Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.
Būtini slapukai įgalina pagrindines tinklapio funkcijas. Svetainė negali tinkamai veikti be šių slapukų, juos galima išjungti tik pakeitus naršyklės nuostatas.
Statistikos slapukai
Analitiniai slapukai padeda mums tobulinti mūsų tinklalapį, renkant ir pateikiant informaciją apie jo naudojimą.
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS VEDĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – V pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės administracijos direktoriui. II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Administracinių paslaugų teikimas.
4. Administracinis reglamentavimas.
5. Pagalba valstybės ar vietos valdžią įgyvendinantiems asmenims atliekant jiems nustatytas funkcijas, išskyrus vidaus administravimo funkcijas, kaip jos apibrėžtos Viešojo administravimo įstatyme. III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
6. Vieno langelio principo įgyvendinimas.
7. Skyriaus kompetencijai priskirtų teisės aktų projektų rengimo koordinavimas.
8. Strateginio veiklos plano Administravimo ir viešųjų paslaugų teikimo programos parengimas ir vykdymo koordinavimas. Pagalba merui vykdant savivaldybei valstybės perduotą civilinės saugos organizavimo funkciją savivaldybės lygio ekstremaliosios situacijos valdymo klausimais (Krizių valdymo ir civilinės saugos įstatymo 13 str.), dalyvaujant savivaldybės operacijų centro administravimo grupės veikloje. IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
9. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
10. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
11. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
13. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
14. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
15. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
16. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
17. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
18. Organizuoja ir tobulina vieno langelio principo įgyvendinimą, asmenų priėmimo ir aptarnavimo kokybę savivaldybėje.
19. Organizuoja vieningos asmenų aptarnavimo, administracinių paslaugų teikimo ir dokumentų valdymo tvarkos parengimą savivaldybėje.
20. Kontroliuoja administracinių paslaugų teikimo procesų kūrimą, konsultuoja ir teikia siūlymus administracinių paslaugų vadovams dėl poreikio steigti naujas administracines paslaugas.
21. Dalyvauja kuriant, diegiant ir tobulinant savivaldybės administracijos veiklos kokybės valdymo sistemą. Inicijuoja ir vykdo viešuosius pirkimus, rengia sutartis šios pareigybės kompetencijos klausimais.
22. Tvirtina skyriaus teikiamų administracinių paslaugų aprašymus. Pasirašo pažymas apie dokumentų sutvarkymą ir dokumentų istoriją. Tvirtina visus su valstybės archyvu derinamus ir vidinius archyvinius dokumentus.
23. Prireikus pavaduoja asmenį atsakingą už įslaptintos informacijos administravimą. Prireikus pavaduoja specialistą vykdantį specialiosios ekspertų komisijos funkcijas.
24. Vykdo kitas teisės aktuose nustatytas su krizių valdymo ir civilinės saugos sistemos uždavinių įgyvendinimu susijusias funkcijas ir nenuolatinio pobūdžio pavedimus. V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
25. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
25.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.2. studijų kryptis – vadyba (arba);
25.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
25.4. studijų kryptis – verslas (arba);
arba:
25.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.6. darbo patirtis – viešojo administravimo srityje;
25.7. darbo patirties trukmė – 5 metai.
26. Atitikimas kitiems reikalavimams:
26.2. išmanyti kibernetinio saugumo pagrindus. VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
27. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
27.1. komunikacija – 5;
27.2. analizė ir pagrindimas – 5;
27.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
27.4. organizuotumas – 4;
27.5. vertės visuomenei kūrimas – 4.
28. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
28.1. lyderystė – 4;
28.2. veiklos valdymas – 4;
28.3. strateginis požiūris – 4.
29. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
29.1. konfliktų valdymas – 4;
29.2. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 4;
29.3. informacijos valdymas – 4.
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS VEDĖJO PAVADUOTOJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Administracinis reglamentavimas.
4. Pagalba valstybės ar vietos valdžią įgyvendinantiems asmenims atliekant jiems nustatytas funkcijas, išskyrus vidaus administravimo funkcijas, kaip jos apibrėžtos Viešojo administravimo įstatyme. III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Norminių teisės aktų projektų rengimas.
6. Alytaus miesto savivaldybės tarybos Etikos komisijos atsakingojo sekretoriaus pareigų vykdymas. Alytaus miesto savivaldybės seniūnaičių rinkimų ir jų veiklos koordinavimas. IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
8. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
9. Prireikus priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
10. Prireikus valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
12. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimą.
13. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklų vykdymą.
14. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
15. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimą.
16. Koordinuoja su dokumentų valdymu ir administravimu susijusią informaciją, dokumentacijos plano ir registrų sąrašo rengimą, rengia teisės aktus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo ir administravimo veiklų valdymo, prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo ir administravimo nuostatų vykdymą.
17. Registruoja norminių teisės aktų (direktoriaus įsakymų) projektus Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos Teisės aktų informacinėje sistemoje (TAIS). Teikia įregistruoti Teisės aktų registre (TAR) administracijos direktoriaus įsakymus, kuriuos skelbti TAR privaloma pagal teisės aktus.
