Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.
Būtini slapukai įgalina pagrindines tinklapio funkcijas.Svetainė negali tinkamai veikti be šių slapukų, juos galima išjungti tik pakeitus naršyklės nuostatas.
Statistikos slapukai
Analitiniai slapukai padeda mums tobulinti mūsų tinklalapį, renkant ir pateikiant statistinę informaciją apie jo naudojimą.
CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
Civilinės metrikacijos skyriaus (toliau – skyrius) vedėjas yra karjeros valstybės tarnautojas.
II SKYRIUS
PASKIRTIS
Organizuoti ir kontroliuoti valstybinių (perduotų savivaldybei) civilinės būklės aktų registravimo, Gyventojų registro tvarkymo ir duomenų teikimo valstybės registrams, gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitos duomenų tvarkymo funkcijų vykdymą ir administracinių paslaugų asmenims teikimą.
III SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo specialiosios veiklos sričių – civilinės būklės aktų registravimo, duomenų teikimo valstybės registrams ir gyvenamosios vietos deklaravimo – funkcijas.
IV SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
turėti aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą;
turėti ne mažesnę kaip trejų metų vadovaujamo darbo patirtį;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija ir Lietuvos Respublikos įstatymais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą ir vietos savivaldą;
būti susipažinęs ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius pilietybę, teisę gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, valstybės rinkliavų už civilinės metrikacijos įstaigų teikiamas paslaugas mokėjimą, asmens duomenų teisinę apsaugą ir gyventojų registrą;
išmanyti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso šeimos teisę, Civilinės būklės aktų registravimo įstatymą, Civilinės būklės aktų registravimo ir Asmens vardo ir pavardės keitimo taisykles, Gyvenamosios vietos deklaravimo įstatymą, Gyvenamosios vietos deklaravimo taisykles, Asmenų įtraukimo į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą tvarkos aprašą, Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo ir skyriaus veiklą, priimti sprendimus, bendrauti, bendradarbiauti ir dirbti komandoje;
mokėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti teisės aktus ir dirbti „Microsoft Office" kompiuterio programiniu paketu.
V SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas, užtikrindamas skyriui iškeltų uždavinių įgyvendinimą, vykdo šias funkcijas:
organizuoja skyriaus darbą ir darbuotojų funkcinį veiklos paskirstymą;
kontroliuoja skyriaus tarnautojų pareigybių aprašymuose nustatytų funkcijų atlikimą;
koordinuoja ir kontroliuoja civilinės metrikacijos, gyvenamosios vietos deklaravimo, deklaravimo duomenų tvarkymo ir gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitos administracinių paslaugų teikimą gyventojams viename langelyje;
koordinuoja ir kontroliuoja civilinės metrikacijos ir gyvenamosios vietos deklaravimo administracinių elektroninių paslaugų teikimą gyventojams;
teikia rodiklius apie skyriaus suteiktas administracines paslaugas atsakingam administracijos struktūriniam padaliniui;
pasirašo skyriaus vardu išduodamus dokumentus, pasirašo ir antspaudu su Lietuvos valstybės herbu tvirtina civilinės būklės aktų įrašus, civilinės būklės aktų įrašų išrašus ir kopijas;
organizuoja civilines apeigas pagal skyriaus veiklos kompetenciją;
rengia dokumentus teismams civilinės būklės aktų registravimo, ištaisymo ir atkūrimo bei juridinę reikšmę turinčio fakto nustatymo klausimais;
rengia dokumentus, priima sprendimus ir tvirtina išvadas dėl civilinės būklės įrašų papildymo, pakeitimo, ištaisymo, anuliavimo ir atkūrimo;
vykdo teismų sprendimus dėl civilinės būklės aktų įrašų papildymo, pakeitimo, ištaisymo, atkūrimo ir anuliavimo;
