Visos veiklos sritys  >

 

Socialinės paramos skyrius


El. paštas: soc_parama@alytus.lt
Sonata Dumbliauskienė, vedėja
Telefonas: (8 315) 56 662, mob. tel. +370 688 80649
El. paštas: sonata.dumbliauskiene@alytus.lt
Kabinetas: 3, Naujoji g. 48,
Akvilė Voverienė, vedėjo pavaduotoja
Telefonas: (8 315) 56 663, mob. tel. +370 620 24 681
El. paštas: akvile.voveriene@alytus.lt
Kabinetas: 1
Roberta Samuolytė-Kisielienė, vedėjo pavaduotoja
Telefonas: Telefonas: (8 315) 56 661, mob. tel. +370 673 49698
El. paštas: roberta.kisieliene@alytus.lt
Kabinetas: 5
Danutė Bujakauskienė, vyresnioji specialistė
Telefonas: (8 315) 56 660
El. paštas: danute.bujakauskiene@alytus.lt
Kabinetas: 8
Danutė Gutauskienė, vyresnioji specialistė
Telefonas: (8 315) 56 667
El. paštas: danute.gutauskiene@alytus.lt
Kabinetas: 13
Vida Lisauskienė, vyresnioji specialistė
Telefonas: (8 315) 56 668
El. paštas: vida.lisauskiene@alytus.lt
Kabinetas: 6
Virginija Kazlauskienė, vyriausioji specialistė
Telefonas: (8 315) 56 667
El. paštas: virginija.kazlauskiene@alytus.lt
Kabinetas: 13
Daina Sviderskienė, vyriausioji specialistė
Telefonas: (8 315) 56 660
El. paštas: daina.sviderskiene@alytus.lt
Kabinetas: 10
Rima Ničajienė, vyresnioji specialistė
Telefonas: (8 315) 56 667
El. paštas: rima.nicajiene@alytus.lt
Kabinetas: 12
Vida Piščikienė, vyriausioji specialistė
Telefonas: (8 315) 56 669
El. paštas: vida.piscikiene@alytus.lt
Kabinetas: 9
Jūratė Budzilienė, vyresnioji specialistė
Telefonas: (8 315) 56 664
El. paštas: jurate.budziliene@alytus.lt
Kabinetas: 7
Elena Rudnickienė, vyresnioji specialistė
Telefonas: (8 315) 56 667
El. paštas: elena.rudnickiene@alytus.lt
Kabinetas: 12
Lina Petrauskienė, vyresnioji specialistė
Telefonas: (8 315) 56 660
El. paštas: lina.petrauskiene@alytus.lt
Kabinetas: 11
Rasa Baigytė, vyriausioji specialistė
Telefonas: (8 315) 56 660
El. paštas: rasa.baigyte@alytus.lt
Kabinetas: 1
Remigija Akuockaitė, vyriausioji specialistė
Telefonas: (8 315) 56 660
El. paštas: remigija.akuockaite@alytus.lt
Kabinetas: 4
Donata Ambrulevičienė, socialinių išmokų specialistė
Telefonas: (8 315) 56 664
El. paštas: donata.ambruleviciene@alytus.lt
Kabinetas: 7
Ineta Pliaugaitė, vyriausioji specialistė
Telefonas: (8 315) 56 660
El. paštas: ineta.pliaugaite@alytus.lt
Kabinetas: 4
Aušra Vansauskienė, socialinių išmokų specialistė
Telefonas: 8 (315) 56 668
El. paštas: ausra.vansauskiene@alytus.lt
Kabinetas: 6
Daiva Sredzinskienė, socialinių išmokų specialistė
Telefonas: (8 315) 56 660
El. paštas: daiva.sredzinskiene@alytus.lt
Kabinetas: 11
Kristina Škarnulienė, vyriausioji specialistė
Telefonas: (8 315) 56 660
El. paštas: kristina.skarnuliene@alytus.lt
Kabinetas: 2
Gražina Kiguolienė, socialinių išmokų specialistė
Telefonas: (8 315) 56 660
El. paštas: grazina.kiguoliene@alytus.lt
Kabinetas: 8

Skyriaus tikslas – įgyvendinti valstybinę ir savivaldybės tarybos nustatytą socialinę politiką, Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymus, miesto savivaldybės tarybos sprendimus, savivaldybės mero potvarkius, administracijos direktoriaus įsakymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius socialinės paramos veiklą.