18. Kreipiasi į Saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų technologinės apsaugos nustatymo komisiją dėl administracijos direktoriaus įsakymais patvirtintų oficialiųjų žymėjimo ženklų ir dokumentų blankų įvertinimo ir priskyrimo technologinės apsaugos lygiui ir polygiui.
19. Koordinuoja Alytaus miesto savivaldybės seniūnaičių rinkimus ir jų veiklą.
20. Atlieka Alytaus miesto savivaldybės tarybos Etikos komisijos atsakingojo sekretoriaus pareigas.
21. Vykdo įslaptintos informacijos administravimą. Inicijuoja ir vykdo viešuosius pirkimus, rengia sutartis šios pareigybės kompetencijos klausimais.
22. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus. V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
23. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
23.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.2. studijų kryptis – komunikacija (arba);
23.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
23.4. studijų kryptis – teisė (arba);
arba:
23.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.6. darbo patirtis – viešojo administravimo srityje;
23.7. darbo patirties trukmė – 3 metai.
24. Atitikimas kitiems reikalavimams:
24.2. išmanyti kibernetinio saugumo pagrindus. VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
25. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
25.1. komunikacija – 5;
25.2. analizė ir pagrindimas – 5;
25.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
25.4. organizuotumas – 4;
25.5. vertės visuomenei kūrimas – 4.
26. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
26.1. lyderystė – 3;
26.2. veiklos valdymas – 3;
26.3. strateginis požiūris – 2.
27. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
27.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 4;
27.2. informacijos valdymas – 4.
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS PATARĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas. III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
4.1. asmenų aptarnavimas vieno langelio principu. IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
6. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
7. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
8. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
11. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
12. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
13. Esant poreikiui priima asmenų prašymus suteikti administracines paslaugas bei kitus dokumentus, juos registruoja vieno langelio informacinėje sistemoje VLIS Avilys pagal dokumentacijos plane nustatytus registrus, užsako administracines paslaugas.
14. Esant poreikiui teikia administracines paslaugas: išduoda leidimus laidoti pažymas, patvirtinančias žmogaus palaidojimo vietą ir laiką, charakteristikas, būtinas leidimui laikyti ginklą, išduoda kitus su administracinių paslaugų teikimu susijusius dokumentus.
15. Rengia savivaldybės teikiamų administracinių paslaugų sąrašą bei teisės aktų projektus dėl šio sąrašo patvirtinimo, pakeitimo. Koordinuoja administracijos teikiamų administracinių paslaugų teikimo aprašymų rengimą, jų tvirtinimą, naujų paslaugų užsakymo šablonų sukūrimą ar esamų tobulinimą VLIS Avilys.
16. Rengia administracinių paslaugų teikimo ataskaitas. Rengia bei teikia duomenis administracinių paslaugų stebėsenos rodikliams apskaičiuoti.
17. Koordinuoja administracijos teikiamų administracinių paslaugų teikimo procesų rengimą ir jų peržiūrą.
18. Teikia informaciją administracinės naštos mažinimo priemonių vykdymo vertinimo vidaus audito ataskaitai.
19. Vykdo kitas teisės aktuose nustatytas su krizių valdymo ir civilinės saugos sistemos uždavinių įgyvendinimu susijusias funkcijas ir nenuolatinio pobūdžio pavedimus. V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
20.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
20.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
20.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.5. darbo patirtis – dokumentų valdymo srities patirtis;
20.6. darbo patirties trukmė – 2 metai.
21. Atitikimas kitiems reikalavimams:
21.1. išmanyti kibernetinio saugumo pagrindus. VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
22. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
22.1. komunikacija – 5;
22.2. analizė ir pagrindimas – 4;
22.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
22.4. organizuotumas – 4;
22.5. vertės visuomenei kūrimas – 4.
23. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
23.1. informacijos valdymas – 4;
23.2. įžvalgumas – 4;
23.3. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 4.
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS VYRESNIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – X pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas. III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
4.1. Likviduotų įmonių archyvų tvarkymo funkcija. IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją.
6. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
7. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus vidutinio sudėtingumo klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus.
8. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą.
9. Priima ir aptarnauja asmenis.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
11. Teikia administracines paslaugas: išduoda archyvinių dokumentų išrašus, nuorašus ar kopijas iš savivaldybės veiklos archyvo ir (arba) likviduotų juridinių asmenų archyvo, pažymas dėl likviduojamo juridinio asmens dokumentų perdavimo toliaus saugoti ar perduodamų toliau saugoti dokumentų neturėjimo, kitus su administracinių paslaugų teikimu susijusius dokumentus.
12. Rengia ir teikia informaciją apie likviduotų įmonių saugyklų plotą, priimamų dokumentų ir bendrą saugomų dokumentų kiekį, dokumentus perdavusių likviduotų įmonių skaičių bei teisės aktų nustatyta tvarka atrinktų naikinti (nurašytų) dokumentų kiekį.
