BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.


Mokyklos edukacinės šešėliavimo veiklos Alytaus „Sakalėlio“ pradinėje mokykloje

2025 04 07

Alytaus „Sakalėlio“ pradinėje mokykloje šių metų kovo 31 – balandžio 4 dienomis pagal Erasmus+ programą viešėjo mokytojai iš Ispanijos, Granados regiono, CEIP La Paz Montefrio pradinės mokyklos.

Vizito tikslas – susipažinti su Lietuvos pradinių mokyklų švietimo sistema, stebėti (šešėliuoti) pedagogų vedamas pamokas, neformalaus ugdymo veiklas perimant aktualias ir inovatyvias ugdymo metodikas įtraukiojo ugdymo ir STEAM temomis. Šešėliavimo veiklos vyko matematikos, gamtos mokslų, anglų kalbos, šokio, technologijų, muzikos, dailės terapijos, keramikos, vilnos vėlimo, STEAM užsiėmimuose. Svečiai itin susižavėjo siūlomų ugdymo(si) veiklų įvairove, įtraukiojo ugdymo, universalaus dizaino, tyrimais grįsto mokymo metodais, etninės kultūros integravimu į ugdymo dalykus. Ispanų mokytojų nuomone, mokykloje suteiktos ypatingai palankios ir motyvuojančios sąlygos visapusiškai ugdytis, moderni priemonių ir įrangos bazė, mokiniai yra aktyvūs, smalsūs, žingeidūs, geranoriškai bendraujantys su bendraamžiais ir vyresniais, mokyklos aplinka yra saugi, unikali kiekvieno mokinio vystymuisi ir vertybių plėtojimui. Atnaujintame sensoriniame kambaryje taikyta muzikos, meno terapija, ergoterapija ir emocijų pažinimo bei kontroliavimo metodai, kurie mokiniams suteikia pasitikėjimą savimi, unikalioje aplinkoje mokiniai nusiramina, atsiskleidžia, įveiklina įvairius pojūčius, suvokia, kokia stipri yra žmogaus vidinė galia, stimuliuojama dėmesio, pagarbos, empatijos, įsiklausymo išreiškiant savo jausmus ir emocijas. 

Erasmus+ programa suteikia netikėtų bei naudingų papildomų patirčių ir žinių ne tik darbo stebėtojams, bet ir priimančiosios mokyklos pedagogams, kurie drąsiai ir noriai teiravosi apie užsieniečių mokykloje vykdomas veiklas, pamokas, švietimo sistemą, mokomąją bazę, mokyklos aplinką, neformalųjį ugdymą ir kita. Kiekvieną dieną vykdyta refleksija su ispanų mokytojais leido suprasti, kad mokykloje įtraukiojo ugdymo strategijos yra paveikios, kiekvienam mokiniui skiriamas ypatingas dėmesys. Profesionaliai struktūruotose pamokose ypač jaučiasi atsinaujinę mokytojų metodinės žinios ir jų pritaikymas, vyrauja metodinės medžiagos ir jos pateikimo formų įvairovė.

Alytaus „Sakalėlio“ pradinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Rima Tarasevičienė
 

Įvertinti naujieną



Balsai -/5 (Balsų 0)
Dalintis:
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-04-07