BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.


I prioritetas

I prioritetas. Didinti švietimo įtrauktį ir veiksmingumą, siekiant atitikties asmens ir visuomenės poreikiams

Uždavinio pavadinimas Priemonė Rodiklis

Pagerinti  ugdymosi rezultatus ir sumažinti jų atotrūkį

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Didinti švietimo įtrauktį ir prieinamumą, užtikrinti saugią aplinką kiekvienam asmeniui

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ugdymo kokybės gerinimas Alytaus dailės ir Alytaus muzikos mokyklose siekiant kiekvieno mokinio emocinės savijautos gerinimo ir pažangos. Ne mažiau kaip 90 % mokinių jaučiasi gerai ir labai gerai.
Ne mažiau kaip 86 % mokinių mokosi gerai ir labai gerai.
 
Skatinti kiekvieno Alytaus jaunimo centro mokinio individualią pažangą.  100 proc. mokytojų stebi visų mokinių asmeninę mokymosi pažangą per mokslo metus ir fiksuoja jos pokytį mokslo metų pabaigoje  
Mokyklos ir tėvų bendradarbiavimo sistemos tobulinimas, siekiant aukštesnės kiekvieno mokinio individualios pažangos. Ne mažiau kaip 2 kartus per metus švietimo įstaigose individualūs pokalbiai apie vaiko pažangą organizuojami  su mokiniais, tėvais, mokytojais, administracija.
Individualios mokinių pažangos ir pasiekimų stebėsena, mokymosi pagalbos teikimas, ugdymo rezultatų gerinimas ir atotrūkio mažinimas, įgyvendinant Proveržio strategiją ir TŪM programos taikomą personalizuoto mokymosi platformą (I–II klasėse kiekvieno mokinio asmeninę pažangą).   Mokymosi kokybė (6–10) ne žemesnė nei 45 proc. 
Matematikos PUPP išlaikiusių – 73,3 proc.
Lietuvių kalbos PUPP išlaikiusių – 98,8  proc.
VBE bendras įvertinimų vidurkis – 40. 
Papildomos diferencijuotos konsultacijos gabių mokinių parengimui konkursams ir olimpiadoms – 9 val.
Pasirengimui matematikos ir lietuvių kalbos PUPP – 1 val. per savaitę.  
 
Alytaus lopšelio-darželio „Nykštukas“ įgyvendinamas „Erasmus“ +KA122 projektas „EKO vaikai “ (Nr. 2023-1-LT01-KA122-SCH-000131001),  kurio tikslai: kelti mokytojų kompetenciją tvaraus ugdymo organizavimui ir skleisti ekologines idėjas švietimo įstaigos bendruomenėje bei kurti tarptautiškumo dimensiją įstaigoje.  Didės mokinių sąmoningumas naudojantis gamtos ištekliais, stiprės ekologiškumas, ekonomiškumas, formuojasi aplinkai draugiškos vertybinės nuostatos.
Alytaus lopšelis-darželis „Obelėlė“ įgyvendina „Erasmus+“ projektą „Mums smagu, kai mes kartu“ (Nr. 2023-1-LT01-KA122-SCH-000130598), kurio tikslas įgalinti mokytojus individualizuoti ugdymo veiklą SUP mokiniams, taikyti įvairius IKT ugdymo metodus, efektyviai bendradarbiauti.   Visi SUP mokiniai bus įtraukti į bendrąją veiklą, 20 proc. padidės skaitmeninio turinio  bei IKT įrangos panaudojimas.
Inovacijomis grįstas ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas. Visose įstaigose parengta nauja Ikimokyklinio ugdymo programa pagal Ikimokyklinio ugdymo programos gaires.
Kolegialaus grįžtamojo ryšio stiprinimas švietimo įstaigose. Kiekvienas įstaigos mokytojas stebi bent 2 kolegų veiklą ir teikia profesionalų grįžtamąjį ryšį. 
Ne mažiau kaip 2 kartus per metus Putinų mikrorajono ikimokyklinio ugdymo įstaigų mokytojai stiprina kolegialų bendradarbiavimą tarp įstaigų organizuodami bendrus renginius, dalindamiesi ugdymo sėkmėmis.
 
