Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.
Susipažinkite su slapukų politika.
Lapkričio 4–8 dienomis Alytaus „Volungės“ progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui dalyvavo Islandijoje, Reikjavike, vykusiame tarptautinės bendradarbiavimo veiklos renginyje „18-oji Tarptautinė įrankių mugė – skaitmeninės transformacijos mokymesi“. Šis kasmetinis „Tool Fair XVIII“ renginys suteikė galimybę dalyviams iš skirtingų šalių pasidalyti idėjomis apie inovatyvius ugdymo metodus, skaitmeninių technologijų integraciją bei kūrybiškumo skatinimą švietimo procese.
Renginyje buvo pabrėžtos šiuolaikinės švietimo tendencijos ir jų svarba, ypač kalbant apie technologijų įtraukimą į mokymosi procesą, emocinio intelekto ugdymą bei kūrybiškumo skatinimą. Pagal veiklų programą dalyviai susipažino su FLOWS universaliųjų įgūdžių suvokimo priemone, kuri, naudodama animaciją ir įgarsinimą, padeda stiprinti mokinių pasitikėjimą savimi profesinio orientavimo srityje. Kūrybinių dirbtuvių metu jie dalyvavo užsiėmime „Žaidimas su tikslu – Makerspace“, kurio metu mokiniai galėjo tyrinėti ir kurti naudodami kūrybines technologijas.
Lektorius Jose Miguel Sousa pristatė „Moodle“ platformą – atvirojo kodo mokymosi valdymo sistemą, suteikiančią galimybes kurti interaktyvias, bendradarbiavimu grįstas mokymosi aplinkas. Dalyviai taip pat gilinosi į skaitmeninius įrankius ir metodus, skatinančius kritinį mąstymą bei kūrybiškumą.
Antrąją dieną dalyviai išbandė įrankį „Math City Map“, kuris padeda mokiniams spręsti matematikos problemas realaus pasaulio kontekste, skatinant bendradarbiavimą ir kūrybinį problemų sprendimą. Renginyje ypatingo dėmesio sulaukė Nerijaus Kriaučiūno pranešimas, kuriame jis pabrėžė, kaip per pastaruosius 20 metų skaitmeninės technologijos transformavo švietimo procesą. Pateikdamas praktinius pavyzdžius, lektorius aptarė, kaip skaitmeniniai įrankiai gali padėti ugdyti mokinių smalsumą ir prisitaikyti prie pedagoginių iššūkių.
Skaitmeninių inovacijų mugėje dalyviai pristatė savo naudojamus įrankius ir dalijosi idėjomis, kaip technologijos gali skatinti kritinį mąstymą ir kūrybiškumą. Visi galėjo išbandyti įvairius skaitmeninius įrankius ir aptarti sėkmingas praktikas.
Paskutinę renginio dieną vyko užsiėmimai apie emocijų valdymą, akcentuojant jaunuolių emocinio intelekto svarbą, kad jie galėtų sėkmingai įveikti iššūkius tiek skaitmeninėje, tiek realioje aplinkoje. Dr. Alicja Pawluczuk, mokslininkė ir menininkė iš Lenkijos, pabrėžė skaitmeninės transformacijos poveikį jaunimui, skatindama jaunuolius aktyviai formuoti savo skaitmeninę ateitį ir atsakingai naudoti socialinius tinklus.
„Tool Fair XVIII“ renginys Islandijoje tapo reikšmingu tarptautinio švietimo bendradarbiavimo etapu, leidusiu dalyviams keistis žiniomis ir patirtimi apie šiuolaikines technologijas bei kūrybiškumo ugdymą. Be teorinių žinių, renginyje įgyti praktiniai įgūdžiai dalyviams padės tobulinti profesinę veiklą. Šis renginys pabrėžė būtinybę prisitaikyti prie nuolat besikeičiančių technologijų ir metodų, siekiant sukurti įtraukų, ateities iššūkiams pasiruošusį švietimo procesą.
Giedrė Mažeikienė, Alytaus „Volungės“ progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui