar) pagal panaudos sutartis, vykdo tokių sutarčių sudarymą, atnaujinimą ir nutraukimą;
kontroliuoja savivaldybės administracijos apskaitoje esančio turto (išskyrus žemę) nuomos ir panaudos sutartis;
organizuoja savivaldybės administracijos apskaitoje esančio turto, pripažinto nereikalingu arba netinkamu (negalimu) naudoti, ir jo nurašymo ir (ar) pardavimo prekių viešuose aukcione procedūras;
teikia metodinę paramą savivaldybės biudžetinėms ir viešosioms įstaigoms dėl nereikalingo arba netinkamo naudoti savivaldybės turto perleidimo ir (ar) nurašymo, turto inventorizavimo ir teisinio registravimo, rengia tarybos sprendimų ir administracijos direktoriaus įsakymų dėl nereikalingo arba netinkamo naudoti savivaldybės turto nurašymo projektus;
rengia turto perdavimo ir priėmimo aktus:
valstybei nuosavybės teise priklausančio ir savivaldybei patikėjimo teise perduoto valstybės turto;
savivaldybei nuosavybės teise priklausančio turto;
teikia konsultacijas ir metodinę pagalbą turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo klausimais;
rengia valstybės ir savivaldybių turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo akcinės bendrovėse ir uždarosiose akcinėse bendrovėse taisykles, teisės aktų (administracijos direktoriaus įsakymų, tarybos sprendimų) projektus, kurie prilyginami visuotinio akcininkų susirinkimo sprendimams;
rengia atstovavimo savivaldybei viešosiose įstaigose taisykles;
vykdo ir įgyvendina savivaldybės lygiu centralizuotai valdomo valstybės turto valdytojo funkcijas;
rengia ir teikia savivaldybės tarybai savivaldybei nuosavybės teise priklausančio turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo ataskaitą;
rengia ir teikia Statistikos departamentui investicijų statistines ketvirtines ir metines ataskaitas (KS-02) ir socialinio būsto nuomos metines ataskaitas (GF-3);
vykdo statinių, kurie neturi savininkų (ar kurių savininkai nežinomi), pripažinimo bešeimininkiais procedūras;
organizuoja daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkų bendrosios nuosavybės objektų administravimą, kai savininkai neįsteigia bendrijos arba nesudaro jungtinės veiklos sutarties;
vykdo gyvenamojo namo butų ir kitų patalpų savininkų bendrijos valdymo organų, savivaldybės paskirtų administratorių, kai butų ir kitų patalpų savininkai neįsteigia gyvenamojo namo butų ir kitų patalpų savininkų bendrijos arba nesudaro jungtinės veiklos sutarties, taip pat kai bendrija likviduojama arba nutraukta jungtinės veiklos sutartis, veiklos priežiūrą ir kontrolę;
nagrinėja piliečių prašymus nuomoti socialinį būstą ir gyvenamąjį plotą bendrabučiuose, sudaro ir tikslina būsto nuomos sąrašus;
rengia gyvenamųjų patalpų nuomos sutartis;
kontroliuoja gyvenamųjų patalpų nuomos sutarčių vykdymą ir nuomos mokesčio mokėjimą, inicijuoja dokumentų rengimą teismui dėl sutarčių nutraukimo;
priima dokumentus ir išduoda pažymas asmenims, turtintiems teisę į valstybės paramą būstui įsigyti, teikia informaciją būsto kreditavimo klausimais;
tvarko grįžtančių į Lietuvą reabilituotų politinių kalinių ir tremtinių šeimų, norinčių išsinuomoti Alytaus mieste butus, sąrašą, organizuoja šių butų pirkimą ir išnuomojimą;
organizuoja piliečių išlikusio nekilnojamojo turto nuosavybės teisių atkūrimą;
kontroliuoja asmenų, privatizavusių (pirkusių) ir (ar) įsigijusių pagal valstybės garantijas gyvenamąsias patalpas išsimokėtinai, įmokų mokėjimą;
vykdo gyvenamųjų patalpų, jų priklausinių privatizavimą (pardavimą);
nagrinėja dokumentus asmenų, turinčių teisę į valstybės paramą būstui įsigyti, teikia informaciją būsto kreditavimo klausimais;
organizuoja būsto nuomos ar išperkamosios būsto nuomos mokesčių dalies kompensacijų mokėjimo procedūras;
pagal skyriaus funkcijas rengia savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, administracijos direktoriaus įsakymų projektus;
rengia skyriaus dokumentacijos planų projektus, saugojamų bylų perdavimo aktus ir perduoda skyriaus bylas į savivaldybės archyvą;
pagal skyriaus kompetenciją rengia pasiūlymus Lietuvos savivaldybių asociacijai dėl įstatymų ir kitų teisės aktų projektų
vykdo viešuosius pirkimus taikant įprastą komercinę praktiką ir rengia pirkimų technines užduotis pagal skyriaus kompetenciją;
inicijuoja skyriaus teikiamų administracinių paslaugų atnaujinimą, jų aprašymų rengimą, tvarkymą bei naujų skyriui pavestų paslaugų vykdymą;
dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje;
vykdo kitas savivaldybės administracijos direktoriaus pavestas funkcijas pagal skyriaus kompetenciją.