STEAM metodikos – patyriminio ugdymo, jungiančio mokslą, technologijas, inžineriją, menus ir matematiką, taikymas ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo procese. Ne mažiau nei vienas ketvirtadalis ugdomojo proceso vykdoma kitoje palankioje tyrinėjimams vidaus ir lauko aplinkoje. 
Per metus įrengta arba ataujinta bent viena moderni ugdymo(si) aplinka. 
100 proc. įstaigos mokytojų ugdymo procese taiko STEAM metodikos elementus.
 
Alytaus lopšelis-darželis „Vyturėlis“ įgyvendina „Erasmus+“ projektą 2023-1-LT01-KA-122-SCH-000142791 „Mokomės lauke, veikiame drauge“. Pagrindinis projekto tikslas – daugiau laiko visiems kartu praleisti lauke stiprinant fizinę ir emocinę sveikatą, mokytis iš gamtos ją tyrinėjant ir vykdant gamtamokslinius projektus, atrasti naujų įdomių ir linksmų būdų derinant mokymąsi ir žaidimą.  Gamtamokslinius projektus įgyvendins visos darželio grupės. 
75 proc. udgytinių per projekto laikotarpį turės ne mažiau nei 15 „Laukučio dienų“.
 
Atsakingo mokinių mokymo(si) požiūrio formavimas ugdymo procese.

Tris ir daugiau valstybinių brandos egzaminų išlaikiusių abiturientų dalis 86,52 proc. 

Mokinių dalyvavimas olimpiadose, konkursuose.  Dalykinių olimpiadų ir konkursų prizininkų skaičius, tenkantis 10 tūkst. mokinių ne mažiau kaip 8,4.
Priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programų  įgyvendinimas siekiant kiekvieno mokinio asmeninės pažangos Mokymosi kokybės rodiklis ne žemesnis kaip 76 proc. (neskaičiuojant didelių ir vidutinių SUP).
 4 klasių mokinių NMPP rezultatai atitinka arba viršija  savivaldybės rezultatų vidurkį.
 
Mokyklos ir tėvų bendradarbiavimo sistemos tobulinimas, siekiant aukštesnės kiekvieno mokinio individualios pažangos.  Ne mažiau kaip 2 kartus per metus mokykloje individualūs pokalbiai apie vaiko pažangą, organizuojami  su mokiniais, tėvais, mokytojais, administracija.  
Kiekvienoje mokykloje 2 kartus per metus organizuojamos Atvirų durų dienos mokinių tėvams. 
 
Ugdymo, grįsto pozityvaus mąstymo taikymo strategijomis, įgyvendinimas Alytaus Dzūkijos mokykloje.    „Erasmus“ projekto „Pozityvaus mokymosi strategijos pagal Martiną Seligmaną. Laimingos mokyklos link“ įgyvendinimas.
Tarptautinė konferencija „Kokybiškas švietimas ir gerovė: link laimingos mokyklos“;
Laimingos klasės modelio diegimas  visose klasėse, taikant pozityvaus mokymo strategijas.
 
Ugdymo projektų, skirtų mokinių kūrybiškumo, aukštesniųjų mąstymo gebėjimų ugdymui pamokose, įgyvendinimas Alytaus Dzūkijos mokykloje.  Mokinių gebėjimų ugdymui įgyvendinama Pagilinto matematikos, IT ir kalbų mokymo integruoto ugdymo programa – 5–8 klasėse. 
„Erasmus+“ akreditacijos programa – 100 proc. įgyvendinima pagal programos planą. Nacionalinė švietimo agentūra (NŠA),   projektas „Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas ir diegimas“ (Nr. 09.2.1-ESFA-V-726-03-0001) – 8  mokytojai. 
Nuolatinio tobulinimo metodologijos diegimas, įsitraukia 100 proc. mokytojų.  
 
Kompetencija grįsto ugdymo  nuostatų stiprinimas, pedagogų ir švietimo pagalbos specialistų pasirengimo įtraukiajam ugdymui gerinimas pagal TŪM veiklų planą. 

Į pojūčių mokymo programą bendradarbiaujant su įvariais meno srities profesionalais bus integruota 75 proc. specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių. 

Bendradarbiavimo bei grįžtamojo ryšio švietimo įstaigose užtikrinimas. Nuolatinis mokytojų ir kitų darbuotojų kvalifikacijos tobulinimas.  Visiems mokytojams sukurtos mobilaus darbo galimybės. 
90 proc. mokytojų dirbs su interaktyviomis priemonėmis, naujas IT programas taikys ugdymo procese. 
 