Pagrindiniai skyriaus uždaviniai yra:

  1. administruoti ir organizuoti socialinę paramą savivaldybės teritorijoje;
  2. įtraukti į socialinių paslaugų teikimą visuomenines organizacijas ir privačius asmenis;
  3. rūpintis socialinių paslaugų infrastruktūros plėtra.

Skyrius, vykdydamas jam pavestus uždavinius, atlieka šias funkcijas:

  1. rengia teisės aktų (savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių ir administracijos direktoriaus įsakymų) projektus socialinės paramos klausimais;
  2. nagrinėja asmenų (pareiškėjų) prašymus, išmokų gavėjų skundus, įvertina jų socialinius poreikius, rengia atsakymus;
  3. teikia informaciją ir konsultuoja asmenis, organizacijas, įstaigas socialinės paramos klausimais;
  4. leidžia įsakymus skyriaus veiklos klausimais;
  5. renka ir analizuoja informaciją apie miesto gyventojų socialinę padėtį, socialinių paslaugų ir materialinės paramos poreikį;
  6. nustato senyvo amžiaus asmenų specialiuosius poreikius ir priima sprendimus dėl specialiųjų poreikių lygio nustatymo;
  7. kasmet rengia savivaldybės socialinių paslaugų projektą ir organizuoja jo įgyvendinimą;
  8. administruoja socialinių paslaugų organizavimą:
    - organizuoja asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymą;
    - priima sprendimus dėl socialinių paslaugų skyrimo asmeniui (šeimai) pagal nustatytą asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikį:
       * socialinės priežiūros (pagalbos į namus; socialinių įgūdžių ugdymo ir palaikymo);
       * socialinės globos (dienos, trumpalaikės, ilgalaikės);
    - vertina asmens (šeimos) finansines galimybes mokėti už socialines paslaugas ir nustato asmens (šeimos) mokėjimo už socialines paslaugas dydį;- perka socialines paslaugas savo teritorijos gyventojams viešuosius pirkimus reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka;
  9. kontroliuoja teikiamų bendrųjų socialinių paslaugų bei socialinės priežiūros kokybę;
  10. organizuoja materialinės paramos teikimą;
  11. tvarko socialiai remtinų asmenų, gavusių socialinę paramą, apskaitą;
  12. inicijuoja socialinių paslaugų įstaigų steigimą;
  13. teikia savivaldybės tarybai, administracijos direktoriui pasiūlymus socialinės paramos gerinimo klausimais;
  14. inicijuoja ir dalyvauja rengiant investicinius projektus;
  15. teikia teismui pareiškimus dėl fizinio asmens pripažinimo neveiksniu, globos skyrimo ir išvadas dėl globos ir rūpybos nustatymo;
  16. skelbia skyriaus informaciją apie teikiamą savivaldybėje socialinę paramą savivaldybės interneto tinklalapyje;
  17. rengia ir įgyvendina savivaldybės socialines programas, socialinius strateginės veiklos planus;
  18. organizuoja konkursus socialiniams projektams finansuoti;
  19. kontroliuoja visuomeninių organizacijų, viešųjų įstaigų ir kitų organizacijų, gavusių lėšas iš savivaldybės, projektuose numatytą veiklą, tvarko jų veiklos vykdymo ir atsiskaitymo dokumentaciją (išskyrus finansinės atskaitomybės dokumentus);
  20. priima iš neįgalių asmenų ar jų globėjų (rūpintojų) prašymus pritaikyti būsto aplinką neįgaliųjų poreikiams, rengia dokumentus būstui pritaikyti;
  21. priima asmenų dokumentus pašalpoms, kompensacijoms, išmokoms vaikams, šalpos išmokoms gauti, parengia mokėjimo bylas;
  22. priima sprendimus dėl pašalpų, išmokų vaikams ir šalpos išmokų skyrimo;
  23. kontroliuoja šalpos išmokų, pašalpų, išmokų vaikams, kompensacijų skyrimo ir mokėjimo teisingumą, nagrinėja išmokų gavėjų skundus;
