Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.
Susipažinkite su slapukų politika.
Rotušės a. 4, Alytus
Informacinis telefonas: +370 315 55 111
I–IV 8.00–17.00 val. V 8.00–15.45 val.
Pietų pertrauka: 12.00–12.45 val.
Paslauga teikiama fiziniams ir juridiniams asmenims, norintiems:
Asmenys, norintys prekiauti (teikti paslaugas) Alytaus miesto viešosiose vietose, privalo gauti vietos įrengimo reikalavimus (I etapas) ir sudaryti įrenginių naudojimo sutartį (II etapas).
Asmens prašymas pateikiamas raštu (asmeniui tiesiogiai atvykus į instituciją, paštu, el. paštu).
Asmuo apie priimtą sprendimą informuojamas raštu arba atsiima asmeniškai atvykęs į instituciją.
Leidimas suteikia teisę organizuoti renginius savivaldybės viešosiose vietose. Renginių organizatoriai ne vėliau kaip prieš 1 mėnesį iki renginio organizavimo dienos raštu arba esant galimybei elektroninėmis priemonėmis pateikia Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktoriui nustatytos formos prašymą leisti organizuoti renginį ir teritorijos savininko raštišką sutikimą dėl teritorijos organizuojamam renginiui panaudojimo (jei teritorija priklauso savivaldybei, toks sutikimas nereikalingas). Asmuo apie sprendimą dėl leidimo išdavimo informuojamas telefonu. Leidimas išduodamas asmeniui atvykus į instituciją ir pateikus apmokėjimo kvitą (tuo atveju, jeigu yra nustatyta rinkliava už erdvės naudojimą renginiui pravesti).
Leidimą galie užsisakyti el. būdu.
Alytaus miesto savivaldybės administracija išduoda licencijas verstis mažmenine prekyba tabako gaminiais Alytaus miesto savivaldybės teritorijoje (taip pat ir suteikiančias teisę prekiauti tabako gaminiais iš automobilinių parduotuvių).
Automobilinė parduotuvė – registruota transporto priemonė, įrengta kaip maisto ir (ar) ne maisto prekių pardavimo vieta, iš kurios savivaldybės tarybos nustatyta tvarka aptarnaujami miestelių ir kaimų gyventojai.
Licencijos išduodamos Lietuvos Respublikoje įsteigtiems juridiniams asmenims ir užsienio juridinių asmenų filialams, kitose Europos ekonominės erdvės susitarimo dalyvėse įsteigtiems juridiniams asmenims ar kitoms organizacijoms ir jų filialams, jeigu jie atitinka Tabako kontrolės įstatymo 11 straipsnio 2 dalyje nustatytus reikalavimus.
Išdavimas dublikato. Jeigu prarandamas ar sugadinamas popierinės formos licencijos originalas, juridinio asmens ar užsienio juridinio asmens filialo pageidavimu jam gali būti išduotas licencijos dublikatas.
Licencija verstis mažmenine prekyba tabako gaminiais turi būti patikslinta, kai:
Licencijos verstis mažmenine prekyba tabako gaminiais galiojimas panaikinamas:
Licencija išduodama pranešime nurodytu būdu (asmeniui atvykus į savivaldybę ar registruotu laišku, jeigu išduodama popierinė licencija arba el. būdu).
Paslauga teikiama asmenims, pageidaujantiems prekiauti ir teikti paslaugas Alytaus miesto viešosiose vietose.
Asmens prašymas išduoti leidimą pateikiamas raštu (asmeniui tiesiogiai atvykus į instituciją, paštu, per pasiuntinį, arba elektroninėmis priemonėmis – per Paslaugų ir gaminių kontaktinį centrą arba portale www.epaslaugos.lt).
Asmuo apie sprendimą dėl leidimo / licencijos išdavimo informuojamas telefonu. Informacija apie išduotą leidimą suvedama Licencijų informacinėje sistemoje licencijavimas.lt.
