Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.


Tęsiantis ekstremaliai situacijai, aptarnavimo tvarka VMI padaliniuose - nesikeičia

2020 06 25

Kauno apskrities valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – Kauno AVMI) primena, kad pasibaigus karantino laikotarpiui, tačiau besitęsiant ekstremaliai situacijai, apsilankymų tvarka VMI padaliniuose nesikeičia. Norint atvykti reikia registruotis iš anksto viešai skelbiamais telefonų numeriais (VMI interneto svetainėje arba VMI „Facebook“ puslapyje). 

Siekiant užtikrinti atvykstančių gyventojų ir juos konsultuojančių darbuotojų saugumą, VMI vis dar tenka reguliuoti atvykstančių klientų srautus - maksimalus klientų skaičius negali būti didesnis kaip 2500 klientų per dieną visoje Lietuvoje. 

Nepriklausomai nuo to, kad šiemet pajamų deklaravimo laikotarpis ilgesnis, o terminas nukeltas į liepos 1 d., atsiradus galimybei atvykti į Kauno AVMI pasikonsultuoti gyvai, tiek telefonu besikreipiančių, tiek registruotis atvykimui į padalinius klientų srautai pastebimai išaugo. Mokesčių inspekcija šiuo metu pasitelkia maksimalius turimus resursus ir intensyviai konsultuoja telefonu, tačiau kasdien sulaukia ir nemažai žmonių, kurie pageidauja konsultuotis būtent atvykus į savo miesto ar rajono inspekcijos padalinius. 

VMI specialistai pastebi, kad daugiausiai klientų skambučių būna rytais, tačiau srautai nėra nusistovėję, todėl pasitaiko situacijų, kai kyla sunkumų prisiskambinti. Tokiais atvejais patartina skambinti VMI konsultantams papildomais apskričių konsultantų telefonų numeriais (jie skelbiami VMI interneto svetainėje) arba bendruoju telefonu 1882 ir aptarti klausimą, dėl kurio norima konsultuotis gyvai - jei pagalba telefonu bus neįmanoma, konsultantas tuo pat metu užregistruos bei perduos informaciją į inspekcijos padalinį, į kurį būtų patogiausia atvykti. Kurią dieną ir kuriuo laiku klientas galės atvykti, jam praneš nurodytu telefonu.  

Pastebima, kad didelė dalis atvykstančiųjų konsultuotis gyvai savo klausimus gana paprastai galėtų išspręsti pasinaudoję mokesčių konsultantų pagalba telefonu. 

Tiems, kurie neturi galimybės naudotis VMI e. paslaugomis, deklaraciją pateikti nuotoliniu būdu padeda ar pateikia už juos VMI konsultantai, paskambinus tuo pačiu telefonu 1882. Net ir tokiu atveju, kai gyventojui pildant deklaraciją reikia pateikti susijusių dokumentų duomenis, fiziškai dokumentų atnešti į VMI padalinį nereikia, užtenka prašomus duomenis pateikti konsultantui telefonu.
Taip pat kilus klausimų, galima pateikti paklausimą raštu e. būdu per Mano VMI. 

Savarankiškai aktualią informaciją, paaiškinimus, atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus galima rasti VMI interneto svetainėje www.vmi.lt ir VMI „Youtube“ kanale. Išsami informacija apie pajamų deklaravimą pasiekiama adresu https://www.vmi.lt/cms/deklaravimas-uz-2019-m. Aktuali informacija skelbiama ir oficialiame VMI socialinio tinklo „Facebook“ puslapyje.

VMI informacija
 

Dalintis:
Paskutinė atnaujinimo data: 2020-06-25