tvarko duomenis po civilinės būklės aktų įrašų papildymo, pakeitimo, ištaisymo, atkūrimo ir anuliavimo ir teikia juos Gyventojų registrui;
registruoja santuoką Civilinės metrikacijos skyriuje, Santuokų salėje, jaunavedžių pasirinktoje vietoje, Alytaus pataisos namuose, sunkiai sergančiojo asmens namuose ar sveikatos priežiūros įstaigoje;
priima sprendimus registruoti santuoką, nepraėjus vienam mėnesiui nuo prašymo įregistruoti santuoką priėmimo datos;
nagrinėja asmenų pareiškimus dėl kliūčių sudaryti santuoką ir priima sprendimus sustabdyti santuokos registravimą;
rengia ir išduoda pažymas, patvirtinančias kliūčių sudaryti santuoką nebuvimą asmenims, norintiems sudaryti santuoką užsienio valstybėje;
priima sprendimus dėl deklaravimo duomenų ištaisymo, pakeitimo ir naikinimo;
nagrinėja asmenų prašymus, pranešimus ir skundus skyriaus veiklos klausimais;
konsultuoja asmenis skyriaus veiklos kompetencijos klausimais;
vykdo valstybės rinkliavą įstatymų nustatyta tvarka ir atsako už teisingą valstybės rinkliavos surinkimą pagal vykdomas funkcijas;
inicijuoja ir organizuoja viešuosius pirkimus pagal skyriaus veiklos kompetenciją;
rengia ir teikia ataskaitas bei kitą informaciją Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijai;
įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka teikia informaciją viešojo administravimo ir kitoms institucijoms bei fiziniams asmenims;
rengia, tikslina ir papildo skyriaus nuostatus ir pareigybių aprašymus;
atlieka skyriaus karjeros valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimą;
rengia skyriaus tarnautojų kasmetinių atostogų grafiką;
rengia skyriaus veiklos ataskaitas bei kitą savivaldybės vadovams reikalingą informaciją;
vykdo kitas įstatymais ir teisės aktais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais ir pavedimais, administracijos direktoriaus įsakymais ir rezoliucijomis pavestas funkcijas ir užduotis pagal skyriaus veiklos kompetenciją.
VI SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui, tiesiogiai koordinuojančiam ir kontroliuojančiam skyriaus darbą.
CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS VEDĖJO PAVADUOTOJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
Civilinės metrikacijos skyriaus (toliau – skyrius) vedėjo pavaduotojas yra karjeros valstybės tarnautojas.
II SKYRIUS
PASKIRTIS
Vykdyti valstybines (perduotas savivaldybei) civilinės būklės aktų registravimo ir Gyventojų registro tvarkymo ir duomenų teikimo valstybės registrams funkcijas ir teikti asmenims atitinkamas administracines paslaugas, nesant skyriaus vedėjo, vykdyti jo funkcijas.
III SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo specialiosios veiklos sričių – civilinės būklės aktų registravimo ir duomenų teikimo valstybės registrams – funkcijas.
IV SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
turėti ne mažesnę kaip trejų metų darbo patirtį;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija ir Lietuvos Respublikos įstatymais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą ir vietos savivaldą;
būti susipažinęs ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius pilietybę, teisę gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, valstybės rinkliavų už civilinės metrikacijos įstaigų teikiamas paslaugas mokėjimą, asmens duomenų teisinę apsaugą, gyvenamosios vietos deklaravimą ir gyventojų registrą;
išmanyti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso šeimos teisę, Civilinės būklės aktų registravimo įstatymą, Civilinės būklės aktų registravimo, Asmens vardo ir pavardės keitimo ir Gyvenamosios vietos deklaravimo taisykles, Asmenų įtraukimo į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą tvarkos aprašą, Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, priimti sprendimus, bendrauti, bendradarbiauti ir dirbti komandoje;
mokėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir dirbti „Microsoft Office" kompiuterio programiniu paketu.
V SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas, užtikrindamas skyriui iškeltų uždavinių įgyvendinimą, vykdo šias funkcijas:
nagrinėja asmenų prašymus civilinės būklės aktų registravimo klausimais;
tikrina ir vertina asmenų prašymuose pateiktą informaciją ir dokumentus, patvirtinančius tam tikrą veiksmą ar įvykį, pagal kuriuos registruojamas ar įtraukiamas į apskaitą civilinės būklės aktas;
priima sprendimus įregistruoti arba atsisakyti įregistruoti civilinės būklės aktą;
priima sprendimus įtraukti arba atsisakyti įtraukti į apskaitą užsienio valstybėje įregistruotą ar patvirtintą civilinės būklės aktą;
teikia civilinės metrikacijos elektronines paslaugas pagal pareigybės funkcijas;
kuruoja ir kontroliuoja gyvenamosios vietos deklaravimo paslaugų teikimą asmenims, esant būtinumui tvarko gyvenamosios vietos duomenis gyvenamosios vietos deklaravimo informacinėje sistemoje;
kontroliuoja pateiktų dokumentų nuorašų atitikimą originalams ir tvirtina juos;
priima prašymus įregistruoti santuoką, registruoja santuoką;
kontroliuoja teismų sprendimų vykdymo terminus, vykdo teismų sprendimus dėl santuokos nutraukimo, registruoja santuokos nutraukimą;
įtraukia į apskaitą Lietuvos Respublikos piliečių užsienio valstybėse sudarytas santuokas;
įtraukia į apskaitą Lietuvos Respublikos piliečių užsienio valstybėse nutrauktas santuokas;
įtraukia į apskaitą Alytaus miesto bažnyčiose sudarytas santuokas;
vykdo teismų sprendimus dėl įvaikinimo, registruoja įvaikinimą;
tvarko duomenis pasikeitus asmenų civilinei būklei ir teikia juos Gyventojų registrui;
teikia Gyventojų registrui duomenis apie įregistruotus civilinės būklės aktus;
konsultuoja asmenis skyriaus veiklos kompetencijos klausimais;
sudaro nuolatinio, ilgo ir laikino saugojimo bylas pagal pareigybės funkcijas ir kontroliuoja jų saugojimo laiką ir nurašymą laiku;
kontroliuoja valstybės rinkliavos mokėjimą ir atsako už teisingą valstybės rinkliavos surinkimą pagal jam priskirtas funkcijas;
teikia vedėjui pasiūlymus rengiant teisės aktų pakeitimo projektus, rengia ir teikia reikalingą informaciją skyriaus kompetencijos klausimais;
rengia ir teikia skyriaus informaciją Alytaus miesto savivaldybės interneto svetainėje;
asmeniškai atsako už savo priimtų sprendimų, atliktų veiksmų, parengtų ir pasirašytų dokumentų teisingumą ir teisėtumą bei jam priskirtų dokumentų parengimą laiku;
laikinai nesant skyriaus vedėjo atlieka jo pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas;
vykdo kitus savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais ir rezoliucijomis nustatytus pavedimus ir skyriaus vedėjo pavestas užduotis pagal skyriaus veiklos kompetenciją.
VI SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
Civilinės metrikacijos skyriaus (toliau – skyrius) vyriausiasis specialistas yra karjeros valstybės tarnautojas.
II SKYRIUS
PASKIRTIS
Vykdyti valstybines (perduotas savivaldybei) civilinės būklės aktų registravimo, Gyventojų registro tvarkymo ir duomenų teikimo valstybės registrams funkcijas ir teikti asmenims atitinkamas administracines paslaugas.
III SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo specialiosios veiklos sričių – civilinės būklės aktų registravimo ir duomenų teikimo valstybės registrams – funkcijas.
IV SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
turėti ne mažesnę kaip vienerių metų darbo patirtį;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija ir Lietuvos Respublikos įstatymais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą ir vietos savivaldą;
būti susipažinęs ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius pilietybę, teisę gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, valstybės rinkliavų už civilinės metrikacijos įstaigų teikiamas paslaugas mokėjimą, gyvenamosios vietos deklaravimą, asmens duomenų teisinę apsaugą ir gyventojų registrą;
išmanyti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso šeimos teisę, Civilinės būklės aktų registravimo įstatymą, Civilinės būklės aktų registravimo, Asmens vardo ir pavardės keitimo, Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, priimti sprendimus, bendrauti, bendradarbiauti ir dirbti komandoje;
mokėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir mokėti dirbti su „Microsoft Office" programiniu paketu.
V SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas, užtikrindamas skyriui iškeltų uždavinių įgyvendinimą, vykdo šias funkcijas:
nagrinėja asmenų prašymus civilinės būklės aktų registravimo klausimais;
tikrina ir vertina asmenų prašymuose pateiktą informaciją ir dokumentus, patvirtinančius tam tikrą veiksmą ar įvykį, pagal kuriuos registruojamas ar įtraukiamas į apskaitą civilinės būklės aktas;
priima sprendimus registruoti arba atsisakyti registruoti civilinės būklės aktą ar įtraukti į apskaitą užsienio valstybėje įregistruotą ar patvirtintą civilinės būklės aktą;
kontroliuoja pateiktų dokumentų nuorašų atitikimą originalams ir tvirtina juos;
teikia civilinės metrikacijos elektronines paslaugas pagal pareigybės funkcijas;
registruoja asmens gimimą ir išduoda gimimo įrašą liudijančius išrašus;
deklaruoja naujagimio gyvenamąją vietą registruojant gimimą, kai deklaraciją nepilnamečio vardu pildo vienas iš tėvų savo adresu Alytaus miesto savivaldybėje;
registruoja asmens mirtį;
apskaito medicininius mirties liudijimus ir užsienio valstybėse išduotus asmens mirtį patvirtinančius dokumentus, rengia ir teikia informaciją Mirties atvejų ir jų priežasčių valstybės registrui;
įtraukia į apskaitą užsienyje gimusių Lietuvos Respublikos piliečių vaikų gimimus ir išduoda gimimo įrašą liudijančius išrašus;
įtraukia į apskaitą užsienyje mirusių Lietuvos Respublikos piliečių mirtis ir išduoda mirties įrašą liudijančius išrašus;
registruoja santuoką;
registruoja tėvystės pripažinimą;
vykdo teismų sprendimus dėl tėvystės (motinystės) nustatymo ir nuginčijimo, registruoja tėvystės (motinystės) nustatymą ir tėvystės (motinystės) nuginčijimą;
teikia Gyventojų registrui duomenis apie įregistruotus civilinės būklės aktus;
konsultuoja asmenis pareigybės aprašyme nustatytų funkcijų klausimais;
registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją informacinėje dokumentų valdymo sistemoje „Avilys";
sudaro ir apskaito nuolatinio, ilgo ir laikino saugojimo bylas pagal pareigybės funkcijas, kontroliuoja jų saugojimo laiką ir nurašymą;
kontroliuoja valstybės rinkliavos mokėjimą ir atsako už teisingą valstybės rinkliavos surinkimą pagal jam priskirtas funkcijas;
pagal kompetenciją rengia ir registruoja raštus informacinėje dokumentų valdymo sistemoje „Avilys";
teikia vedėjui pasiūlymus rengiant teisės aktų pakeitimo projektus, rengia ir teikia informaciją savo kompetencijos klausimais;
asmeniškai atsako už savo priimtų sprendimų, atliktų veiksmų, parengtų ir pasirašytų dokumentų teisingumą ir teisėtumą bei jam priskirtų dokumentų parengimą laiku;
vykdo kitas įstatymais ir teisės aktais, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais ir rezoliucijomis nustatytas funkcijas ir skyriaus vedėjo pavestas užduotis pagal šių pareigų kompetenciją.
VI SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
Civilinės metrikacijos skyriaus (toliau – skyrius) vyriausiasis specialistas yra karjeros valstybės tarnautojas.
II SKYRIUS
PASKIRTIS
Vykdyti valstybines (perduotas savivaldybei) gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitos duomenų tvarkymo ir duomenų teikimo Gyventojų registrui funkcijas ir teikti asmenims atitinkamas administracines paslaugas.
III SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo specialiosios veiklos sričių – gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitos duomenų tvarkymo ir duomenų teikimo Gyventojų registrui – funkcijas.
IV SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
turėti ne mažesnę kaip vienerių metų darbo patirtį;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija ir Lietuvos Respublikos įstatymais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą ir vietos savivaldą;
būti susipažinęs ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius pilietybę, teisę gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, asmens duomenų teisinę apsaugą ir gyventojų registrą;
išmanyti Gyvenamosios vietos deklaravimo įstatymą, Gyvenamosios vietos deklaravimo taisykles, Asmenų įtraukimo į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą tvarkos aprašą, Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, priimti sprendimus, bendrauti, bendradarbiauti ir dirbti komandoje;
mokėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir dirbti „Microsoft Office" kompiuterio programiniu paketu.
V SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas, užtikrindamas skyriui iškeltų uždavinių įgyvendinimą, vykdo šias funkcijas:
priima ir tvarko asmenų deklaracijas Gyvenamosios vietos deklaravimo įstatymo ir Gyvenamosios vietos deklaravimo taisyklių nustatyta tvarka;
priima ir nagrinėja asmenų prašymus įtraukti į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą;
tikrina ir vertina asmenų prašymuose ir deklaracijose pateiktą informaciją ir dokumentus, patvirtinančius deklaravimui ar įtraukimui į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą reikalingą informaciją;
kontroliuoja pateiktų dokumentų nuorašų atitikimą originalams ir tvirtina juos;
priima sprendimus įtraukti arba atsisako įtraukti į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą;
įtraukia į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą Asmenų įtraukimo į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą tvarkos aprašo nustatyta tvarka;
rengia dokumentus ir sprendimų projektus dėl deklaravimo duomenų taisymo, keitimo ir naikinimo;
taiso, keičia ir naikina gyvenamosios vietos deklaravimo duomenis;
priima prašymus išduoti pažymą apie asmens deklaruotą gyvenamąją vietą;
išduoda asmenims pažymas apie deklaruotą gyvenamąją vietą ir įtraukimą į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą, gyvenamosios patalpos savininkui (bendraturčiui) – pažymas apie jam (jiems) priklausančioje patalpoje savo gyvenamąją vietą deklaravusius asmenis, pasirašo pažymas ir patvirtina Civilinės metrikacijos skyriaus antspaudu;
vadovaudamasis Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu ir administracinės paslaugos teikimo aprašymu, išduoda pažymas apie šeimos sudėtį, jas pasirašo ir patvirtina Civilinės metrikacijos skyriaus antspaudu;
rengia ir tvarko gyvenamosios vietos deklaracijų bylas ir kontroliuoja jų perdavimą į savivaldybės archyvą;
tvarko gyvenamosios vietos deklaravimo dokumentus pareiškėjo namuose arba gydymo įstaigoje, kai asmuo dėl fizinės negalios negali atvykti į skyrių;
nagrinėja ir rengia atsakymus į asmenų prašymus, pranešimus ir skundus pagal savo kompetenciją;
konsultuoja asmenis pareigybės aprašyme nustatytų funkcijų klausimais;
rengia ir registruoja siunčiamus ir gaunamus raštus informacinėje dokumentų valdymo sistemoje „Avilys";
pagal pareigybės kompetenciją teikia vedėjui pasiūlymus rengiant teisės aktų pakeitimų projektus;
rengia ir teikia skyriaus vedėjui ataskaitas bei informaciją apie gyvenamosios vietos deklaravimo duomenis ir gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą;
asmeniškai atsako už savo priimtų sprendimų, atliktų veiksmų, parengtų ir pasirašytų dokumentų teisingumą ir teisėtumą bei jam priskirtų dokumentų parengimą laiku;
vykdo kitas įstatymais ir teisės aktais, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais nustatytas funkcijas ir skyriaus vedėjo pavestas užduotis pagal šių pareigų kompetenciją.
VI SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
Civilinės metrikacijos skyriaus (toliau – skyrius) vyriausiasis specialistas yra karjeros valstybės tarnautojas.
