Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.
Susipažinkite su slapukų politika.
Lopšelyje-darželyje “Volungėlė” - edukacinis renginys švietimo specialistams apie gamtos pažinimo svarbą ikimokyklinio amžiaus vaikams.
Rugsėjo 27 d. lopšelyje-darželyje "Volungėlė" vyko turiningas renginys švietimo specialistams – metodinė diena tema "Gamtamokslinio ugdymo svarba, formuojant ikimokyklinio amžiaus vaikų asmenybę ir mokymosi įgūdžius". Į gerųjų patirčių mainus Alytuje susirinko virš 60 pedagogų, spec. pedagogų bei vadovų iš visos Lietuvos ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų.
Renginio dalyviai stebėjo 5 atviras lauko pamokas, kurių metu „Volungėlės“ pedagogės demonstravo įvairias kūrybines, tiriamąsias, žaidybiniais metodais paremtas pamokas naudojant informacines technologijas bei gamtinę medžiagą iš darželio lauko erdvių.
Dinamišką renginio programą pratęsė penki pranešimai, pristatantys įvairias su gamta susijusias pamokas ir veiklas, sėkmingai įgyvendintas darželyje "Volungėlė.
Svarbus renginio akcentas buvo tarptautinio "Erasmus+" projekto "Vaikai gamtoje" („Kids in Nature“ projekto Nr. 2020-1-LT01-KA229-077835 ) rezultatų pristatymas. Projektą 2020-2023 metais įgyvendino įstaigos komanda kartu su pedagogais iš 5 šalių. Metodinės dienos dalyviai buvo supažindinti su šio projekto rezultatais ir išmoktomis pamokomis, suteikiančiomis vertingų įžvalgų pedagogams, besidomintiems gamtamoksliu ugdymu.
Renginyje išryškėjo keletas esminių dalykų, vertų įsidėmėti švietimo specialistams bei visiems, besidomintiems ankstyvuoju ugdymu:
Lopšelio-darželio "Volungėlė" komanda įsitikinusi, kad ugdymas gamtoje yra esminis ankstyvojo ugdymo komponentas. Na, o renginio sėkmė atspindi vis didėjantį pedagogų pripažinimą, kad buvimas gamtoje daro teigiamą poveikį vaikų pažintinei, emocinei ir fizinei raidai ir tikimės, kad pasidalytos žinios ir patirtis įkvėps dar daugiau šalies pedagogų su pasitikėjimu ir pasiryžimu integruoti gamtamokslinį ugdymą į savo mokymo programas.