13. Užtikrina tinkamą ir kokybišką likviduotų Alytaus miesto įmonių archyvinių dokumentų tvarkymą. Priima iš likviduotų įstaigų, įmonių dokumentus tolimesniam saugojimui miesto savivaldybės archyve, tikrina jų sutvarkymą, perduodamų dokumentų (bylų) apskaitos dokumentus. Rengia likviduotų įmonių dokumentų (bylų) perėmimo aktus.
14. Kontroliuoja likviduotų įmonių saugomų dokumentų būklę, esant būtinumui organizuoja jų atkūrimą. Patikrina likviduotų įmonių dokumentus pagal saugojimo terminus, rengia dokumentų bylų perdavimo ir nurašymo aktus.
15. Iš nurašomų likviduotų įmonių dokumentų (bylų) atrenka išliekamąją vertę turinčius dokumentus, sudaro naujas bylas ir užtikrina jų apskaitą. Sudaro bylų, kurių saugojimo terminas pratęstas atlikus vertės ekspertizę, sąrašus.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus. V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
17. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
17.1. išsilavinimas – aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18. Atitikimas kitiems reikalavimams:
18.1. išmanyti kibernetinio saugumo pagrindus. VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
19. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
19.1. komunikacija – 3
19.2. analizė ir pagrindimas – 2;
19.3. patikimumas ir atsakingumas – 2;
19.4. organizuotumas – 2;
19.5. vertės visuomenei kūrimas – 2.
20. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
20.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 2;
20.2. įžvalgumas – 2.
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS VYRESNIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – X pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas. III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
4.1. archyvinių paslaugų teikimas. IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją.
6. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
7. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus vidutinio sudėtingumo klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus.
8. Priima ir aptarnauja asmenis.
9. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
10. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą.
11. Teikia administracines paslaugas: išduoda archyvinių dokumentų išrašus, nuorašus ar kopijas iš savivaldybės veiklos archyvo ir (arba) likviduotų juridinių asmenų archyvo, kitus su administracinių paslaugų teikimu susijusius dokumentus.
12. Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą. Į apskaitą įtraukia bylas. Administruoja dokumentus: užtikrina savivaldybės administracijos dokumentų valdymo priežiūrą vieno langelio informacinėje sistemoje VLIS Avilys, suteikia sistemos naudotojams teises prie bylų ir registrų. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją.
13. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą: užtikrina Alytaus miesto savivaldybės archyvo dokumentų priėmimą, apskaitą, išsaugojimą ir išdavimą. Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui. Organizuoja dokumentų vertės ekspertizę. Užtikrina tinkamą ir kokybišką likviduojamų savivaldybės reguliavimo sferoje esančių įmonių ir įstaigų archyvų dokumentų tvarkymo funkciją.
14. Derina Alytaus miesto savivaldybės reguliavimo sferoje esančių įstaigų ir įmonių dokumentacijos planus, dokumentų registrų sąrašus, bylų apyrašus ir dokumentų naikinimo aktus.
15. Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais. Registruoja dokumentus į jungtinius registrus.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus. V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
17. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
17.1. išsilavinimas – aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18. Atitikimas kitiems reikalavimams:
18.1. išmanyti kibernetinio saugumo pagrindus. VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
19. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
19.1. komunikacija – 3;
19.2. analizė ir pagrindimas – 2;
19.3. patikimumas ir atsakingumas – 2;
19.4. organizuotumas – 2;
19.5. vertės visuomenei kūrimas – 2.
20. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
20.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 2;
20.2. informacijos valdymas – 2.
VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. PAREIGYBĖ
1. Vidaus administravimo skyriaus specialistas yra darbuotojas dirbantis pagal darbo sutartį ir priskiriamas ketvirtai pareigybių grupei.
2. Pareigybės lygis – C.
II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą.
4. Būti gerai susipažinusiam ir gebėti taikyti Vietos savivaldos, Viešojo administravimo, Teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybės institucijų, Asmens duomenų teisinės apsaugos, Archyvų įstatymus, Dokumentų rengimo, Elektroninių dokumentų valdymo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, kitus įstatymus ir teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, dokumentų rengimą ir įforminimą, savivaldybės institucijų bei įstaigų sistemą, veiklos principus, suvokti esmines jų funkcijas.
5. Gebėti:
5.1. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti įvairialypę informaciją ir jos pagrindu teikti pasiūlymus (vertinimus) ir išvadas;
5.2. dirbti komandoje;
5.3. bendrauti, bendradarbiauti;
5.4. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6. Priima asmenų prašymus, nustato, kokia jų esmė, kokios informacijos reikia sprendimams priimti, kokią informaciją ir dokumentus pagal galiojančius teisės aktus privalo pateikti asmuo, kuris kreipiasi, numato, kokią informaciją administracija gali gauti iš savo padalinių, pavaldžių ir kitų institucijų, ir paprašo asmenį, kuris kreipiasi, pateikti informaciją ir dokumentus, kurių administracija negali gauti arba kuriuos pagal galiojančius teisės aktus privalo pateikti šis asmuo, bet jų nepateikia.
7. Registruoja asmenų prašymus bei kitus dokumentus pagal dokumentacijos plane numatytus registrus.
8. Analizuoja savivaldybės administracijos teikiamų paslaugų procesus bei teikia siūlymus dėl jų tobulinimo.
9. Atlieka įvairias asmenų apklausas, apibendrina duomenis ir teikia pasiūlymus dėl paslaugų kokybės ir jų teikimo organizavimo gerinimo.
10. Dalyvauja rengiant priimamojo veiklos analizes bei ataskaitas.
11. Esant reikalui, rengia informaciją savo veiklos klausimais.
12. Archyvuoja savivaldybės gautų prašymų, skundų ir pranešimų bylas ir perduoda jas į savivaldybės archyvą.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal skyriaus kompetenciją tam, kad būtų pasiekti skyriaus tikslai ir uždaviniai.
14. Šias pareigas vykdantis darbuotojas atsako už funkcijų, išvardytų šiame pareigybės aprašyme bei kituose vidaus teisės aktuose, atlikimą tinkamai ir laiku.
VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS ARCHYVARO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I. PAREIGYBĖ
1. Vidaus administravimo skyriaus archyvaras yra darbuotojas dirbantis pagal darbo sutartį ir priskiriamas trečiai pareigybių grupei.
2. Pareigybės lygis – A2. II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą.
4. Turėti ne mažesnę kaip vienerių metų viešojo administravimo darbo patirtį.
5. Būti gerai susipažinusiam ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Vietos savivaldos, Viešojo administravimo, Teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybės institucijų, Asmens duomenų teisinės apsaugos, Dokumentų ir archyvų įstatymus, Dokumentų rengimo, Elektroninių dokumentų valdymo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, kitus įstatymus ir teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, dokumentų rengimą ir įforminimą.
6. Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją ir rengti vidaus teisės aktus ir išvadas.
7. Mokėti dirbti kompiuterio „Microsoft Office“ ir „Avilys“ programų paketais. III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
8. Užtikrindamas savivaldybės likviduotų įmonių duomenų tvarkymą archyvaras:
8.1 teisės aktų nustatyta Tvarka priima ir nagrinėja asmenų prašymus išduoti dokumentų kopijas iš likviduotų įmonių archyvo;
8.2. pagal kompetenciją, teisės aktų nustatyta tvarka institucijoms, organizacijoms ir gyventojams pateikia dokumentų saugomų likviduotų įmonių archyve patvirtintas kopijas, išrašus;
8.3. bendradarbiauja su Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba likviduotų įmonių klausimais;
8.4. teikia tarnybinę pagalbą asmenims likviduotų įmonių archyvų klausimais;
8.5. pagal savo kompetenciją teikia dokumentus, reikalingus teisminiams procesams;
8.6. rengia ir teikia duomenis administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui apie pareiškėjams siunčiamus atsakymus ir prašomų dokumentų kopijas;
8.7. išduoda likviduotų įmonių ir įstaigų bylas (dokumentus) laikinai naudoti ir surašo perdavimo aktus;
8.8. atrenka archyve saugomų dokumentų, kurių saugojimo terminas pasibaigęs, neturinčių išliekamosios vertės bylas, naikinti;
8.9. esant reikalui surašo bylų dingimo aktus;
8.10. esant reikalui dalyvauja Dokumentų ekspertų komisijos darbe;
8.11. tvarko saugyklose saugomų dokumentų apskaitą tiesiniais metrais (matuoja dokumentus, tvarko jų suminę apskaitą);
8.12. analizuoja ir apibendrina informaciją, susijusią su likviduotų įmonių archyvinių dokumentų priėmimu, naikinimu, saugyklų plotų poreikio nustatymu;
8.13. mobiliuoju įrenginiu skenuoja archyvo dokumentus ir daro jų kopijas;
8.14. dalyvauja rengiant informaciją apie valstybės biudžeto asignavimų poreikį valstybės perduotai savivaldybei priskirtų archyvinių dokumentų tvarkymo funkcijai atlikti;
8.15. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal skyriaus kompetenciją tam, kad būtų pasiekti skyriaus tikslai ir uždaviniai.
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS VYRESNIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – X pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas. III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
4.1. asmenų aptarnavimas vieno langelio principu. IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją.
6. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
7. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus vidutinio sudėtingumo klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus.
8. Priima ir aptarnauja asmenis.
9. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
10. Prireikus teikia administracines paslaugas: charakteristikas, būtinas leidimui laikyti ginklą, išduoda kitus su administracinių paslaugų teikimu susijusius dokumentus. Priima ir registruoja asmenų prašymus dėl administracinių paslaugų teikimo.
11. Į vieno langelio informacinę sistemą VLIS Avilys įveda naujai besikreipiančių asmenų duomenis (pavadinimą, įstaigos kodą ir kitus duomenis ryšiui palaikyti) ir atsako už jų teisingumą.
12. Administruoja savivaldybės elektroninio pašto dėžutę infoetaalytus.lt ir atsako už joje gautų dokumentų registravimą nustatyta tvarka Vieno langelio informacinėje sistemoje VLIS Avilys.
