Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.


Registrų centras: klientams atvertas atnaujintas Alytaus padalinys

2022 12 08

Ketvirtadienį Alytaus gyventojams ir miesto svečiams duris atvėrė atnaujintas Registrų centro Alytaus klientų aptarnavimo padalinys. Vizualiais padalinio pokyčiais siekiama gerinti klientų ir darbuotojų patirtį, suteikti ergonomines darbo vietas bei kurti patogesnį ir jaukesnį klientų aptarnavimą. Tai – jau šeštas pagal naują vizualią koncepciją atnaujintas Registrų centro padalinys.

Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė teigia, kad įmonė pastaruosius keletą metų kryptingai deda pastangas, kad būtų užtikrinamas lengvesnis ir patogesnis klientų apsilankymas Registrų centre. Atsižvelgus į gyventojų ir verslo klientų poreikius buvo įdiegta efektyvi eilių valdymo sistema, pradėjo veikti išankstinė vizito rezervacijos sistema, taip pat klientų patogumui pakoreguoti padalinių darbo laikai.

„Registrų centre vadovaujamės principu, kad į bet kurį klienų aptarnavimo padalinį atvykęs klientas jaustųsi patogiai, paslaugas gautų prie vieno langelio ir išvyktų gavęs visas norimas paslaugas bei turėdamas atsakymus į visus jam rūpimus klausimus. Taip pat siekiame, kad klientus aptarnaujantys darbuotojai savo darbo vietoje jaustųsi saugiai ir patogiai. Būtent šiuos tikslus ir padės pasiekti atnaujintas Alytaus padalinys“,– teigia D. Karaliūnienė.

„Džiaugiuosi, kad Alytaus regiono žmonės galės Registrų centro paslaugomis naudotis patogiau, greičiau ir, neslėpkime, komfortiškiau. Jei anksčiau apsilankymas valstybinėse įstaigose interesantams būdavo kantrybės reikalaujantis iššūkis, dabar situacija yra priešinga, o maloni patirtis neretai sulaukia daugybės komplimentų“, – pagyrų negailėjo Alytaus miesto meras Nerijus Cesiulis.

„Registrų centras yra puikus savivaldybės partneris. Su jumis bendradarbiauja  keli Alytaus miesto savivaldybės administracijos struktūriniai padaliniai, tokie kaip Turto ar Architektūros, urbanistikos ir žemėtvarkos skyriai. Ačiū jums už kokybišką, šiltą, gražų ryšį ir bendradarbiavimą. Linkiu gražaus ir produktyvaus darbo, o artėjančių švenčių proga šiuo adventiniu laikotarpiu – susikaupimo ir ramybės bei dosnių ir jaukių artėjančių šv. Kalėdų“, – sakė įkurtuvių proga Registrų centro kolektyvą sveikinusi Alytaus miesto savivaldybės mero pavaduotoja  Jurgita Šukevičienė.

Dėmesys klientų ir darbuotojų patogumui

Registrų centras itin daug dėmesio skiria paslaugų perkėlimui į elektroninę erdvę, tačiau rūpinasi ir klientų aptarnavimo kokybe fiziniuose padaliniuose, kuriuose visoje Lietuvoje kasdien apsilanko 2,5 tūkstančio klientų visoje Lietuvoje. 

Registrų centras turi klientų aptarnavimo padalinius 50-yje šalies savivaldybių. Per pastaruosius metus dalis jų buvo perkelti į naujas, modernesnes ir klientams patogesnes patalpas, esančias arčiau kitų gyventojams aktualių valstybės ar savivaldybių institucijų. Siekiant dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo kokybę buvo sukurta nauja padalinių koncepcija, orientuota į klientų patirties gerinimą.

Iki šiol jau atnaujinti Marijampolės, Telšių, Panevėžio, Šiaulių ir Utenos klientų aptarnavimo padaliniai, šiemet dar ketinama atverti atnaujintą didžiausią Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį Vilniuje.

Siekdamas būti pažangios valstybės, visuomenės ir verslo partneriu Registrų centras nuolat keičiasi ir atsinaujina. Šis atsinaujinimas apima visas strategines organizacijos kryptis, o klientų aptarnavimo kokybė yra neatsiejama šių pokyčių dalis. Siekiant pagerinti darbuotojų ir klientų patirtį fiziniuose klientų aptarnavimo padaliniuose, buvo sukurta padalinių vizualinė koncepcija, kuri remiasi 2019 metais atnaujintu įmonės prekės ženklu ir vizualiniu identitetu. Koncepcijoje didžiausias dėmesys skiriamas darbo vietų ergonomikai bei klientų patogumui.

Registrų centras tvarko pagrindinius valstybės informacinius išteklius – valstybės registrus ir informacines sistemas – ir tai darydamas vadovaujasi jų valdytojų (skirtingų valstybės institucijų) nustatytomis tvarkomis ir taisyklėmis. Šiuo metu Registrų centras prižiūri 10 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20 informacinių sistemų bei nuolatos teikia pasiūlymus jų valdytojams dėl registrų ir sistemų atnaujinimo, taip pat pagal poreikį diegia valdytojų patvirtintus registrų ir sistemų modernizavimo sprendimus.

Kontaktinis asmuo
Atstovas spaudai
Mindaugas Samkus
Tel. (8 5) 268 8366
Mob. (8 605) 69 286
El. p. [email protected]

 

Įvertinti naujieną



Balsai -/5 (Balsų 1)
Dalintis:
Paskutinė atnaujinimo data: 2022-12-08