Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.
Susipažinkite su slapukų politika.
projektuose. Šiuo metu yra vykdomi trys projektai – du iš jų programos Nordplus ir vienas – Erasmus+.
Neseniai gavome džiugią naujieną – mūsų partnerystės projektas programos Erasmus + bendradarbiavimas inovacijų kūrimo ir dalijimosi gerąja patirtimi – patvirtintas. Nauji iššūkiai, bendravimas ir bendradarbiavimas su naujomis šalimis.
Šiuo metu Alytaus Piliakalnio progimnazija vykdo Erasmus+ projektą ,,Besimokantis mokytojas – mokantis mokinys (,,Learning Teacher – Teaching Learner“). Šio projekto tikslai – skatinti pedagogų profesinį tobulėjimą, jų lyderystę, atvirumą naujovėms ir pokyčiams, tobulinti mokytojų užsienio kalbų kompetenciją ir pagerinti kitų šalių kultūrų supratimą, didinti progimnazijos patrauklumą ir tarptautiškumą vykdant STEAM veiklą ne tik nacionaliniu, bet ir Europos lygiu.
Gegužės 16-20 dienomis trys pedagogės vyko į darbo stebėjimo vizitą Danijoje. Stebėjimo objektas buvo skirtingose Danijos mokyklose vykdomos STEAM veiklos. Vizito metu buvo aplankyti trys “Trane skole og Borneby“ mokyklos padaliniai (Tistrup skole, Horne skole, Thorstrup skole (in Sig)), kuriose mokiniai mokosi iki devintos klasės. Sužavėjo labai plati ir turininga mokyklų materialinė bazė: daugybė erdvių, poilsio kampelių, kompiuteriai kiekvienam vaikui, „judantis“ inventorius. Puikiai suplanuotos pailgintų darbo dienos grupių erdvės, kur mokiniai gali pailsėti, atlikti namų darbus, žaisti, pasigaminti pietus ir pavalgyti. Lauke įrengti batutai, kvadrato ir krepšinio žaidimų aikštelės, pertraukų metu galima važinėtis dviračiais, paspirtukais. Mokiniai visiškai nesinaudoja mobiliaisiais telefonais, juos palieka pas klasės auklėtoją seife. Organizuojant pamokas mokyklų mokytojai aktyviai diegia ir vykdo įvairias STEAM veiklas, kurios sudaro sąlygas mokiniams įdomiai, įvairiai ir naujoviškai mokytis, pažinti pasaulį ir įgyti numatytas žinias bei kompetencijas. Mokytojai turi galutinius mokinių pasiekimų tikslus, ką mokinys turi mokėti mokslo metų gale, kokias kompetencijas turi įgyti. Pamoka trunka du kartus po 45 minutes, tik po to pertrauka. Klasėje pamokų ir pertraukų metu dirba du mokytojai. Mokiniai pamokų metu elgiasi laisvai.
Veikla organizuojama akcentuojant aktyvią veiklą, todėl ją pritaiko ne tik vaikų aktyviam judėjimui, kūrybai, bet ir pažinimui, tyrinėjimui. Labai patiko lankytis lauko klasėje, kurioje tą dieną mokėsi pirmokai ir priešmokyklinės grupės auklėtiniai. Tą dieną mokiniai domėjosi vabzdžiais, atliko įvairias užduotis. Vabzdžių išvaizdą stebėjo paveikslėliuose, vėliau grupelėmis ėjo jų ieškoti, skaičiavo jų kojas, apibendrino panašumus ir skirtumus. Sočiai papietavę, laistė daržus, šėrė triušius ir avytes, lesino vištas. Tokie užsiėmimai vyksta kiekvieną antradienį nesvarbu, kokios oro sąlygos. Įsitikinome, kad tikrai nesvarbu, koks oras, svarbu – apranga.
Paskutinę dieną grožėjomės nuostabia Danijos gamta, pabuvojome Eisberge, Blavande, prie Šiaurės jūros.
Kiekvienas mobilumas teikia ne tik malonų susipažinimą su gamta, kultūra, žmonėmis, bet suteikia daug praktinių žinių, skatina naudoti naujus darbo metodus, didina motyvaciją.
Pradinių klasių mokytoja metodininkė Rima Pėstininkienė