II SKYRIUS
PASKIRTIS
Vykdyti valstybines (perduotas savivaldybei) gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitos duomenų tvarkymo ir duomenų teikimo Gyventojų registrui funkcijas ir teikti asmenims atitinkamas administracines paslaugas.
III SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo specialiosios veiklos sričių – gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitos duomenų tvarkymo ir duomenų teikimo Gyventojų registrui – funkcijas.
IV SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
turėti ne mažesnę kaip vienerių metų darbo patirtį;
būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija ir Lietuvos Respublikos įstatymais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą ir vietos savivaldą;
būti susipažinęs ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius pilietybę, teisę gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, asmens duomenų teisinę apsaugą ir gyventojų registrą;
išmanyti Gyvenamosios vietos deklaravimo įstatymą, Gyvenamosios vietos deklaravimo taisykles, Asmenų įtraukimo į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą tvarkos aprašą, Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, priimti sprendimus, bendrauti, bendradarbiauti ir dirbti komandoje;
mokėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir dirbti „Microsoft Office" kompiuterio programiniu paketu.
V SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas, užtikrindamas skyriui iškeltų uždavinių įgyvendinimą, vykdo šias funkcijas:
priima ir tvarko asmenų deklaracijas Gyvenamosios vietos deklaravimo įstatymo ir Gyvenamosios vietos deklaravimo taisyklių nustatyta tvarka;
priima ir nagrinėja asmenų prašymus įtraukti į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą;
tikrina ir vertina asmenų prašymuose ir deklaracijose pateiktą informaciją ir dokumentus, patvirtinančius deklaravimui ar įtraukimui į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą reikalingą informaciją;
kontroliuoja pateiktų dokumentų nuorašų atitikimą originalams ir tvirtina juos;
priima sprendimus įtraukti arba atsisako įtraukti į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą;
įtraukia į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą Asmenų įtraukimo į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą tvarkos aprašo nustatyta tvarka;
rengia dokumentus ir sprendimų projektus dėl deklaravimo duomenų taisymo, keitimo ir naikinimo;
taiso, keičia ir naikina gyvenamosios vietos deklaravimo duomenis;
priima prašymus išduoti pažymas apie asmens deklaruotą gyvenamąją vietą;
išduoda asmenims pažymas apie deklaruotą gyvenamąją vietą ir įtraukimą į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą, gyvenamosios patalpos savininkui (bendraturčiui) – pažymas apie jam (jiems) priklausančioje patalpoje savo gyvenamąją vietą deklaravusius asmenis, pasirašo pažymas ir patvirtina Civilinės metrikacijos skyriaus antspaudu;
vadovaudamasis Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu ir administracinės paslaugos teikimo aprašymu, išduoda pažymas apie šeimos sudėtį, jas pasirašo ir patvirtina Civilinės metrikacijos skyriaus antspaudu;
rengia ir tvarko gyvenamosios vietos deklaracijų bylas ir kontroliuoja jų perdavimą į savivaldybės archyvą;
tvarko gyvenamosios vietos deklaravimo dokumentus pareiškėjo namuose arba gydymo įstaigoje, kai asmuo dėl fizinės negalios negali atvykti į skyrių;
nagrinėja ir rengia atsakymus į asmenų prašymus, pranešimus ir skundus pagal savo pareigybės kompetenciją;
konsultuoja asmenis pareigybės aprašyme nustatytų funkcijų klausimais;
rengia ir registruoja siunčiamus ir gaunamus raštus informacinėje dokumentų valdymo sistemoje „Avilys";
pagal pareigybės kompetenciją teikia vedėjui pasiūlymus rengiant teisės aktų pakeitimų projektus;
rengia ir teikia skyriaus vedėjui ataskaitas bei informaciją apie gyvenamosios vietos deklaravimo duomenis ir gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą;
asmeniškai atsako už savo priimtų sprendimų, atliktų veiksmų, parengtų ir pasirašytų dokumentų teisingumą ir teisėtumą bei jam priskirtų dokumentų parengimą laiku;
vykdo kitas įstatymais ir teisės aktais, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais nustatytas funkcijas ir skyriaus vedėjo pavestas užduotis pagal šių pareigų kompetenciją.
VI SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
užtikrinti valstybinių (perduotų savivaldybei) funkcijų, registruojant civilinės būklės aktus ir vykdant gyvenamosios vietos deklaravimą, deklaravimo duomenų tvarkymą ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą, vykdymą;
tvarkyti ir teikti civilinės būklės aktų įrašų, gyvenamosios vietos deklaravimo ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenis Gyventojų registrui;
teikti kokybiškas administracines paslaugas asmenims, laikantis Civilinės metrikacijos, Vardo, pavardės, tautybės keitimo, Gyvenamosios vietos deklaravimo ir deklaravimo duomenų tvarkymo ir Gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos taisyklių;
kaupti, tvarkyti ir saugoti skyriaus archyvą.
Skyrius, įgyvendindamas jam pavestus uždavinius, vykdo šias funkcijas:
registruoja gimimą, tėvystės pripažinimą, tėvystės (motinystės) nustatymą ir nuginčijimą, įvaikinimą, santuokos sudarymą, santuokos nutraukimą, vardo, pavardės, tautybės pakeitimą ir mirtį;
įtraukia į apskaitą užsienio valstybėse įregistruotus civilinės būklės aktus;
tvarko ir teikia įregistruotų civilinės būklės aktų, gyvenamosios vietos deklaravimo ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenis Gyventojų registrui;
organizuoja ir praveda civilines apeigas pagal skyriaus kompetenciją;
išduoda gimimo, santuokos sudarymo, santuokos nutraukimo, vardo, pavardės, tautybės pakeitimo ir mirties liudijimus;
išduoda pakartotinius civilinės būklės aktų įregistravimo liudijimus, civilinės būklės aktų įrašų nuorašus, išrašus ir kopijas;
išduoda pažymas apie šeiminę padėtį asmenims, ketinantiems registruoti santuoką užsienio valstybėje;
rengia dokumentus ir išvadas dėl asmens vardo, pavardės, tautybės pakeitimo;
rengia dokumentus dėl civilinės būklės aktų įrašų ištaisymo, pakeitimo, papildymo, anuliavimo ir atkūrimo;
papildo, pakeičia, ištaiso, atkuria ir anuliuoja civilinės būklės aktų įrašus;
vykdo teismų sprendimus pagal skyriaus kompetenciją;
apskaito ir archyvuoja civilinės būklės aktų įrašus ir jų keitimo dokumentus;
apskaito ir saugo griežtos atskaitomybės blankus;
konsultuoja asmenis skyriaus vykdomų funkcijų kompetencijos klausimais;
teikia informaciją Gyventojų registro tarnybai prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos;
teikia informaciją ir ataskaitas Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijai;
renka valstybės rinkliavą Lietuvos Respublikos rinkliavų įstatymo nustatyta tvarka;
dalyvauja teismuose ir susirašinėja su teismais civilinės būklės aktų registravimo, atkūrimo, ištaisymo ir juridinę reikšmę turinčio fakto nustatymo klausimais;
organizuoja ir atlieka viešuosius pirkimus pagal skyriaus kompetenciją, vadovaudamasis Alytaus miesto savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo tvarkos aprašo nustatyta tvarka;
registruoja asmenų, atvykusių į Lietuvos Respubliką ar pakeitusių gyvenamąją vietą Lietuvos Respublikoje bei išvykstančių iš Lietuvos Respublikos, gyvenamosios vietos deklaracijas;
ištaiso, pakeičia ir panaikina gyvenamosios vietos deklaravimo duomenis;
išduoda pažymas apie asmens deklaruotą gyvenamąją vietą ir įtraukimą į gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą;
vadovaudamasis administracinės paslaugos teikimo aprašymu, išduoda pažymas apie šeimos sudėtį;
rengia ir tvarko gyvenamosios vietos deklaracijų bylas;
rengia skyriaus veiklos ataskaitas;
atlieka kitas įstatymais, teisės aktais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus įsakymais pavestas užduotis pagal skyriaus kompetenciją