13. Užtikrina tinkamą ir kokybišką gaunamų (rašytine, įskaitant elektronine, grafine, garsine ar vaizdine forma) dokumentų, sutarčių savivaldybėje registravimą ir tvarkymą, esant poreikiui tvirtina šių dokumentų kopijas, nuorašus ir išrašus. Analizuoja ir rengia savivaldybės administracijos vykdomų užduočių ataskaitas.
14. Pavaduoja atostogų, tarnybinių komandiruočių ir kitais nebuvimo darbe atvejais vyresnįjį specialistą atsakingą už siunčiamų ir vidaus dokumentų tvarkymą.
15. Vykdo specialiosios ekspertų komisijos funkcijas, nurodytas Lietuvos Respublikos valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo 14 straipsnio 1 dalies 1, 2, 3 punktuose.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus. V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
17. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
17.1. išsilavinimas – aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18. Atitikimas kitiems reikalavimams:
18.2. išmanyti kibernetinio saugumo pagrindus. VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
19. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
19.1. komunikacija – 3;
19.2. analizė ir pagrindimas – 2;
19.3. patikimumas ir atsakingumas – 2;
19.4. organizuotumas – 2;
19.5. vertės visuomenei kūrimas – 2.
20. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
20.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 2;
20.2. informacijos valdymas – 2.
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS VYRESNIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – X pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas. III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
4.1. Likviduotų įmonių archyvų tvarkymo funkcija. IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją.
6. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
7. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus vidutinio sudėtingumo klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus.
8. Priima ir aptarnauja asmenis.
9. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
10. Prireikus teikia administracines paslaugas: išduoda archyvinių dokumentų išrašus, nuorašus ar kopijas iš savivaldybės veiklos archyvo ir (arba) likviduotų juridinių asmenų archyvo, pažymas dėl likviduojamo juridinio asmens dokumentų perdavimo toliau saugoti ar perduodamų toliau saugoti dokumentų neturėjimo, kitus su administracinių paslaugų teikimu susijusius dokumentus.
11. Vieno langelio informacinėje sistemoje VLIS Avilys tvarko siunčiamus ir vidaus dokumentus ir atsako už jų apskaitą, kuria rezoliucijų projektus ir užduotis.
12. Atsako už Alytaus miesto savivaldybės administracijos siunčiamų dokumentų išsiuntimą nustatyta tvarka paštu, elektroniniu paštu, per epristatymas.lt sistemą ir kitais būdais.
13. Inicijuoja ir vykdo viešuosius pirkimus, rengia sutartis šios pareigybės kompetencijos klausimais.
14. Pavaduoja atostogų, tarnybinių komandiruočių ir kitais nebuvimo darbe atvejais vyresnįjį specialistą atsakingą už gaunamų dokumentų tvarkymą.
15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus. V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
16. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
16.1. išsilavinimas – aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17. Atitikimas kitiems reikalavimams:
17.1. išmanyti kibernetinio saugumo pagrindus. VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
18. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
18.1. komunikacija – 3;
18.2. analizė ir pagrindimas – 2;
18.3. patikimumas ir atsakingumas – 2;
18.4. organizuotumas – 2;
18.5. vertės visuomenei kūrimas – 2.
19. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
19.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 2;
19.2. informacijos valdymas – 2.
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas. III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
4.1. asmenų aptarnavimas vieno langelio principu. IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
6. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
7. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
8. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
11. Konsultuoja ir vieno langelio principu aptarnauja savivaldybės klientus. Pagal kompetenciją Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo ir savivaldybės teisės aktų nustatyta tvarka teikia informaciją klientams apie savivaldybės veiklą.
12. Prireikus teikia administracines paslaugas: išduoda leidimus laidoti, pažymas, patvirtinančias žmogaus palaidojimo vietą ir laiką, sutikimus ekshumuoti ir perkelti žmogaus palaikus, išduoda kitus su administracinių paslaugų teikimu susijusius dokumentus. Priima ir registruoja asmenų prašymus dėl administracinių paslaugų teikimo.
13. Teikia informaciją asmenims, nukentėjusiems nuo 1939 iki 1990 metų okupacijų ir likviduojant Černobylio atominės elektrinės avarijos padarinius bei statant Slavutičiaus miestą Ukrainoje, išsiunčia dokumentus į Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centrą ir parveža nukentėjusio asmens pažymėjimus.
14. Administruoja leidimų patekti į savivaldybės pastatą sistemą, išduoda leidimus, tvarko jų apskaitą. Registruoja asmenis į priėmimą pas savivaldybės vadovus, derina priėmimo laiką ir informuoja asmenį. Registruoja asmenis konsultacijoms su skyrių specialistais.
15. Atlieka asmenų apklausas, apibendrina duomenis ir teikia pasiūlymus dėl paslaugų kokybės ir jų teikimo organizavimo gerinimo. Rengia priimamojo darbuotojų budėjimo grafikus. Užtikrina informaciniuose stenduose skelbiamos informacijos apie savivaldybės struktūrinių padalinių teikiamas paslaugas atnaujinimą.