Licencija suteikia įmonėms teisę verstis keleivių pervežimo veikla vietinio susisiekimo maršrutais, kai maršrutas prasideda arba baigiasi licenciją išdavusios savivaldybės teritorijoje. Vežėjo, turinčio šią licenciją, keleiviams vežti naudojamai kelių transporto priemonei išduodama licenciją atitinkanti licencijos kopija. Asmens prašymas išduoti licenciją / pratęsti licencijos galiojimą pateikiamas raštu (asmeniui tiesiogiai atvykus į instituciją, paštu, per pasiuntinį, arba per atstumą elektroninėmis priemonėmis per paslaugų ir gaminių kontaktinį centrą). Asmuo apie sprendimą išduoti licenciją (licencijos kopiją) / pratęsti licencijos (licencijos kopijos) galiojimą, išduodant naują licenciją (licencijos kopiją), informuojamas telefonu. Licencija išduodama asmeniui atvykus į instituciją.
Paslauga teikiama vežėjams, norintiems gauti arba pratęsti leidimą vežti keleivius reguliaraus susisiekimo maršrutais. Prašymas išduoti leidimą pateikiamas raštu (asmeniui tiesiogiai atvykus į savivaldybės administraciją, paštu, per pasiuntinį). Asmuo apie sprendimą dėl leidimo išdavimo informuojamas telefonu. Leidimas išduodamas asmeniui atvykus į instituciją.
Informuojame, kad nuo 2020-07-01 leidimus vežti keleivius lengvaisiais automobiliais taksi ir leidimus vežti keleivius už atlygį lengvaisiais automobiliais pagal užsakymą veiklą išduos Lietuvos transporto saugos administracija.
Dokumentus dėl leidimų ir deklaracijų pateikimo minėtai institucijai teikite bendruoju el. paštu ltsa@ltsa.lrv.lt.
Mažoji loterija – loterija, kurios organizatorius turi savivaldybės, kurios teritorijoje organizuojama loterija, vykdomosios institucijos licenciją, išduotą vadovaujantis LR Loterijų įstatymo reikalavimais, kai loterijos bilietai platinami ir loterija organizuojama sporto varžybų, kultūros arba kito viešo renginio metu ir laimėjimai išduodami iki renginio pabaigos, ir kurios numatomų išplatinti bilietų nominali vertė neviršija 30 000 eurų.
Mažąsias loterijas turi teisę organizuoti - Lietuvos Respublikos juridiniai asmenys ir užsienio juridiniai asmenys, įregistravę filialą, veikiantys Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka, atitinkantys LR Loterijų įstatymo reikalavimus ir gavę licenciją organizuoti mažąsias loterija.
Licencijos galiojimas juridiniam asmeniui panaikinamas:
Pasikeitus licencijos organizuoti mažąsias loterijas turėtojo rekvizitams (pavadinimui, kodui, buveinės adresui), licencija turi būti patikslinta. Juridinis asmuo privalo licencijas išduodančiai institucijai pranešti apie pasikeitusius juridinio asmens rekvizitus ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo naujų rekvizitų įsigaliojimo ir kartu su dokumentais, kuriais patvirtinamas duomenų pasikeitimas, pateikti prašymą patikslinti licenciją.
Juridinis asmuo, pašalinęs pažeidimus, dėl kurių buvo sustabdytas licencijos galiojimas, privalo apie tai raštu ar elektroninėmis priemonėmis per atstumą, tiesiogiai ar per Kontaktinį centrą, pranešti licencijas išduodančiai institucijai, o ši patikrina šią informaciją.
Jeigu visi pažeidimai pašalinti, licencijas išduodanti institucija panaikina licencijos galiojimo sustabdymą.
Paslauga teikiama juridiniams asmenims, likviduojantiems įmonę, kuri neturi teisių perėmėjo, pateikus likvidavimo faktą patvirtinančius dokumentus. Paslaugos gali kreiptis juridiniai asmenys, kuriuos teisės aktai įpareigoja perduoti savo veiklos dokumentus, kurių saugojimo terminas nepasibaigęs, tolesniam saugojimui, ar pažymos, patvirtinančios, kad dokumentų nėra. Perduodami juridinių asmenų ir nevalstybinių organizacijų dokumentai turi būti susisteminti į bylas pagal teisės aktų nustatytus reikalavimus. Bylos perduodamos pagal sudarytą sąrašą ir apyrašą. Dokumentų perdavimas toliau saugoti įforminamas perdavimo aktu.