Kūrybinio mąstymo ir inžinerinės kompetencijos ugdymo programos įgyvendinimas Alytaus Senamiesčio pradinėje mokykloje, Alytaus Dzūkijos mokykloje ir Alytaus Adolfo Ramanausko-Vanago gimnazijoje. Ne mažiau kaip 90 proc. mokinių parengia ne mažiau kaip 2 inžinerinės krypties projektus. Programos įgyvendinimo gerąja patirtimi pasidalija su miesto ir/ar šalies švietimo bendruomene ne mažiau nei kartą per metus. 
Integruotos veiklos Alytaus profesinio rengimo centro mokymo bazėje skaičius: 1–2 veiklos rūšys kiekvienoje klasėje.
 
Kokybiško frankofoninio ugdymo (QF) programos įgyvendinimas Kokybiško frankofoniškojo ugdymo (QF) programos įgyvendinimas  – 100 proc. mokiniams, besimokantiems prancūzų kalbą. Kokybiško frankofoniškojo ugdymo (QF) programos įgyvendinimas  – 100 proc. mokiniams, besimokantiems prancūzų kalbą.
Kokybiškos švietimo pagalbos teikimas  Individualią pažangą padariusių mokinių, turinčių vidutinius ir didelius spec. poreikius, dalis 100 proc.
Visiems SUP mokiniams skirtos specialistų pagalbos užtikrinimas 96 proc.
 
Pedagogų ir švietimo pagalbos specialistų pasirengimo įtraukiajam ugdyme gerinimas.  Kvalifikacijai skirtų valandų skaičius vienam mokytojui ne mažesnis nei 6 val. 
Naujos inovatyvios terapinės erdvės įkūrimas Alytaus Dzūkijos mokykloje. „Interreg VI-A“ Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo programos projekto „Sodai“ LTPL00050 įgyvendinimas: kupolo mokyklos kiemelyje įrengimas.
Kryptinga pedagogų veikla organizuojant įtraukųjį ugdymą. Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių dalyvaujančių neformaliojo švietimo veiklose skaičius nemažėja.  
Kokybiškos pagalbos teikimas ir saugios aplinkos kūrimas. 100 % mokinių dalyvauja prevencinėse socialinio emocinio ugdymo programose.
Kompleksinės švietimo pagalbos teikimas įgyvendinant įtraukujį ugdymą LIONS QUEST programos „Raktai į sėkmę“ įgyvendinimas gimnazijos I–IV klasėse Sukomplektuota švietimo pagalbos specialistų ir mokytojų padėjėjų komanda. 
100 proc. užtikrinami visų besimokančiųjų poreikiai.
Ugdoma visų (100 %) gimnazijoje besimokančių mokinių socialinė ir emocinė kompetencija.
 
Kompetencija grįsto ugdymo nuostatų stiprinimas, pedagogų ir švietimo pagalbos specialistų pasirengimo įtraukiajamui ugdymui gerinimas pagal TŪM veiklų planą.  Į pojūčių mokymo programą bendradarbiaujant su įvariais meno srities profesionalais bus integruota 75 proc. specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių.
Dalyvavimas nepilnamečių narkotikų vartojimo ir platinimo prevencijos mokyklose bandomojo modelio įgyvendinimo projekte. Įgyvendintos projekto bandomojo modelio priemonės, pasiekti kriterijai
Kokybiškos švietimo pagalbos teikimas. Logopedo pagalba teikiama ne mažiau kaip 90 proc. specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams. 
Glaudus bendradarbiavimas su PPT siekiant tenkinti trūkstamų švietimo pagalbos specialistų (psichologų, spec. pedagogų, socialinių pedagogų) poreikį įstaigose.
 
Pritaikomos ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programos mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, atsižvelgiant į Pedagoginės psichologinės tarnybos rekomendacijas, mokinių tėvų lūkesčius. 100 proc. mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, pagal PPT rekomendacijas pritaikytos ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo programos. 
Laiku teikiama švietimo pagalba (logopedo, mokytojo padėjėjo (SUP) ir kt. specialistų pagalba) ne mažiau kaip 90 proc. Ne mažiau kaip 2 kartus per metus aptariama pagalbos pažanga ir patiriami sunkumai.
 