16. Registruoja dokumentus į jungtinius registrus.
17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus. V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
18. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
18.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
18.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
18.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.5. darbo patirtis – viešojo administravimo srityje;
18.6. darbo patirties trukmė – 1 metai.
19. Atitikimas kitiems reikalavimams:
19.1. išmanyti kibernetinio saugumo pagrindus. VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
20. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
20.1. komunikacija – 4;
20.2. analizė ir pagrindimas – 3;
20.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
20.4. organizuotumas – 3;
20.5. vertės visuomenei kūrimas – 3.
21. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
21.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 3;
21.2. informacijos valdymas – 3.
VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS
SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
Vidaus administravimo skyriaus specialistas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį ir priskiriamas trečiai pareigybių grupei.
Pareigybės lygis – A2.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą viešojo administravimo, ekonomikos arba socialinio darbo studijų krypties su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu išsilavinimą;
turėti ne mažesnę kaip vienerių metų viešojo administravimo patirtį;
būti gerai susipažinęs ir gebėti taikyti Vietos savivaldos, Viešojo administravimo, Valstybės tarnybos, Teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybės institucijų, Asmens duomenų teisinės apsaugos, Dokumentų ir archyvų įstatymus, Dokumentų rengimo, Elektroninių dokumentų valdymo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, kitus įstatymus ir teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, dokumentų rengimą ir įforminimą;
gebėti dirbti kompiuterio „Microsoft Office“ programų paketais. Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti įvairialypę informaciją ir jos pagrindu teikti pasiūlymus (vertinimus) ir išvadas.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Užtikrindamas vidaus teisės aktų rengimo, dokumentų ir jų registrų tvarkymo sričių vidaus administravimo veiklą:
registruoja vieno langelio informacinėje sistemoje „Avilys“ (toliau – VLIS „Avilys“) savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus bendrosios kompetencijos klausimais ir juos saugo bylose nustatytą laiką;
publikuoja VLIS „Avilys“ savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus bendrosios kompetencijos klausimais ir patikrina, ar jie yra tinkamai publikuojami teisės aktų paieškos sistemoje (ar tinkamos teisės akto sąsajos, nepaviešinti asmens duomenys);
esant poreikiui VLIS „Avilys“ formuoja užduotis atsakingiems savivaldybės administracijos tarnautojams ir darbuotojams pagal administracijos direktoriaus įsakyme suformuluotus įpareigojimus;
jei savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu keičiamas kitas teisės aktas, patikrina, ar jis nėra įregistruotas Teisės aktų registre;
užregistravus norminį savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymą ar jo pakeitimą, VLIS „Avilys“ teikia su juo susipažinti Vidaus administravimo skyriaus tarnautojui, atsakingam už teisės aktų teikimą Teisės aktų registrui;
užregistruotus administracijos direktoriaus įsakymus išsaugo skaitmeninėse laikmenose ir kartą per mėnesį teikia Vyriausybės atstovui Alytaus apskrityje;
nustatytąja tvarka tvirtina administracijos direktoriaus įsakymų nuorašus, išrašus ir kopijas;
administracijos direktoriaus įsakymų nuorašus, išrašus ir kopijas išsiunčia rengėjų nurodytiems adresatams, VLIS „Avilys“ pateikia susipažinti savivaldybės administracijos tarnautojams ir darbuotojams;
parengia ir nustatyta tvarka į savivaldybės archyvą perduoda archyvines bylas pagal šios pareigybės kompetenciją, parengia jų perdavimo ir priėmimo aktus.
Techniškai aptarnauja administracijos direktoriaus organizuojamus informacinius ir kitus pasitarimus, rengia jų protokolus.
Pagal savo kompetenciją teikia pasiūlymus dėl veiklos tobulinimo, optimizavimo ir naujovių diegimo.
Esant reikalui, rengia ataskaitas ir teikia informaciją savo veiklos klausimais.
Dalyvauja įgyvendinant projektus, susijusius su dokumentų valdymo procesų tobulinimu, naujų dokumentų valdymo sistemų diegimu.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal skyriaus kompetenciją tam, kad būtų pasiekti skyriaus tikslai ir uždaviniai.
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas. III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
4.1. asmenų aptarnavimas vieno langelio principu. IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
7. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
8. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
10. Vieno langelio principu priima asmenų prašymus suteikti administracines paslaugas bei kitus dokumentus ir juos registruoja vieno langelio informacinėje sistemoje VLIS Avilys pagal dokumentacijos plane nustatytus registrus, užsako administracines paslaugas.
11. Teikia administracines paslaugas: išduoda leidimus laidoti, pažymas, patvirtinančias žmogaus palaidojimo vietą ir laiką, Valstybinei mokesčių inspekcijai apie asmens neteisingai sumokėtą įmoką ar rinkliavą, charakteristikas, būtinas leidimui laikyti ginklą, kitus su administracinių paslaugų teikimu susijusius dokumentus.
12. Rengia administracinių paslaugų teikimo ataskaitas. Rengia bei teikia duomenis administracinių paslaugų stebėsenos rodikliams apskaičiuoti.