Ši paslauga teikiama ir tais atvejais, kai perduodami jau išregistruoto juridinio asmens dokumentai, tačiau pažyma Registrų centrui neišduodama. Dokumentų perdavimas toliau saugoti įforminamas perdavimo aktu.
Prašymą suteikti paslaugą galima pateikti tiesiogiai atvykus į savivaldybės administraciją, registruotu laišku arba prisijungus prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt).
Pažyma, patvirtinanti, kad dokumentai priimti, arba patvirtinanti, kad dokumentų nėra, išduodama asmeniui tiesiogiai atvykus į savivaldybės administraciją, registruotu laišku arba prisijungus prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt). Taip pat su prašymu galima užsisakyti, kad savivaldybės administracija pažymą iš karto perduotų VĮ Registrų centrui.
Elektroniniu būdu pateiktas prašymas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu (t. y. naudojantis asmens tapatybės kortele arba mobiliuoju parašu ar specialia tam skirta USB laikmena ir pan.).
Paslauga teikiama įmonėms, pageidaujančioms gauti licenciją:
Asmens paraiška išduoti licenciją pateikiama raštu (asmeniui tiesiogiai atvykus į instituciją, paštu, per pasiuntinį, per paslaugų ir gaminių kontaktinį centrą) ar elektroninėmis priemonėmis.
Asmuo apie sprendimą dėl licencijos išdavimo informuojamas telefonu. Licencija išduodama asmeniui atvykus į instituciją ar registruotu laišku.
Licencija išduodama terminuotam laikotarpiui.
Licencijos galiojimas panaikinamas, jeigu įmonė pateikia paraišką panaikinti licencijos galiojimą, įmonė likviduojama ar reorganizuojama, baigia veiklą kaip savarankiškas juridinis asmuo. Licencija taip pat naikinama už licencijuojamos veiklos sąlygų pažeidimus.
Asmens paraiška panaikinti licenciją pateikiama raštu (asmeniui tiesiogiai atvykus į instituciją, paštu, per pasiuntinį, per paslaugų ir gaminių kontaktinį centrą) ar elektroninėmis priemonėmis.
Raštas, patvirtinantis licencijos panaikinimą, siunčiamas asmeniui paštu.
Licencijos galiojimo sustabdymas panaikinamas, jeigu įmonė per nustatytą sustabdymo terminą pašalina pažeidimus.
Licencija patikslinama, jeigu įmonė:
Licencija patikslinama ir tais atvejais, kai savivaldybės taryba apriboja įmonės prekybos alkoholiniais gėrimais laiką (šiuo atveju įmonė pateikia prašymą ir licencijos originalą).
Asmens paraiška patikslinti licenciją pateikiama raštu (asmeniui tiesiogiai atvykus į instituciją, paštu, per pasiuntinį, per paslaugų ir gaminių kontaktinį centrą) ar elektroninėmis priemonėmis.
Asmuo apie sprendimą dėl licencijos patikslinimo informuojamas telefonu. Licencija išduodama asmeniui atvykus į instituciją ar registruotu laišku.
Licencijos galiojimas panaikinamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 13 straipsnio nuostatomis.
Asmuo paraišką panaikinti licenciją pateikia raštu (asmeniui tiesiogiai atvykus į instituciją, paštu, per pasiuntinį, per paslaugų ir gaminių kontaktinį centrą) ar elektroninėmis priemonėmis.
Raštas, patvirtinantis licencijos panaikinimą, siunčiamas asmeniui paštu.
Įmonė, kurios galiojimas sustabdytas, turi pašalinti nurodytuosius pažeidimus, dėl kurių sustabdytas licencijos galiojimas, ne vėliau kaip per 30 dienų nuo licencijos galiojimo sustabdymo.
Konkretų terminą, atsižvelgdama į pažeidimų pobūdį, nustato licencijas išduodanti Alytaus miesto savivaldybės administracija.