Saugios, pasitikėjimu grįstos, aplinkos mokiniams kūrimas. 100 proc. mokinių dalyvauja ne mažiau kaip vienoje socialinio emocinio ugdymo programoje 3– 7 metų amžiaus.
Mokinių sveikatos tikrinimas vykdant įvairią veiklą, dalyvaujant ilgalaikiuose projektuose. Visos ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą organizuojančios įstaigos dalyvauja ne mažiau kaip viename ilgalaikiame sveikatos stiprinimo projekte.
100 proc. mokinių tris kartus per savaitę dalyvauja fizinio aktyvumo, sveikatinimo veikloje.
 
Gerinama vaikų ir suaugusiųjų neformaliojo švietimo ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo kokybė ir įvairovė, didinama švietimo įtrauktis. Muzikos mokykloje sustiprintas dėmesys mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, muzikiniam ugdymui įtraukta iki 20 proc.
Mokytojų, keliančių kvalifikaciją didinant prieinamumą kiekvienam vaikui, dalis 90 proc. 
 
Emocinio intelekto ugdymas. Sukurta palanki, motyvuojanti, skatinanti mąstyti ir kurti ugdymo aplinka.  Užtikrinti patyčių, smurto ir konfliktinių situacijų tarp mokinių skaičius (0 atvejų). 
Ne mažiau kaip 90 % apklaustųjų teigiamai įvertina ugdymo aplinką.                                                                        
 
Palaikyti plačią neformaliojo švietimo veiklų pasirinkimo įvairovę visoms mokinių amžiaus grupėms Alytaus jaunimo centre vykdoma ne mažiau kaip 80 ugdymo programų, iš jų ne mažiau kaip 15 suaugusiems skirtų ugdymo programų
Pritaikyti švieimo sistemą sklandžiai reemigravusių Lietuvos piliečių, lietuvių kilmės asmenų ir atvykusių užsieniečių integracijai bei gerinti sąlygas besimokančiųjų judumui Mokytojai teikia konsultacijas vieną kartą per savaitę pirmus metus 1 konsultacija per savaitę pirmus metus
Mokinių poreikių tenkinimo užtikrinimas.  Suteikiama specialistų pagalba atitinka esamą poreikį.
Lankstaus ugdymo proceso organizavimas, tenkinant individualius mokinių, grįžusių/atvykusių iš užsienio, poreikius bei tėvų lūkesčius 100 proc. grįžusių/atvykusių iš užsienio mokinių sudaromi individualūs švietimo pagalbos planai.
Ugdymo organizavimas mokiniams, atvykusiems iš Ukrainos 100 proc. mokinių, atvykusių iš Ukrainos, užtikrinamas lietuvių kalbos mokymas, mokomųjų dalykų konsultacijos. Organizuojama neformaliojo švietimo veikla,  jie skatinami dalyvauti bendruose mokyklos renginiuose.  Pagal poreikį mokiniams teikiamos pagalbos specialistų konsultacijos. 
Tarptautinio bakalaureato (MYP ir DP) programų įgyvendinimas Alytaus šv. Benedikto gimnazijoje. Pageidaujančių mokytis poreikius tenkinti ne mažiau kaip 95 proc. Suformuota 6 ir 9 klasėse po 1 MYP klasę, 5 ir10 klasėse po 1 dvikalbio ugdymo klasę, 1 DP klasė.
Sukuriamas informatyvus lankstinukas ar el. leidinukas (dviejomis kalbomis), kuris padėtų reemigravusiems Lietuvos piliečiams lengviau integruotis prie ugdymo įstaigos informacijos.  Mokiniai ir šeima gauna reikiamą informaciją, lengviau prisitaiko prie ugdymo. 
Veiklos, supažindinančios vaikus su įvairiomis muziko profesijomis bei joms reikalinga kompetencija, organizavimas. Suorganizuoti 3 susitikimai-diskusijos apie muziko (atlikėjo, kompozitoriaus, koncertmeisterio, dirigento, muzikologo, dėstytojo, mokytojo ir t. t.) profesijas.
Kūrybiškumo, novatoriškumo ir nestandartinio mąstymo skatinimas (tikrovės formų įvairovės suvokimas, jų perteikimo bei studijavimo (tūris, forma, proporcijos, struktūra, šviesa, šešėlis ir pan.) įgūdžių formavimas, gebėjimas regimo pasaulio trimačius objektus atvaizduoti plokštumoje, pažinti spalvų savybes, jomis ir tapybos priemonėmis, technika, plastine raiška įvaizdinti regimąjį ar vaizduotės pasaulį, abstrakčias idėjas, ugdyti gebėjimus suvokti, atrasti ir kurti erdvinius objektus trimatėje erdvėje ir projekcijose, nestandartiško kūrybinio kritinio mąstymo ir neverbalinėmis formomis ugdymas) Alytaus dailės mokyklos mokinių, baigusių pagrindinio ugdymo (4 metų trukmė) kursą ir gavusių pažymėjimą bei įgijusių specifinių įgūdžių bei kompetenciją, skaičius (60 proc.)
Vykdyti neformaliojo švietimo programas, kuriose ugdoma darbo rinkai reikalinga kompetencija Alytaus jaunimo centro žurnalistikos, braižomosios grafikos ir kompozicijos, siuvimo dizaino, meninės fotografijos ugdymo programose mokosi ne mažiau kaip 120 mokinių
Lankstaus ugdymo proceso organizavimas, tenkinat individualius mokinių, atvykusių iš užsienio, poreikius bei tėvų lūkesčius. Parengti individualūs planai, tenkinantys mokinių, atvykusių iš užsienio, poreikius – 100 % mokinių.
Ugdyti mokinių tarptautiškumą, skatinti judumą ir tarptautinį bendradarbiavimą Ne mažiau kaip 30 Alytaus jaunimo centro mokinių ir ne mažiau kaip 4 mokytojai dalyvauja tarptautiniuose projektuose
Gerinti švietimo sistemoje įgyjamą ir darbo rinkoje bei prisitaikyti kintančioje aplinkoje reikalingą kompetencijos atitiktį Kūrybinio mąstymo ir inžinerinės kompetencijos ugdymo programos įgyvendinimas.  Programos įgyvendinimo gerąja patirtimi pasidalija su miesto ir/ar šalies švietimo bendruomene ne mažiau nei kartą per metus. 
Integruotų veiklų Alytaus profesinio rengimo centro mokymo bazėje skaičius: 1–2 veiklos rūšys kiekvienoje klasėje.   
Kokybiško frankofoninio ugdymo (QF) programos įgyvendinimas   Kokybiško frankofoniškojo ugdymo (QF) programos įgyvendinimas – 100 proc. mokiniams, besimokantiems prancūzų kalbą.             
Kryptingai organizuojamas mokinių STEAM kompetencijų ugdymas.  Ne mažiau kaip 40 % mokinių dalyvauja STEAM būrelių veikloje ir 32 % mokinių per mokslo metus bent kartą dalyvauja Alytaus STEAM atviros prieigos centro laboratorijų veikloje. 
  Mokinių supažindinimas su profesijomis, mokinių stipriųjų ypatybių atskleidimas, siekiant gilinti suvokimą apie asmeninius įgūdžius ir gebėjimus. 100 proc. 1–4 klasių dalyvauja finansinio raštingumo užsiėmimuose. 
1–8 klasių mokiniams 2–3 išvykos, skirtos profesiniam orientavimui per metus.
Organizuojami 3–4 užsiėmimai, pasikviečiant svečius į progimnaziją. Vizitai į Alytaus miesto gimnazijas.
100 proc. 1–8 klasių mokiniams vyksta karjeros ugdymui programos integravimas į mokomuosius dalykus ir klasės valandėles.
 