13. Registruoja dokumentus į jungtinius registrus.
14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus. V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
15. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
15.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
15.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
15.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
15.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
15.5. darbo patirtis – viešojo administravimo srityje;
15.6. darbo patirties trukmė – 1 metai.
16. Atitikimas kitiems reikalavimams:
16.1. išmanyti kibernetinio saugumo pagrindus. VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
17. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
17.1. komunikacija – 4;
17.2. analizė ir pagrindimas – 3;
17.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
17.4. organizuotumas – 3;
17.5. vertės visuomenei kūrimas – 3.
18. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
18.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 3;
18.2. informacijos valdymas – 3.
VIDAUS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS
SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
Vidaus administravimo skyriaus specialistas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį ir priskiriamas ketvirtai pareigybių grupei.
Pareigybės lygis – A2.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą viešojo administravimo, vadybos arba socialinio darbo studijų krypties su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu išsilavinimą;
turėti ne mažesnę kaip vienerių metų darbo patirtį;
būti gerai susipažinęs ir gebėti taikyti Vietos savivaldos, Viešojo administravimo, Teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo, Asmens duomenų teisinės apsaugos, Dokumentų ir archyvų įstatymus, Dokumentų rengimo, Elektroninių dokumentų valdymo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, kitus įstatymus ir teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, dokumentų rengimą ir įforminimą;
gebėti dirbti kompiuterio „Microsoft Office“ programų paketais. Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti įvairialypę informaciją ir jos pagrindu teikti pasiūlymus (vertinimus) ir išvadas.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Užtikrindamas vidaus teisės aktų rengimo, dokumentų ir jų registrų tvarkymo sričių vidaus administravimo veiklą:
registruoja vieno langelio informacinėje sistemoje „Avilys“ (toliau – VLIS „Avilys“) savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus bendrosios kompetencijos klausimais ir juos saugo bylose nustatytą laiką;
publikuoja VLIS „Avilys“ savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus bendrosios kompetencijos klausimais ir patikrina, ar jie yra tinkamai publikuojami teisės aktų paieškos sistemoje (ar tinkamos teisės akto sąsajos, nepaviešinti asmens duomenys);
esant poreikiui VLIS „Avilys“ formuoja užduotis atsakingiems savivaldybės administracijos tarnautojams ir darbuotojams pagal administracijos direktoriaus įsakyme suformuluotus įpareigojimus;
jei savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu keičiamas kitas teisės aktas, patikrina, ar jis nėra įregistruotas Teisės aktų registre;
užregistravus norminį savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymą ar jo pakeitimą, VLIS „Avilys“ teikia su juo susipažinti Vidaus administravimo skyriaus tarnautojui, atsakingam už teisės aktų teikimą Teisės aktų registrui;
užregistruotus administracijos direktoriaus įsakymus išsaugo skaitmeninėse laikmenose ir kartą per mėnesį teikia Vyriausybės atstovui Alytaus apskrityje;
nustatytąja tvarka tvirtina administracijos direktoriaus įsakymų nuorašus, išrašus ir kopijas;
administracijos direktoriaus įsakymų nuorašus, išrašus ir kopijas išsiunčia rengėjų nurodytiems adresatams, VLIS „Avilys“ pateikia susipažinti savivaldybės administracijos tarnautojams ir darbuotojams;
parengia ir nustatyta tvarka į savivaldybės archyvą perduoda archyvines bylas pagal šios pareigybės kompetenciją, parengia jų perdavimo ir priėmimo aktus.
Registruoja dokumentus į jungtinius registrus (sąskaitas faktūras, perdavimo priėmimo aktus ir kitus dokumentus pagal poreikį).
Techniškai aptarnauja administracijos direktoriaus organizuojamus informacinius ir kitus pasitarimus, rengia jų protokolus.
Pagal savo kompetenciją teikia pasiūlymus dėl veiklos tobulinimo, optimizavimo ir naujovių diegimo.
Esant reikalui, rengia ataskaitas ir teikia informaciją savo veiklos klausimais.
Dalyvauja įgyvendinant projektus, susijusius su dokumentų valdymo procesų tobulinimu, naujų dokumentų valdymo sistemų diegimu.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal skyriaus kompetenciją tam, kad būtų pasiekti skyriaus tikslai ir uždaviniai.
Skyriaus tikslas yra organizuoti administracinių paslaugų teikimą ir asmenų aptarnavimą, užtikrinti efektyvų savivaldybės dokumentų valdymą, savivaldybės ir likviduotų įmonių archyvinių dokumentų tvarkymą ir saugojimą, administruoti vadovų skirtų užduočių atlikimo kontrolę.
Svarbiausi skyriaus uždaviniai yra šie:
organizuoti asmenų aptarnavimą vieno langelio principu, administracinių paslaugų teikimą ir valdymą;
įstaigos veiklos dokumentus tvarkyti ir įtraukti į apskaitą taip, kad būtų užtikrintas priėjimas prie visų įstaigos turimų dokumentų;
išsaugoti dokumentus reikiamą laiką, kad būtų užtikrinti įstaigos veiklos įrodymai ir su įstaigos veikla susijusių asmenų prievolės ir teisėti interesai;
atlikti valstybės perduotą savivaldybei priskirtų archyvinių dokumentų tvarkymo funkciją;
padėti organizuoti administracijos vadovų darbą ir administruoti jų skirtų užduočių atlikimo kontrolę.