  24. rengia dokumentus dėl išmokų vaikams skyrimo Europos Sąjungos šalyse gyvenantiems asmenims;
  25. priima asmenų dokumentus, susijusius su vienkartinių pašalpų išmokėjimu žuvusių pasipriešinimo 1940–1990 metų okupacijos dalyvių šeimoms, ginkluoto pasipriešinimo (rezistencijos) dalyviams – kariams savanoriams, Černobylio AE avarijos padarinių likvidavimo dalyviams ir rengia administracijos direktoriaus įsakymų projektus šioms išmokoms skirti;
  26. priima iš asmenų dokumentus, susijusius su valstybės finansinės paramos suteikimu artimiesiems užsienyje mirusių (žuvusių) Lietuvos Respublikos piliečių palaikams parvežti į Lietuvos Respubliką ir materialinės pagalbos teikimu Lietuvos Respublikos piliečiams, nukentėjusiems užsienio valstybėse. Rengia administracijos direktoriaus įsakymų projektus minėtai finansinei paramai gauti;
  27. priima dokumentus iš motinų, pagimdžiusių, išauginusių ir gerai išauklėjusių septynis ir daugiau vaikų, Lietuvos Respublikos antrojo laipsnio valstybinėms pensijoms gauti ir parengia savivaldybės administracijos teikimą Lietuvos Respublikos pirmojo ir antrojo laipsnių valstybinių pensijų skyrimo komisijai prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos;
  28. priima iš asmenų dokumentus dėl vienkartinių kompensacijų asmenims, sužalotiems atliekant būtinąją karinę tarnybą Sovietinėje armijoje, ir šioje armijoje žuvusiųjų šeimoms,  rengia administracijos direktoriaus įsakymų projektus šioms kompensacijoms gauti;
  29. išduoda gyventojams pažymas apie šeimos pajamas dėl kompensacijų gavimo už būsto šildymą, šaltą ir karštą vandenį;
  30. skaičiuoja ir moka nepriklausomybės gynėjams, nukentėjusiems nuo 1991 m. sausio 11–13 d. ir po to vykdytos SSRS agresijos, bei jų šeimoms kompensacijas;
  31. priima asmenų dokumentus mokinių socialinei paramai gauti, priima sprendimus dėl mokinių nemokamo maitinimo bei aprūpinimo mokinio reikmenimis ir rengia mokėjimo žiniaraščius dėl paramos mokinio reikmenims įsigyti;
  32. kontroliuoja mokinių nemokamo maitinimo skyrimo teisingumą, atlieka jų apskaitą, tikrina duomenis, ar jie atitinka kompiuterinėje duomenų bazėje (SPIS) saugomą informaciją;
  33. rengia suvestines apie skirtas išmokas, pašalpas ir kompensacijas;
  34. išduoda pažymas apie asmeniui ar šeimai skirtas socialines išmokas;
  35. atspausdina socialinių išmokų mokėjimo žiniaraščius paštams ir bankams, parengia ir perduoda duomenis magnetinių laikmenų forma;
  36. įrašo duomenis apie socialinės paramos ir socialinių paslaugų skyrimą asmeniui (šeimai) į kompiuterinę duomenų bazę – SPIS;
  37. teikia Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai ir kitoms valstybės institucijoms informaciją (ataskaitas, analizes, duomenis, lėšų poreikio paraiškas ir pan.) apie savivaldybės teritorijoje teikiamą socialinę paramą bei socialines paslaugas;
  38. nustatyta tvarka tvarko archyvines bylas ir perduoda jas į savivaldybės archyvą;
  39. tikrina reikalingų dokumentų nuorašų tikrumą ir patvirtina juos;
  40. pildo darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
  41. atlieka kitas įstatymais, kitais norminiais teisės aktais, savivaldybės tarybos kolegijos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais pavestas funkcijas pagal skyriaus kompetenciją;
  42. prižiūri poliklinikos patalpose esantį Socialinės paramos skyriaus inventorių;
  43. apskaito savivaldybės administracijos balanse esančias neįgaliųjų būstui pritaikytas priemones.