Sistemingas mokinių profesinis orientavimas bendradarbiaujant su APRC bei užimtumo tarnyba, siekiant supažindinti mokinius su profesijomis, jų stipriosiomis ypatybėmis ir studijų perspektyvomis. 68 proc. 5–8 klasių mokinių apsilanko APRC. 
1–8 klasėms profesiniam orientavimui skiriama ne mažiau kaip 2 užsiėmimai per metus.
 
Kryptingas tiriamosios veiklos organizavimas, mokyklos laboratorijos panaudojimas STEAM veiklai formaliajame ugdyme. 98 proc. mokinių dalyvauja STEAM veikloje.
 Neformalaus užsiėmimų pasiūla STEAM srityje sudaro ne mažiau kaip 20 proc. visų būrelių.
 
STEAM, verslumo ugdymas. Tęsiamas tarptautinis KTU DEC architektūros ir statybos projektas.                                                         
TŪM programos priemonių įgyvendinimas.                                                      Ne mažiau nei 90 proc. I–IV gimnazijos klasių mokinių per metus dalyvaus patyriminio, STEAM ugdymo veiklose.
Nuosekliai įgyvendinama I–IV klasių mokinių profesinio orientavimo veikla, teikiamos   ugdymo karjerai, profesinio informavimo, profesinio konsultavimo ir veiklinimo paslaugos.       Karjeros ugdymui išvykose, susitikimuose su įdomiais žmonėmis dalyvaus kiekviena klasė ne mažiau kaip 1 dieną.
100 proc. gimnazijos mokinių dalyvauja renginių cikle – Karjeros savaitėje Putinuose.                                 
 

