Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.
Susipažinkite su slapukų politika.
Alytaus Senamiesčio pradinė mokykla balandžio 22 dieną pakvietė Alytaus miesto priešmokyklinio ir pradinio ugdymo mokytojus į metodinę praktinę konferenciją „STEAM galia – kūrybiškas ugdymas“. Ši konferencija buvo skirta mokyklos įgyvendinamo Erasmus+ KA2 programos projekto „STEAM ugdymas: mokymosi pažanga pasitelkiant inovacijas ir bendradarbiavimą“ rezultatų pristatymui bei STEAM ugdymo patirčių sklaidai Alytaus mieste. Konferencijos dalyvius pasveikino Alytaus miesto savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriaus vedėja Loreta Šernienė, kuri pabrėžė bendrystės ir dalijimosi patirtimi svarbą, skatindama pedagogus kurti atvirą, kūrybišką ir bendradarbiavimu grįstą mokymosi aplinką.
Konferencijos pranešimų sesijos dalyje mokyklos pedagogai pristatė projekto metu bendradarbiavimo veiklose ir mobilumuose Maltoje, Portugalijoje, Airijoje, Lenkijoje įgytas žinias, patirtis, pritaikymo praktikoje pavyzdžius. Anglų kalbos mokytoja Toma Štreimikienė savo pranešime pristatė projekto dalyvius, mobilumų veiklose vykusius praktinius mokymus, pateikė apibendrintus rezultatus ir kalbėjo apie visų partnerių rengiamą internetinį STEAM leidinį, kuriame bus pateikiami ugdomųjų veiklų planai. Per projekto laikotarpį mobilumo veiklose dalyvavo daugiau negu 500 pedagogų ir kitų specialistų, buvo suorganizuoti daugiau negu 65 STEAM seminarai ir kūrybinės dirbtuvės, papildomai įgyvendinti 33 STEAM projektai. Senamiesčio pradinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Violeta Mikalauskienė dalinosi patirtimi įgyvendinant Senamiesčio pradinės kūrybinio mąstymo ir inžinerinio ugdymo programą, pristatė praktinių veiklų pavyzdžius, mokykloje taikomas projektinių darbų rengimo formas ir vertinimo kriterijus.
Praktinių užsiėmimų metu IT ir meno srities veiklas organizavo Senamiestuko mokytoja Jolita Šiupynaitė ir STEAM specialistas Giedrius Jezepčikas dirbtuvėse: „Nuo planšetės iki Scratch“ ir „Robotas dailininkas“. Matematinio mąstymo ir problemų sprendimo ugdymui buvo skirta mokytojos Ingos Nastulevičienės stotelė „STEAM be išankstinio pasiruošimo“, gamtos mokslo srities veiklas stotelėje „Paprasčiausi eksperimentai klasėje: kaip ugdyti smalsumą?“, inžinerijos gebėjimų ugdymui buvo skirta mokytojų Virginijos Aleškevičienės, Aušros Gudaitienės ir Svetlanos Vološenko organizuota veikla „Nešantis šviesą jonvabalis ir elektros grandinė“.
Džiugu, kad STEAM ugdymo patirtimis konferencijos metu dalinosi ir kitų Alytaus apskrities įstaigų švietimiečiai. Alytaus STEAM atviros prieigos centro robotikos ir IT laboratorijos metodininkė Edita Griškėnienė pristatė technologijų panaudojimo galimybes mokinių kūrybiškumo ugdymui, pasidalino STEAM atviros prieigos centre vykdomomis veiklomis. Lektorė pateikė konkrečių ir praktiškų patarimų mokytojams kaip kūrybiškai panaudoti dirbtinį intelektą. Kūrybiškomis praktikomis, kaip integruotas STEAM ugdymas keičia mokymosi patirtį, skatina vaikų smalsumą, kritinį mąstymą, ugdo kūrybiškumą dalinosi Lazdijų rajono Veisiejų Sigito Gedos mokyklos, Alytaus miesto „Vilties“ mokyklos-darželio, Volungės, Likiškėlių ir Panemunės progimnazijų, Dzūkijos mokyklos, Vidzgirio mokyklos „Drevinuko“ skyriaus, „Sakalėlio“ pradinės mokyklos, lopšelių-darželių: „Pušynėlis“, „Šaltinėlis“, mokytojos. Lektorių pristatymuose skambėjo vieninga mintis, kad STEAM ugdymas suteikia galimybes kiekvienam vaikui patirti mokymosi džiaugsmą per bandymus, atradimus ir kūrybą.
Konferencijos apibendrinime ir dalyvių refleksijoje skambėjo atsiliepimai, kad naudingos veiklos davė minčių ir idėjų, kad tai puiki proga bendradarbiauti, įkvėpti ir būti įkvėptiems.
Projektas „STEAM ugdymas: mokymosi pažanga pasitelkiant inovacijas ir bendradarbiavimą“ yra finansuotas Europos Sąjungos lėšomis.
Alytaus Senamiesčio pradinės mokyklos informacija