BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.


Tūkstantmečio mokyklų projektas II

Projekto Nr. 10-012-P-0001
Projekto trukmė: 2024 m. sausio 31 d. – 2026 m. balandžio 30 d.
Projekto finansavimo suma – 120 020 428,53 Eur.
Tinkamų finansuoti lėšų suma – 120 077 883,61 Eur.

Projekto aprašymas
Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“ vykdomas pagal 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-01-01 „Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programą“. Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (EGADP) bei Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis. 

Projekto „Tūkstantmečio mokyklos II“ tikslas – projekte dalyvaujančiose Lietuvos savivaldybėse sukurti integralias, optimalias ir kokybiškas ugdymo(si) sąlygas mokinių pasiekimų atotrūkiams mažinti. Šiuo projektu įgyvendinama dalis „Tūkstantmečio mokyklų“ (TŪM) programos: vykdomos veiklos 36 Lietuvos savivaldybėse (II srautas).

Projekto veiklos:

  1. mokyklų vadovų ir kitų pedagoginių darbuotojų kompetencijų stiprinimas;
  2. infrastruktūros kūrimas, plėtra ir atnaujinimas;
  3. mokyklų veiklos tobulinimas keturiose srityse: lyderystė veikiant, įtraukusis ugdymas, kultūrinis ugdymas, STEAM ugdymas;
  4. konsultavimas, rekomendacijų ir analizių rengimas;
  5. projekto veiklų sklaida (viešinimo ir komunikacijos veiklos). Projekto tikslinė grupė – bendrojo ugdymo mokyklų mokytojai.

Projekto tikslinės grupės - bendrojo ugdymo mokyklų darbuotojai, jų vadovai, mokiniai ir mokyklų bendruomenės.

Alytaus miesto  savivaldybė yra projekto partnerė ir įgyvendina 1–3 punkte numatytas veiklas: kuria naują infrastruktūrą, pritaikytą STEAM ugdymui, kad mokiniai turėtų sąlygas įgyti praktika ir tyrimais grįstą, į kiekvieno mokinio sėkmę vedančią mokymosi patirtį; modernizuoja turimą infrastruktūrą ir pritaiko ją integraciniam ir įtraukiajam ugdymui organizuoti; stiprina mokinių kultūrinės kompetencijos ugdymą kaip integralų ir šiuolaikišką procesą, įvairiais būdais organizuojamą ne tik mokyklos erdvėse; įgyvendina ilgalaikes mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų profesinio tobulėjimo programas, stiprina mokyklų tinklaveiką ir mokyklų vadovų, mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų lyderystę, nukreipta į įvairių poreikių mokinių pažangą.

Europos socialinio fondo agentūra yra projekto vykdytoja, kuri įgyvendina konsultavimo, rekomendacijų ir analizių rengimo bei komunikacijos veiklas (įvardintas 4-5 punkte).

Siekiami rezultatai

  • Padidėjusi pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo (PUPP) metu bent pagrindinį lietuvių kalbos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis; 
  • Padidėjusi PUPP metu bent pagrindinį matematikos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis;
  • Sumažėjusi bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 klasių komplektų, kurie yra jungtiniai, dalis; 
  • Padidėjęs vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose; 
  • Sumažėję mokinių pasiekimų atotrūkiai tarp projekte dalyvavusių savivaldybių teritorijose esančių mokyklų.
  • Padidėjęs specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių vaikų, išskyrus gabiuosius, dalyvaujančių neformaliajame vaikų švietime, dalis (proc.)
  • Padidėjusi STEAM ekosistemos tinklaveikoje dalyvaujančių mokyklų dalis (proc.).
  • Parengtos ir įgyvendintos su kultūros srities specialistais ilgalaikės, integruotos į formalųjį ugdymą kultūrinės programos.
  • Padidėjęs fenomenais ir problemomis grįsto ugdymo metodiką taikančių mokytojų skaičius.

Alytaus miesto savivaldybės švietimo pažangos planas

Dalintis:
Paskutinė atnaujinimo data: 2024-05-20