TŪM programos priemonių įgyvendinimas.

35 proc. mokytojų dalyvaus TŪM programos STEAM ir fenomenais grįsto ugdymo mokymuose.                       
„Erasmus+“ projektų fenomenu grįsto ugdymo diegimas Alytaus Jotvingių gimnazijoje ir „Go Europe Green with MEPA“ įgyvendinimas Dalyvaujančių mokinių skaičius – 90 proc. 
Dalyvaujančių mokinių skaičius – 30 proc.
 
Bendradarbiavimo bei grįžtamojo ryšio švietimo įstaigose užtikrinimas. Nuolatinis mokytojų ir kitų darbuotojų kvalifikacijos tobulinimas.  Visiems mokytojams sukurtos mobilaus darbo galimybės. 
90 proc. mokytojų dirbs su interaktyviomis priemonėmis, naujas IT programas taikys ugdymo procese. 
 
Vykdyti suaugusiųjų neformaliojo švietimo programas Alytaus jaunimo centre neformaliojo suaugusiųjų švietimo programose mokosi ne mažiau kaip 200 suaugusių asmenų.
Muzikos mokykloje mokosi 11 suaugusių asmenų.
Dailės – 24 suaugę asmenys 
 
Alytaus muzikos mokyklos pedagogų asmeninio meistriškumo ir dalykinės kompetencijos tobulinimas, įtraukiant suaugusiųjų švietimą. 100 % mokyklos pedagogų dalyvaus kvalifikacijos tobulinimo renginiuose. 
100 % pradėjusiems dirbti mokytojams bus suteikta mentoriaus pagalba. 
Mokytojai tobulins ųžsienio kalbą tarptautiniuose projektuose. 
Mokytojams suteiktos galimybės dirbti komandoje, rengiant konkursus ir tradicinius mokyklos renginius.
 
Įdiegti efektyvią ir veiksmingą suaugusiųjų mokymosi visą gyvenimą sistemą, siekiant asmens gebėjimų ir kvalifikacijos darnos su asmens, darbo rinkos ir aplinkos poreikiais Mokytojai kels kvalifikaciją pagal kiekvieno mokytojo tobulintiną sritį (bendras nuo savivaldybės) Sudaryti kvalifikacijos tobulinimo planai
Sistemingas pedagogų kvalifikacijos tobulinimas(is), atsižvelgiant į mokyklos prioritetus. Pagal priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas dirbančių pedagogų, kėlusių kvalifikaciją ne mažiau kaip 40 val. per metus, dalis nuo jų bendro skaičiaus.
Mokytojai dalyvauja informatikos ir technologinės kūrybos mokymo(si) programoje „Teachers Lead Tech“.  6 mokytojai (pradinių klasių ir informacinių technologijų) dalyvauja informatikos ir technologinės kūrybos mokymo(si) programoje „Teachers Lead Tech“.                                                                                                                                                                       
Pedagogų asmeninio meistriškumo augimo ir efektyvaus bendradarbiavimo skatinimas.                                                                                                                                                              5 proc. pedagogų, dalyvauja ne mažiau kaip 40 valandų kvalifikacijos tobulinimo kursuose ir ne mažiau kaip 30 proc. mokytojų bent kartą per metus pasidalija savo patirtimi metodinėje veikloje mieste ir/ar šalyje.
Pedagogų, tobulinančių užsienio kalbų kompetenciją, dalis ne mažiau kaip 10 %.
 