Asmens paraiška panaikinti licenciją pateikiama raštu (asmeniui tiesiogiai atvykus į instituciją, paštu, per pasiuntinį, per paslaugų ir gaminių kontaktinį centrą) ar elektroninėmis priemonėmis.
Paslauga teikiama asmenims, norintiems gauti licenciją verstis mažmenine prekyba tabako gaminiais.
Asmens paraiška išduoti licenciją pateikiama raštu (asmeniui tiesiogiai atvykus į instituciją, paštu, per pasiuntinį, per paslaugų ir gaminių kontaktinį centrą) ar elektroninėmis priemonėmis.
Asmuo apie sprendimą dėl licencijos išdavimo informuojamas telefonu. Licencija išduodama asmeniui atvykus į instituciją ar registruotu laišku.
Licencija turi būti patikslinta, kai:
Asmens paraiška patikslinti licenciją pateikiama raštu (asmeniui tiesiogiai atvykus į instituciją, paštu, per pasiuntinį, per paslaugų ir gaminių kontaktinį centrą) ar elektroninėmis priemonėmis.
Asmuo apie sprendimą dėl licencijos patikslinimo informuojamas telefonu. Licencija išduodama asmeniui atvykus į instituciją ar registruotu laišku.
Vienkartinės licencijos gali būti išduodamos teisę verstis mažmenine prekyba atitinkamų grupių alkoholiniais gėrimais turinčioms įmonėms, Europos juridiniams asmenims ir jų filialams.
Išduodamos šios vienkartinės licencijos verstis mažmenine prekyba alkoholiniais gėrimais:
Asmuo apie administracinės paslaugos procesą ir sprendimą dėl licencijos išdavimo informuojamas paraiškoje nurodytu būdu.
Licencija išduodama paraiškoje nurodytu būdu (asmeniui atvykus į savivaldybę ar registruotu laišku, jeigu išduodama popierinė licencija).
Licencija papildoma, jeigu įmonė pakeičia arba papildo:
Asmens paraiška papildyti licenciją pateikiama raštu (asmeniui tiesiogiai atvykus į instituciją, paštu, per pasiuntinį, per paslaugų ir gaminių kontaktinį centrą) ar elektroninėmis priemonėmis.
Asmuo apie sprendimą dėl licencijos papildymo informuojamas telefonu. Licencija išduodama asmeniui atvykus į instituciją ar registruotu laišku.
Paslauga teikiama asmenims, pageidaujantiems prekiauti ir teikti paslaugas Alytaus miesto viešosiose vietose.
Asmens prašymas išduoti leidimą pateikiamas raštu (asmeniui tiesiogiai atvykus į instituciją, paštu, per pasiuntinį, arba elektroninėmis priemonėmis – per Paslaugų ir gaminių kontaktinį centrą arba portale www.epaslaugos.lt).
Asmuo apie sprendimą dėl leidimo / licencijos išdavimo informuojamas telefonu. Informacija apie išduotą leidimą suvedama Licencijų informacinėje sistemoje licencijavimas.lt.
Paslauga suteikiama fiziniams ir juridiniams asmenims, norintiems gauti leidimą įrengti ir skleisti išorinę reklamą savivaldybės teritorijoje leidime nurodytą laikotarpį. Prašymą suteikti paslaugą galima pateikti tiesiogiai atvykus į savivaldybės administraciją (leidimą atsiimti galima taip pat atvykus į savivaldybės administraciją) arba prisijungus prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt), tuomet leidimas išduodamas elektroniniu būdu. Elektroniniu būdu prašymai teikiami prisijungus per el. bankininkystę ar kitais identifikavimo būdais. pateikti prašymai turi būti pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu (t. y. naudojantis asmens tapatybės kortele arba mobiliuoju parašu arba specialia USB laikmena ir pan.).
Informuojame, kad nuo 2020-07-01 leidimus vežti keleivius lengvaisiais automobiliais taksi ir leidimus vežti keleivius už atlygį lengvaisiais automobiliais pagal užsakymą veiklą išduos Lietuvos transporto saugos administracija.
Dokumentus dėl leidimų ir deklaracijų pateikimo minėtai institucijai teikite bendruoju el. paštu ltsa@ltsa.lrv.lt.