Siekdamas nustatyto tikslo ir įgyvendindamas jam nustatytus uždavinius, skyrius atlieka šias funkcijas:
aptarnauja asmenis vieno langelio principu ir teikia administracines paslaugas pagal skyriaus kompetenciją;
administruoja savivaldybės administracijos teikiamų administracinių paslaugų procesą, inicijuoja naujų administracinių paslaugų aprašymų rengimą;
atlieka asmenų aptarnavimo ir jų prašymų nagrinėjimo kokybės analizę ir apie tai informuoja administracijos vadovus, teikia pasiūlymus dėl asmenų aptarnavimo tobulinimo;
išduoda leidimus laidoti Alytaus miesto savivaldybės kapinėse;
organizuoja administracijos dokumentų valdymo procesus, konsultuoja tarnautojus dokumentų rengimo ir valdymo klausimais;
rengia įstaigos Dokumentacijos planą ir Registrų sąrašą, kontroliuoja, kaip jų laikomasi, rengia laikinai ir ilgai saugomų bylų apyrašus;
rengia sutarčių, įsakymų, tarybos sprendimų, mero potvarkių ir kitų dokumentų projektus skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;
registruoja administracijos direktoriaus įsakymais tvirtinamų norminių teisės aktų projektus Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos Teisės aktų informacinėje sistemoje, direktoriaus įsakymais patvirtintus norminius teisės aktus teikia registruoti Teisės aktų registre;
skelbia viešo pobūdžio administracijos teisės aktus savivaldybės teisės aktų paieškos sistemoje;
priima ir nustatyta tvarka užregistruoja dokumentus, perduoda juos pagal kompetenciją savivaldybės ar administracijos vadovams, struktūriniams padaliniams ar į struktūrinius padalinius neįnantiems valstybės tarnautojams;
registruoja siunčiamąją korespondenciją, įteikia ar išsiunčia asmenims dokumentus, priima ir siunčia dokumentus faksu, administruoja oficialiąją administracijos elektroninio pašto dėžutę [email protected];
priima administracijos struktūrinių padalinių ir likviduotų įmonių dokumentus toliau saugoti Alytaus miesto savivaldybės archyve, tikrina kaip jie sutvarkyti, užtikrina tinkamą archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą;
konsultuoja administracijos struktūrinių padalinių, savivaldybės reguliavimo sferoje esančių įstaigų ir likviduojamų įmonių darbuotojus, rengiančius dokumentus perduoti į savivaldybės archyvą, teikia jiems metodinę pagalbą;
išduoda asmenims savivaldybės archyve esančių dokumentų išrašus, nuorašus ir kopijas, tvirtina savivaldybės parengtų ir jos oficialiai gautų dokumentų kopijų, išrašų ir nuorašų tikrumą;
rengia dokumentų bylų perdavimo valstybiniam saugojimui, nurašymo, sunaikinimo aktus, atlieka likviduotų įmonių dokumentų vertės ekspertizę;
derina pavaldžių įstaigų dokumentacijos planus, bylų apyrašus, konsultuoja įstaigų darbuotojus dokumentų tvarkymo klausimais;
padeda planuoti administracijos direktoriaus ir direktoriaus pavaduotojų darbą, informuoja administracijos ir kitų institucijų darbuotojus apie rengiamus posėdžius, pasitarimus;
teikia savivaldybės vadovams reikalingą informaciją, duomenis ir dokumentaciją, gautus iš administracijos struktūrinių padalinių ir vykdytojų, organizuoja reikalingos informacijos rengimą;
organizuoja administracijos direktoriaus ir direktoriaus pavaduotojų skirtų užduočių vykdymo kontrolę;
pagal kompetenciją nagrinėja asmenų prašymus, pareiškimus ir skundus, administracijos struktūrinių padalinių ir savivaldybės kontroliuojamų įmonių, savivaldybės institucijų bei įstaigų paklausimus ir rengia jiems atsakymus, konsultuoja juos dėl atsakymų rengimo pagal savo kompetenciją;
inicijuoja, dalyvauja ir vykdo viešuosius pirkimus pagal skyriaus kompetenciją;
inicijuoja ir dalyvauja rengiant investicinius projektus pagal skyriaus kompetenciją;
skiria atstovus dalyvauti darbo grupėse ir komisijose, sudaromose konkrečioms užduotims atlikti;
saugo administracijos antspaudus su Alytaus miesto savivaldybės herbu ir užtikrina, kad jie būtų naudojami savivaldybės administracijos reglamente nustatyta tvarka;
analizuoja savivaldybės administracijos teikiamų paslaugų procesus bei teikia siūlymus dėl jų tobulinimo;
atlieka kitas įstatymais, kitais teisės aktais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus įsakymais pavestas funkcijas.