Pagalba jaunam mokytojui Naujai pradėjusių dirbti mokytojų, gaunančių mentoriaus pagalbą, dalis – 100 proc.
Kolegialaus stebėjmo ,,Kolega – kolegai“ veiklos vykdymas. Pedagogai stebi bent po 2 kolegų pamokas, ugdomąją veiklą.
Mokytojų skaitmeninės kompetencijos stiprinimas.                                                 Pagal educators-go-digital.jrc.ec.europa.eu strandartą organizuojamas bendruomenės įsivertinimas. 
Lyderystės mokymai, stažuotė   vadovams pagal TŪM programą. 100 proc. vadovų tobulins gimnazijos pedagoginio ir administracinio personalo kompetenciją, bendradarbiavimo, komandinio darbo, lyderystės kompetenciją kurdami vidinės grįžtamojo ryšio ir profesinės tarpusavio paramos kultūrą
Gerinamas mokytojų pasirengimas ir lyderystė dirbti skaitmeninėje erdvėje, stiprinami gebėjimai priimti tinkamus technologinius sprendimus bei kurti kokybišką skaitmeninį turinį.  100 proc. mokytojų pasirengę naudotis skaitmeniniais įrankiais, 30 proc. geba kurti kokybišką skaitmeninį ugdymo turinį, konsultuoti kolegas.
Užsienio kalbos įgūdžių tobulinimo kursai mokytojams. Ne mažiau kaip vienas ikimokyklinės ugdymo įstaigos mokytojas per metus tobulina užsieno kalbos žinias, kurios dalyvauja „Erasmus“ projektuose.
Sustiprinti pedagogo profesijos patrauklumą, sukurti veiksmingą jų rengimo ir kompetencijų tobulinimo sistemą Alytaus miesto savivaldybės švietimo įstaigų veiklų sklaida. 95 proc. pedagogų veiklos pasiekimų yra viešinama mieste ir respublikoje.
Mokymosi visą gyvenimą principų įgyvendinimas ir mokytojų motyvacijos stiprinimas.

Mokykloje dirbantys studijuoja 2 mokytojai bei pagalbos mokiniui specialistai. 
100 % darbuotojų dalyvauja metiniame pokalbyje su vadovais.
Ne mažiau kaip vienas pedagogas įgyja aukštesnę kvalifikacinę kategoriją.
Suorganizuoti mažiausiai du kvalifikacijos renginiai, skirti bendradarbiavimo įgūdžių tobulinimui, streso mažinimo bei kvėpavimo technikų valdymui.

Pedagogų kvalifikacijos tobulimimas pagal TŪM programos priemones.                      Į TŪM tobulinimo veiklą įsitrukia 50 proc. pedagogų. 
 
 
Alytaus Putinų gimnazijos pedagogų kvalifikacijos tobulinimas tarptautiniuose mokymuose ir projektuose.   Tarptautiniams projektams pateiktos 1–2paraiškos.
5 pedagogai tobulins anglų kalbos įgūdžius.
 
Alytaus Putinų gimnazijos dayvavimas EBPO TALIS 2024 tyrime  Tyrime dalyvauja 20 pedagogų.
Stažuotės „Gerųjų patirčių praktikos mokyklų bendruomenėse“ 1 sklaidos renginys
Sudaryti sąlygas studijuojantiems pedagogiką studentams atlikti praktiką miesto švietimo įstaigose. Studijuojantiems pedagogiką amenims ir norintiems atlikti praktiką studentams sudaromos sąlygos ikimokyklinėse įstaigose.
Sistemingai informuoti visuomenę apie geriausius mokytojus, aukštus mokytojų darbo pasiekimus, viešoje erdvėje daugiau kalbėti apie mokytojo vaidmenį šiuolaikinėje visuomenėje. Visuomenės pasitikėjimas švietimu ne mažiau kaip 80 proc.
Motyvacinės mokytojo darbo aplinkos užtikrinimas 100 proc. mokytojų dalyvauja metiniame pokalbyje su mokyklos administracija, aptaria savo sėkmes ir nesėkmes, išsako lūkesčius, numato tobulėjimo perspektyvas.
Sistemingas visuomenės informavimas apie geriausius mokytojus, aukštus mokytojų darbo pasiekimus, viešoje erdvėje daugiau kalbėti apie mokytojo vaidmenį šiuolaikinėje visuomenėje. Straipsniai apie geriausiųjų mokytojų pasiekimus vietos ir respublikiniuose laikraščiuose bei žurnaluose, reportažai televizijoje, informaciniai pranešimai svetainėje, radijuje FM99 ir feisbuko paskyroje (bendra)
Pedagoginių darbuotojų pritraukimas ir skatinimas Įgyvendinta bent viena skatinimo nauja priemonė (priimti sprendimus dėl kompensavimo važinėjančių pedagogų iš kitų savivaldybių)
Daugiau informacijos:
 
 
Dalintis:
Paskutinė atnaujinimo data: 2024-03-04